Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-25, 22:13
  #145
Medlem
AceKadabras avatar
Jag har sett nå't liknande: En tjej som kom in på herrarnas, flinar och grenslar handfatet. UGLY, tänker jag och är glad att jag är klar och hunnit tvätta händerna. Min polare är inte lika lyckligt lottad. Han kommer ut nå'n minut senare, vit i ansiktet och undrar om jag vet vad som händer inne på toan. "Ja, en tjej som pissar i handfatet" svarar jag. Han skakar på huvudet och säger "Det är mer än pissar"
2011-04-25, 22:42
  #146
Medlem
Plura-Ps avatar
En tjej pissar i en pissoar?
Visst är det WT, men var det verkligen en sådan traumatisk upplevelse?

Är örebro händelselöst vanligtvis?
2011-04-25, 22:52
  #147
Medlem
Kanske var det här bara den häftigaste bruden i hela världen, en fri själ som har kul istället för att bry sig. Fast inte fan låter det sannolikt.
2011-04-25, 23:45
  #148
Medlem
Läste vidare för det smaskiga som skulle komma men det kom aldrig.
Det händer då inte mycket i Örebro...


Måste vara jobbigt att ta så illa vid sig av att en tjej går på herrtoan. Nypuritan. Du är 21-24 år va?
2011-04-26, 00:35
  #149
Medlem
Oh no, nu kommer jag inte kunna erkänna för folk att jag är från Örebro. Det räcker tydligen inte med våldtäkts man, styck- och knivmördare. WT-tjej som vålgästar herrtoan skall genast läggas till lista.

Nej men seriöst, det var lite snuskigt. Dock fann jag det värre att jag var jagad av en sunkig röv-taffsare på samma plats för ett par veckor sedan, han var överallt där jag var och det enda han gjorde var att då och då diskret ge mig smärtsamma röv nyp. Inte OK och det finner jag mer trashigt än kisslisan du mötte
2011-04-26, 01:35
  #150
Medlem
klimaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glaaden
Min gissning är att TS såg fucking åmål när han var grabb och tänkte: "det där ska inte bli jag..."
Varpå senare år började läsa blodinbellas blogg i smyg för att sedan stolt börja läsa hennes pojkväns.
Han smyger runt på stureplan för han hört att det är där alla som är något hänger. Han har också tränat bort sin "bondedialekt" för att dra på rejäl stockholmska och om någon frågar så är hans farfar från stockholm och att han alltid pratat sådär.

Just nu pluggar han på en journalistskola för att han en dag drömmer att få jobba för aftonbladet (likt schulman) och skriva små blogginlägg.

Nu kanske jag likt TS överdrivit lite men du kan inte säga att jag helt är ute och cyklar, eller?


Edit: TS skapar också tråden som är en exakt kopia från hans blogg för att få mer besökare, eftersom han inte några andra läsare än sin mamma och några av hans barndomskompisar som bor kvar i Örebro.

Hahaha, du ÄR faktiskt helt ute och cyklar men det var en underhållande cykeltur i alla fall

1) Jag har aldrig haft någon dialekt, varken Örebro- eller Stockholmsdialekt.
2) Aftonbladet skulle va en rätt nyttig erfarenhet för att få upp tempot i skrivandet, men skulle inte vilja se det som en slutstation... Och "skriva små blogginlägg" kan jag ju göra redan nu, utan journalistexamen.
3) Blondinbella och Fucking Åmål... behöver jag nog inte ens kommentera va?
4) Min blogg är faktiskt ganska välbesökt, enda anledningen att jag postade inlägget här på FB också var att jag tänkte att det skulle falla er i smaken. Inte i reklamsyfte. Sen var Heta Ämnen-ettan en kul bonus.

Citat:
Ursprungligen postat av Krabask

(...)

Måste vara jobbigt att ta så illa vid sig av att en tjej går på herrtoan. Nypuritan. Du är 21-24 år va?

Fyllde faktiskt 22 ganska så exakt när den här incidenten inträffade, 24 april
2011-04-26, 02:00
  #151
Medlem
Har hänt mig flera liknande grejor med tjejer inblandad.

Ett par ggr så har tjejer tryckt upp röven mitt mot fönstret till baren där jag jobba.
Mitt i centrala staden och med skydd av sina vänner och en pelare så tror dom att dom är skyddade enda problemet är att alla i baren ser

Men vi killar är vissligen inte bättre vi heller har sett ett par riktiga stolpskott att pissa var som utan skydd

men vad ska man säga nöden har ingen lag
2011-04-26, 02:14
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dune
Det händer inte så mycket i Örebro eller?
Nej och med tanke på att han anser att det är drag på det stället, så är det nog en kille född 93 som precis börjat få gå på krogen
2011-04-26, 02:27
  #153
Medlem
Jösses, 15 sidor i tråden redan!!

Det var ju en vidrig incident som utspelade sig på pissoaren. Det vidriga ligger i att hon hamnade i direktkontakt med stället folk pissar på. När folk går ut brukar de vanligtvis snygga till sig & fräscha upp sig men den här tjejen gör alltså en grej som blir det extremt motsatta.

Trist när krogar, klubbar & dylikt blir så dräggigt att en morgonbuss framstår som en mer glamourös plats. Dock fattar jag inte vad just banjomusik hade med detta att göra. Folket som uppskattar Bluegrass-musik & dylikt 2011 är nog allt annat än dräggigt, utan tvärtom folk som är ganska medvetna & skärpta med intresse för musik, kultur & historia. Men jag hajar att TS ville lyfta fram någon sorts kliché.
2011-04-26, 03:52
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimaxx
Nej. Det "lugnaste" är nog att du stannar hemma i huset i Kumla/Fjugesta/Hallsberg/Nora/Kopparberg/Askersund/Degerfors/Karlskoga/Lindesberg/Laxå.

(Erkänn att du bor i nån av de kommunerna?)

I Karlskoga så knullar folk i soffan bredvid dansgolvet (har själv bevittnat), och tjejer sugar av killar inne på herrtoan. Fjortisdiscot Strömpis är ingenting jämfört med gamla "Wickan" (numera Nightshift) i Karlskoga.

Citat:
Ursprungligen postat av Plura-P
Är örebro händelselöst vanligtvis?

Nej du, verkligen inte! Här avlöser psykopaterna varandra. Är det inte serievåldtäktsmän så är det styck- och spädbarnsmördare. Är det inte X-Team så är det vanliga svartskallar som försöker skjuta ihjäl varandra. Här händer det grejor i princip varje helg.
__________________
Senast redigerad av Kada 2011-04-26 kl. 03:57.
2011-04-26, 08:27
  #155
Medlem
Herr_Oins avatar
Låser för städning.

/Mod


Har ändrat mig. Tråden har inte mycket till diskussionsunderlag och det här med WT har avhandlats länge och väl. Så tråden är numera låst. För evigt.

/Mod
__________________
Senast redigerad av Herr_Oin 2011-04-28 kl. 16:58.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback