Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-11-17, 14:26
  #85
Medlem
Nintendokids avatar
Någon som vet vad restaurangen heter?
Citera
2018-11-17, 14:27
  #86
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Någon som vet vad restaurangen heter?
Den hette Wendys, alt Wendies.
Citera
2019-08-31, 12:18
  #87
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Vas gör GM i dag? En lämplig påföljd för detta sinnessjuka dåd borde ha varit att utvisa samtliga GM och deras familjer som stått för uppfostran, eller brist på uppfostran. På vilket sätt var de önskvärda i Malmö, eller Sverige?
Citera
2019-09-01, 10:32
  #88
Medlem
Prayuths avatar
Jag minns fortfarande hur chockad jag blev när jag läste om hur brutalt detta mord var när det inträffade. Att det handlade om importerat avskum begrepp man direkt. Sjukt tragiskt att en normal familj får sina liv förstörda medan samhällets reaktion mest blev ett ryck på axlarna. Tydligen är sådant här något man får räkna med i mångkulturens Sverige.
Citera
2019-12-15, 13:10
  #89
Medlem
Sjukt dåd.

BO borde fan fått medalj. Kommer till Sverige och driver företag. Frun dödas och han får ögonen förstörda under ett rån. Driver stället vidare tills han utsätts för en ny misshandel ett par år senare efter att ha räddat en pojke från ett liknande öde.

Man undrar vad GM gör idag? Hade varit intressant med en uppföljning.

artikel 2010

expressen 2005
Citera
2019-12-18, 11:26
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boktrollet
Man undrar vad GM gör idag? Hade varit intressant med en uppföljning.

S*g*le M*sa (u, u, u) med somaliskt påbrå studerade i norra Sverige (Umeå?) till lärare eller fritidspedagog och bor i dag i Sthlm och är gift.

Han med thailändskt påbrå har fortsatt strula med kriminalitet vill jag minnas. Tror han fanns i Eslöv för ett tag sen.
Citera
2019-12-19, 19:47
  #91
Medlem
Tack! Helt fel individ att ha som fritidspedagog. Borde utvisats istället
Citera
2021-10-01, 02:18
  #92
Avstängd
Somalier som kommer avla fram ett gäng nya somalier, dubblering på en generation ? Grattis Sverige.
Citera
2021-10-01, 03:01
  #93
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Jag minns fortfarande hur chockad jag blev när jag läste om hur brutalt detta mord var när det inträffade. Att det handlade om importerat avskum begrepp man direkt. Sjukt tragiskt att en normal familj får sina liv förstörda medan samhällets reaktion mest blev ett ryck på axlarna. Tydligen är sådant här något man får räkna med i mångkulturens Sverige.
Tror minst en av dom har / hade somalisk bakgrund och dömdes till mellan 7-10 år om jag inte minns fel .
Citera
2021-10-29, 17:08
  #94
Medlem
XxDrag0N-Sl4y3RxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
S*g*le M*sa (u, u, u) med somaliskt påbrå studerade i norra Sverige (Umeå?) till lärare eller fritidspedagog och bor i dag i Sthlm och är gift.

Han med thailändskt påbrå har fortsatt strula med kriminalitet vill jag minnas. Tror han fanns i Eslöv för ett tag sen.

Säker på det förstnämnda? När man googlar på denne herre så stämmer inte åldern enligt mig. Han verkar vara 33 idag, och skulle varit 16 vid dådet. Men enligt Expressen så var förövarna 18 år båda två?

Vet du namn på den andre?
__________________
Senast redigerad av XxDrag0N-Sl4y3RxX 2021-10-29 kl. 17:11.
Citera
2021-10-29, 17:11
  #95
Medlem
XxDrag0N-Sl4y3RxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
S*g*le M*sa (u, u, u) med somaliskt påbrå studerade i norra Sverige (Umeå?) till lärare eller fritidspedagog och bor i dag i Sthlm och är gift.

Han med thailändskt påbrå har fortsatt strula med kriminalitet vill jag minnas. Tror han fanns i Eslöv för ett tag sen.

Säker på det förstnämnda? När man googlar på denne herre så stämmer inte åldern enligt mig. Han verkar vara 33 idag, och skulle varit 16 vid dådet. Men enligt Expressen så var förövarna 18 år båda två?

Vet du namn på den andre?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback