Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-24, 13:48
  #1
Medlem
Grammaton-Clerics avatar
Har nu idag Macbook Pro 13" (Den nyaste versionen med i7) Men gillar inte riktigt apple mer. Sa ska salja den och skaffa Windows dator ist.

Vilken ska man da ha, jag e inte intresserad av att spela pa den for fem ore. Utan endast arbetsdator.

Har haft Vaio Z serie innan vilka jag verkligen gillade, starka datorer med grymma speccar. Och jag gillar designen, valdigt kantiga, rektangulara, inte massa runda horn och lulllull.
Ar det enda alternativet eller finns det nagot annat.

Finns det inget annat alternativ sa far det bli en sadan, men med tanke pa att dom ligger pa 26.000 och uppat (vill ha i7) sa om det finns nagot runt 15-20 ist sa tackar jag inte nej.

Har sett en ny Dell Vostro 3350, men annars kan jag inte komma pa nagon modell pa rak arm.

Hur mycket storre kanns en 14.1" laptop jamfort med en 13.1 / 13.3 ?
Citera
2011-04-24, 13:53
  #2
Medlem
kissflickans avatar
om du gillar kantigt och inte behöver några extravaganser på bild- eller ljudsidan tycker jag du ska överväga en lenovo thinkpad, förslagsvis en ur T-serien:
http://shop.lenovo.com/seind/se/en/l...kpad/t-series/
väldigt hållbara och ogulliga datorer. det är sådana man oftast ser affärsmän plocka upp på flyget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback