Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-09, 18:59
  #133
Medlem
Stålverks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rygh
Mitt i prick.
Vi andra, som inte gillar att se ett gäng svettiga gummor och gubbar jaga en boll, är istället produktiva och bidrar till samhället.

Mitt i prick.
Jag sitter själv och irriterar mig över hur lite människor som Stefan och Karl-Johan Persson, Christer Fuglesang, Carl-Henric Svanberg, Bror Anders Månsson och Fredrik Reinfeldt bidragit till samhället.
Citera
2012-05-29, 13:52
  #134
Medlem
KUSEs avatar
Håller med till fullo. Att sparka på en boll som yrke är väl rätt OK kan jag tänka mig. De får ju bra lön beroende på vilket håll de sparkar bollen.

Sportfånar tenderar att vara fel utvecklade. Inavlade individer får oftare sjukdomar än individer födda av olika föräldrar pga. den i proportion höga risken för nedärvning av diverse ohälsor. Efter att ha läst tråden har jag en teori att sportfånar i hög grad är inavlade människor.
Citera
2016-12-14, 01:12
  #135
Medlem
LanthandelRecordss avatar
Har funderat på om sportfånar (sportfånar, inte sportintresserade) har lägre IQ än icke sportintresserade, jag har inga vetenskapliga bevis för det än, fast efter att ha läst igenom denna tråden så har jag insett att sportfånar har lägre IQ än övrigt folk.

Nej jag hatar inte människor som gillar sport, min familj älskar sport, fast när som exempel min far ligger i sängen och deppar och kan inte vara som en vanlig människa i 3 dagar för att hans favoritlag åkte ur allsvenskan så blir jag bara orolig för hans mentala hälsa.

Fast flera av de största idioter som jag har träffat är sportfånar och får mig bara till att hata sport ännu mer än vad jag redan gör.
Citera
2017-01-30, 16:16
  #136
Avstängd
Alltidxxs avatar
Förr när en stad hade ett lag och alla spelare kom från stan så kan jag förstå det. Men när alla bara är till salu och spelar för pengar oavsett stad eller land så blir det ju faktiskt att man hejar på en färg. För tränare och ledning kommer ju och går också. Det enda som finns att ha hjärta för är pengar eller själva gemenskapen i hejarklacken, för de tenderar vara samma människor iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Visst blir man stolt när Sverige vinner
Ja på den tiden Sverige var svenskt, för man kände samhörighet. Men idag när det bara är allt möjligt folk som råkar bo inom rikets gränser så känns det helt egalt.
__________________
Senast redigerad av Alltidxx 2017-01-30 kl. 16:26.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback