Enligt expressen ska någon kvinna inom socialdemokraterna ha ''attackerat och slagit'' Jimmie Åkessons flickvän under en fest någon gång under senaste halvåret.
Jimmie Åkesson hotar med att offentliggöra denna kvinnas namn.
Skit ska skit ha
Jag hoppas namnet läcks då ska jag skicka blommor till henne
f.ö är han rasse.
Det är han inte alls det. Och dessutom är patetiskt att hoppa på en med annan åsikt. Men sossarna har ju en fin tradition av det så jag är inte förvånad.
"Full tant" säger JÅ, då gissar jag på Carina Hägg eller namnen Carina Adolfsson Elgestam. Det är väl dessa 2 damer som kan tänkas kliva på lådvinet lite för entusiastiskt, och börja stöka.
Det här är uppenbarligen en hämnd för de halvsjungna visor som har hörts offentligt om att SD festar lite väl mycket. Men att gå ut offentligt om att någon gjort något trivialt på fyllan, det är så jävla lågt. Det är sådant som feminister håller på med.
Det står inte att hon slog Louise. Antastade står det.
Att riksdagskvinnan (det står inte att hon är sosse, kan lika gärna vara en kristdemokrat typ) hade ett "fylleslag" innebär inte att hon slog någon.
Gissar på att hon tog henne på brösten, försökte pussa henne eller något liknande... och ja, det är obehagligt att attackeras på det sättet av en stupfull meningsmotståndare som inte kan ta sig ut genom en port själv.
Senast redigerad av Mjukisen 2011-04-21 kl. 22:38.
Även om jag tycker att SD är ett idiotparti ,framröstat av väljare som inte alltid har alla hästar i stallet, så måste jag ändå medge att sånt här beteende gynnar ingen - förutom Åkesson. Detta kommer ju givetvis bara förstärka martyrbilden som populisterna så gärna vill frambringa.
EDIT: Pinsamt av sossen.
Senast redigerad av existentialism 2011-04-21 kl. 22:43.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!