Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-29, 11:49
  #1
Medlem
Har ni någonsin sett en riktigt fet brud i korsett?
Isåfall, dela med er av era skräckupplevelser så jag slipper känna mig som en hemsk människa eftersom det fick mig att vilja skära ut mina ögon och bränna dom.
Citera
2011-04-29, 11:54
  #2
Medlem
Semestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakingSleeping
Har ni någonsin sett en riktigt fet brud i korsett?
Isåfall, dela med er av era skräckupplevelser så jag slipper känna mig som en hemsk människa eftersom det fick mig att vilja skära ut mina ögon och bränna dom.

En kompis morsa höll på att byta om och det jag såg... en korsett på fet tant på cirkus 40 år. Jag dog lite.
Citera
2011-04-29, 11:58
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semesta
En kompis morsa höll på att byta om och det jag såg... en korsett på fet tant på cirkus 40 år. Jag dog lite.

Man dör ganska jävla hårt, för mig var det inne på McDonalds, en brud på typ, 25 år, iförd lackkorsett som liksom slutade efter halva magen och sedan möttes av ett par svarta, för tighta jeans.
Allt jag tänkte var "Tappa förhelvete ingenting på golvet så du måste böja dig ner, jag vill inte behöva begå självmord"
Citera
2011-04-29, 12:06
  #4
Medlem
Hallonjudens avatar
De som har besökt sticky fingers 18-årskvällar på torsdagar och befunnit er i metalkällaren har nog alla sett dessa feta emobrudar iklädda nätstrumpor, med fläsket uthängandes likt en julskinka mellan hålen och dessa tighta korsetter som bara pressar omkring de hängande bleka brösten. En syn man aldrig glömmer, tyvärr.
Citera
2011-04-29, 12:11
  #5
Medlem
knekt sparvs avatar
Fy vad äckligt! Men nej, jag tror mig inte ha sett det irl.
Citera
2011-04-29, 12:49
  #6
Medlem
RazorTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakingSleeping
Har ni någonsin sett en riktigt fet brud i korsett?
Isåfall, dela med er av era skräckupplevelser så jag slipper känna mig som en hemsk människa eftersom det fick mig att vilja skära ut mina ögon och bränna dom.

Har du inget annat att bry dig om än vad andra har på sig eller hur de ser ut så borde du kanske se över dina egna värderingar som människa. Tycker att ditt inlägg säger mer om dig än om "feta brudar i korsett." Bättre att vara tjock om röven än att vara tjock mellan öronen.
Citera
2011-05-01, 11:12
  #7
Medlem
Flygtomats avatar
Såg hundratals sådana feta emobrudar med nätstrumpor och svarta lackkorsetter. Vidrigt... >.<
Citera
2011-05-01, 15:27
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorTongue
Har du inget annat att bry dig om än vad andra har på sig eller hur de ser ut så borde du kanske se över dina egna värderingar som människa. Tycker att ditt inlägg säger mer om dig än om "feta brudar i korsett." Bättre att vara tjock om röven än att vara tjock mellan öronen.


Skulle jag fått välja på att se ut som den där tjejen eller vara totalt hjärndöd, så väljer jag det sistnämnda.
Citera
2011-05-14, 02:07
  #9
Medlem
Zeromatics avatar
Jag tycker ni överdriver.
Citera
2011-06-15, 23:08
  #10
Medlem
Germanofils avatar
Har tyvärr sett det alltför många gånger då jag var hårdrockare i tonåren och i de kretsarna hängde sådana brudar.
Citera
2011-07-15, 23:34
  #11
Medlem
kalle112ankas avatar
såg en sån kvinna/tant på gatan. hon var dock en aning störd. förutom korsetten på sin väldigt feta kropp så hade hon hörlurar och betedde sig som en lobotomerad person.

synen var dock grosse och man ville spy
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback