2011-04-30, 21:50
Hoppas denna ligger rätt och till min fråga för att få tips och råd. Jag skriver en självbiografi (Recoveryprocess.blogg.se) och har blivit anmäld en gång och gjort så kapitel 1,2,3,4. Försvann. Dessutom har jag själv förlorat vänner genom att skriva på min blogg, "ovänner" eller "vänner" jag vet inte hur man ska tolka det. Jag gillar och skriva och mådde bara sämre och sämre för att försöka få stöd genom att skriva det via min blogg. Jag ville skriva men visste inte om vad så jag började skriva på en självbiografi och helt plöstligt ställde sig det en tanke att jag kanske ska fortsätta o skriva samt hjälpa andra genom insyner på sjukhus och vad för hjälp jag får och varför jag har mått dåligt och försöka hjälpa andra genom att läsa min blogg för att förstå att "självmord" är inget alternativ. När man väl gjorde ett tappert försök att faktiskt ta livet av sig så hamnade man på sjukan o sen på tvångsvård. Detaljer finns och läsa i bloggen.
Nu har min gamla skola utsprkat mig på grund av att jag försökte ta mitt liv och nära deras lokaler. Och har förlorat (13) "friends" på facebook efter att jag la upp dessa kapitel jag förstår varför folk tycker jag är pyskisk störd och behöver vård är för att jag skriver om sånna saker som inte är normala för samhället min fråga till er:
Är jag störd för att jag skriver grovt innehåll trots varning?
Bör jag sluta min självbiografi och skriva en samhällsroman
Trots, anmälan är bloggen uppe igen, jag skriver för min egna skull men behöver råd...
Nu har min gamla skola utsprkat mig på grund av att jag försökte ta mitt liv och nära deras lokaler. Och har förlorat (13) "friends" på facebook efter att jag la upp dessa kapitel jag förstår varför folk tycker jag är pyskisk störd och behöver vård är för att jag skriver om sånna saker som inte är normala för samhället min fråga till er:
Är jag störd för att jag skriver grovt innehåll trots varning?
Bör jag sluta min självbiografi och skriva en samhällsroman
Trots, anmälan är bloggen uppe igen, jag skriver för min egna skull men behöver råd...