Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-13, 11:06
  #7093
Medlem
Dr.Chesterfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Helt sjukt vad stränga de flesta servrar är...
"Welcome and have fun!!!-
Alltså är dom verkligen allvarliga med detta? Det är tydligt att det är The Sims spelare som vill begränsa folks spel strategier och metoder till det fullaste men detta är ju bara löjligt. Det skulle vara makalöst att se krigsherrar bete sig såhär IRL.
Men det är inte så att jag är förederar det mesta på den listan men att förbjuda vapen är bara ett barnsligt beteende. Dom finns för en anledning till att dom finns och om människor inte klarar av vad annat folk med dom vapnen är kapabla till så kanske dom borde spela något annat.


Håller med.Ibland undrar man om man ens får spela där-Och det med att No JetsvsHeli/HelivsJets är ju nånting jag retar mej på.Tycker dessutom att många Admins inte verkar ha koll eller ens bryr sej om en del använder Igla/stinger fast det står att man inte får.Har då blivit nedskjuten flera ggr
under en del spel,så jag började göra likadant,men jävlart på en gång så blev jag kickad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback