Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-03-01, 03:15
  #49
Medlem
Rivostos avatar
Någon som sitter på hans tidigare album eller låtar från " Rått Rebellkött"?
Citera
2018-07-27, 17:38
  #50
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
JAG HAR INTE SETT HONOM PÅ FLERA ÅR. Och jag rör mig i Stockholm.

Hur går det för honom?
Citera
2018-07-27, 19:27
  #51
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
JAG HAR INTE SETT HONOM PÅ FLERA ÅR. Och jag rör mig i Stockholm.

Hur går det för honom?
Undrar också, bor fortfarande i Hökarängen. Han är till utseendet rätt lik sin morfar och morbror.
Citera
2018-07-27, 22:15
  #52
Medlem
Råkade honom för ett halvår sedan på Slussen där han ofta brukade uppträda 80-90tal men denna gång kom väktare och berättade att man inte fick musicera på platsen, vilket han utan omsvep accepterade. Såg välmående ut.
www.dr-robert-fors.se
Citera
2018-07-27, 23:15
  #53
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Råkade honom för ett halvår sedan på Slussen där han ofta brukade uppträda 80-90tal men denna gång kom väktare och berättade att man inte fick musicera på platsen, vilket han utan omsvep accepterade. Såg välmående ut.
www.dr-robert-fors.se
Zigenaren med ett ytterst fult instrument. Liknar ett bärbart piano men han slår på de med större trumpinnar, får tydligen spela utan bortforsling från vakter?
Citera
2018-07-27, 23:39
  #54
Medlem
cacablancas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Undrar också, bor fortfarande i Hökarängen. Han är till utseendet rätt lik sin morfar och morbror.
Hur vet du att han liknade dom kände du dom?
Citera
2018-07-28, 00:04
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6ix9iine
Zigenaren med ett ytterst fult instrument. Liknar ett bärbart piano men han slår på de med större trumpinnar, får tydligen spela utan bortforsling från vakter?
Det var bättre förr. Jag tror inte att Robert ens hade hunnit börja spela, vi växlade några ord om världsläget samtidigt som han stämde sin gitarr när vakterna dök upp, jag fick hans business-card och sedan drog vi åt varsitt håll.
__________________
Senast redigerad av Externalist 2018-07-28 kl. 00:09.
Citera
2018-07-28, 17:54
  #56
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Hur vet du att han liknade dom kände du dom?
En smula. Jag bodde en tid på första halvan av 70-talet inneboende en tågstation bort. Den bekantskapskrets jag då hamnade i sammanföll delvis med RR:s morbrors krets. Så jag har umgåtts en del, samma fester etc. Träffat RR:s morfar.

Sen tänkte jag inte mer på det innan jag av nån anledning såg att RR skulle vara med i nåt program om övernaturligheter på TV och undrade över sin morfars död. Tror det gick 2008 men jag såg det på play för bara nåt år eller två sen och först då föll poletten. RR:s mamma har jag dock aldrig träffat, hon hade flyttat från föräldrahemmet på den tiden.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback