Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-28, 00:02
  #37
Medlem
MelPoomenes avatar
Har hört uttrycket men aldrig förstått vad det betyder.

Däremot så fanns det tre killar i klassen/parallell klassen som ogenerat masturberade ihop precis innan högstadiet. Några tjejer blev inbjudna till denna ritual. Tro det eller ej. Det är förmodligen vanligare än vad vi tror, grupprunkande. Säkert inte jättekul att erkänna sådär i efterhand.

Ja, jag blev inbjuden, och nej, deras hemlighet stannar hos mig.
__________________
Senast redigerad av MelPoomene 2017-03-28 kl. 00:09.
Citera
2017-03-28, 00:39
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MelPoomene
Har hört uttrycket men aldrig förstått vad det betyder.

Däremot så fanns det tre killar i klassen/parallell klassen som ogenerat masturberade ihop precis innan högstadiet. Några tjejer blev inbjudna till denna ritual. Tro det eller ej. Det är förmodligen vanligare än vad vi tror, grupprunkande. Säkert inte jättekul att erkänna sådär i efterhand.

Ja, jag blev inbjuden, och nej, deras hemlighet stannar hos mig.
Åt du alltså bullen?

Grupprunk är jag rätt säker på förekom i klasserna under min, vi var som mest 3 killar i min klass så där drogs ingen kollektiv onani.

Runkbulle sas ha förekommit men tror mer på myt än sanning.

Även hört myter om någon som vaknat med ont i röven och en femtiolapp i fickan.

Men men vad vet man. Va ju nåt så innihelvette kåt på den tiden så förvånar eg. Inte.
Citera
2017-09-17, 10:04
  #39
Medlem
Har gjort det flera gånger. hade ingen bulle så det blev en macka och förloraren gillade den.

Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
I en annan tråd tror jag de flesta kunde enas om att hela fenomenet är en myt. Ingen har eller känner någon som har gjort det.
Citera
2017-09-17, 10:06
  #40
Medlem
Grupprunkande bland vuxna hetromän är förmodligen vanligare än många tror.


Citat:
Ursprungligen postat av MelPoomene
Har hört uttrycket men aldrig förstått vad det betyder.

Däremot så fanns det tre killar i klassen/parallell klassen som ogenerat masturberade ihop precis innan högstadiet. Några tjejer blev inbjudna till denna ritual. Tro det eller ej. Det är förmodligen vanligare än vad vi tror, grupprunkande. Säkert inte jättekul att erkänna sådär i efterhand.

Ja, jag blev inbjuden, och nej, deras hemlighet stannar hos mig.
Citera
2017-09-19, 20:41
  #41
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa2017
Grupprunkande bland vuxna hetromän är förmodligen vanligare än många tror.
Hur vanligt tror "många" att det är då..?
Nej, det är förstås ett skämt, en myt, eller en vandringssägen om man så vill. Varför skulle detta fenomen förekomma, av vilka skäl? Vilken tänkbar anledning skulle finnas för män att runka ihop? Det vore väl närmas jämförbart med att se på bögporr, att se män ha sexuella aktiviteter med andra män.
Det finns en annan myt, den att män "ollar" saker. Jag undrar mest vem som sitter och hittar på dessa rövarhistorier...
Citera
2017-11-03, 19:19
  #42
Medlem
svenabs avatar
Limp Bizkit Betyder viss något liknande.
Det är en universell vidrighet tydligen.


https://www.urbandictionary.com/defi...=limp%20bizkit
Citera
2017-11-03, 19:24
  #43
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenab
Limp Bizkit Betyder viss något liknande.
Det är en universell vidrighet tydligen.


https://www.urbandictionary.com/defi...=limp%20bizkit
Ja, det finns förstås bögar i alla länder. Det kan ju bara vara sådana som vill få oss att tro att detta är normalt och allmänt förekommande. Kan någon möjligen förklara drivkraften bakom ett sådan påstått beteende? Varför skulle heterosexuella män samlas i grupp och runka?
Citera
2017-11-07, 21:48
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenab
Limp Bizkit Betyder viss något liknande.
Det är en universell vidrighet tydligen.


https://www.urbandictionary.com/defi...=limp%20bizkit

Nu lät dom inte lika "hårda längre" haha
Citera
2017-11-07, 22:59
  #45
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
I en annan tråd tror jag de flesta kunde enas om att hela fenomenet är en myt. Ingen har eller känner någon som har gjort det.
När jag gjorde lumpen -83 på Gotland fanns det en sägen om att "jägarna" runkade bulle. Oklart vilka jägare men det skulle tyda på hårdhet och kamratskap.
Den förlorande skulle även bli "prison bitch" eller tvingas bli malaj.
Jag frågade jämnåriga kamrater på K4, KA1 och en polares lillebror på FJS ,samtliga jägare, och de ställde sig mycket frågande. Mycket, repeterar MYCKET frågande till saken.
Citera
2017-11-07, 23:01
  #46
Medlem
gersmans avatar
Jävla skitsnack,
Citera
2018-09-13, 01:30
  #47
Medlem
arabias avatar
Verkar som de tidigaste anekdoterna här i tråden är från 80-talet.

Hur gammal är leken eller myten om leken?

Är det en svensk uppfinning eller är myten/leken importerad från ett annat land?
Var ska man ens leta efter de tidigaste referenserna till att "runka bulle" pre-internet?
Lär ju inte vara tryckt i tidningarna direkt...
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback