2002-10-22, 16:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Hej *prosit*

Att träna när man är förkyld är ju såklart farligt..
Men om man inte har någon feber och bara är jävligt snuvig?
Jag har hört att om man tränar så blir man bara svag och bygger inte någonting och att det tar längre tid för att bli frisk.
Sant eller falskt?

/Sonny
Citera
2002-10-22, 17:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Läs och bedöm själv:
http://www.fitness-magazine.com/mars02/sjuk.html

Jag vill nog vara frisk när jag tränar iaf. Dels för att man riskerar att vara sjuk längre och dels för att man förstör kroppen. Efter träning är imunförsvaret som sämst då det jobbar med att återhämta kroppen. Då är det bara för bakterier och virus att vandra in. Är man sedan lite sjuk redan så är risken stor att man fortsätter vara det.

Mvh Q
Citera
2002-10-22, 17:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quektima
Läs och bedöm själv:
http://www.fitness-magazine.com/mars02/sjuk.html

Jag vill nog vara frisk när jag tränar iaf. Dels för att man riskerar att vara sjuk längre och dels för att man förstör kroppen. Efter träning är imunförsvaret som sämst då det jobbar med att återhämta kroppen. Då är det bara för bakterier och virus att vandra in. Är man sedan lite sjuk redan så är risken stor att man fortsätter vara det.

Mvh Q

Ok tack för rådet.. nu är det så att jag är mitt i en kur oxå..! D-bol och Winnys.. ska jag sluta och börja med clomiden på en gång eller ska jag fortsätta kuren utan att träna?

MVH Sonny
Citera
2002-10-23, 00:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Pratade med en läkare, han sa att så länge man känner att man klarar av att träna så är det inga problem.
Det låter ju iofs ganska vettigt, är man så sjuk att man inte klarar att träna så finns det ju inte en chans att man går till gymet heller.
Citera
2002-10-23, 06:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Men hur är det med AAS då?

Hur är det.. ska man sluta mitt uppe i kuren nu när jag e sjuk?
Har inte fått feber än!

MVH Sonny
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in