Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-07, 22:08
  #301
Medlem
sneakydudes avatar
Vad händer nu då? Stannar du kvar ett tag och chillar eller packar du och drar direkt?
Citera
2011-06-08, 20:14
  #302
Medlem
pinkfreuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av up2you
Trist att matchen inte blev av. Åk till Thailand nästa gång istället, seriösare och kunnigare gym där. Kan tipsa om Ole Laursens gym som är riktigt bra på både MMA och Muay Thai.

Ja, Thailand verkar ju onekligen bättre. Men jag kommer nog inte ge mig i första taget, kommer ge Indien en till chans i början av nästa år om allt går enligt planerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Khezarm
FY FAN! Jag har följt den här tråden sen jag först såg den. Jag har hejat och tänkt på dig TS. Jag hoppades verkligen att du skulle få fightas och att vi skulle få ta del av den.

Hur som helst måste jag säga Tack! Tack så mycket för att du givit en del inspiration, framför allt mig, och att du gjort någonting stort och outat hela ditt liv här på Flashback.

Jag lider med dig, men det är bara att kämpa på och är du i närheten av Dalarna i sommar hör av dig så kan vi sparras lite. Jag kommer börja med Muay Thai träningen igen i slutet av nästa vecka.

Peace!

Tack själv för skön support Kommer definitivt ha dig i tankarna när jag besöker Sveriges mellersta breddgrader.

Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Vad händer nu då? Stannar du kvar ett tag och chillar eller packar du och drar direkt?

Vi har flyg hem i början av nästa vecka, men kommer nog träna en eller två gånger till i Bangalore om tiden tillåter det. Ska väl göra en sista vlog om denna veckan också.
Citera
2011-06-20, 15:34
  #303
Medlem
danjäls avatar
Mycket tråkig utveckling på det hela. Du byggde upp till ett gott cresendo och blev därför lite av ett anti-klimax men men... Verkar vara en skön resa ni ändå gjort och det har varit intressant att ta del av er resa i Indien.

Hoppas få läsa mer när nästa resa bli av.

Good luck chuck!
Citera
2011-06-20, 20:53
  #304
Medlem
chevones avatar
Tänkte bara fråga om det blir några mer uppdateringar från din sida eller om man ska sluta prenumerera på tråden?
Eller startar du en ny tråd vid nästa äventyr?
Citera
2011-06-22, 02:13
  #305
Medlem
Tack för allt, och jag hoppas jag får se mer av dig på flashback i framtiden.
Blev jävligt imponerad över att du åkte till Indien och bodde där, måste ha varit mycket spännande och verklígen " a life changing experience" där du säkert fick en helt annan syn på livet! Får hoppas på att man själv också vågar sig på något som du gjort !

Lycka till i framtiden och hoppas att allt verkligen går bra för dig, inshalla!

Mvh: Fantapanta
Citera
2011-06-23, 18:17
  #306
Medlem
gegenubers avatar
Äsch! Jag såg verkligen fram emot din match .. Nåja det har varit rolig läsning i alla fall.. Längtar tillbaka till indien nå så förbannat. Gör en ny tråd om det blir något i januari!
Citera
2011-07-17, 23:32
  #307
Medlem
Kristofer.s avatar
Fan vad tråkigt, men tack för all intressant läsning!!
Citera
2011-07-18, 02:59
  #308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkfreud
Mån 6/6 23:41



Nåja, det kanske inte riktigt var en kort version men det känns förjävligt att svika er alla.. dock står det utom min kontroll och förhoppningsvis får jag resning i början av nästa år. Men jag ser det som en god erfarenhet då man lär sig att inte vara så godtrogen här nere. Indier kan vara riktigt hala fanskap bitvis och tråkigt nog är svärtar det ner majoritet av befolkningen som jag och min flickvän fullkomligt älskar.

Well then, let the flamin begin

/pf

Har inte följt tråden men det är väl bara att konstatera att det slutade the indian way för denna gången.

Personligen gillar jag inte indier alls. Sen förstår jag inte direkt charmen med indien heller, det är ett mycket spännande land men det är så mycket skit och hazzle. Man får intrycket att du hamnade där på grund av drogerna.
Citera
2011-08-14, 16:24
  #309
Medlem
chevones avatar
Saknar denna tråd
Citera
2011-08-14, 19:14
  #310
Medlem
Moderalmas avatar
No shit, hoppas Pinkfrååjjd börjar skriva igen när han skulle till Thailand(?)
Citera
2011-08-15, 03:49
  #311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chevone
Saknar denna tråd

hur fan kan folk göra det? en vit snubbe som bestämmer sig föra att förbättra sitt självförtroende genom att åka till INIDIEN av alla ställen för att utöva MMA mot små taniga människor plus att MMA knappt existerar i detta land. Hade han dragit till USA, England eller Australien hade det varit en annan sak, men wtf! Snubben är en nolla och det har han redan bevisat!

Puss och kram. Drick mig!
Citera
2011-08-21, 14:34
  #312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongvatten
hur fan kan folk göra det? en vit snubbe som bestämmer sig föra att förbättra sitt självförtroende genom att åka till INIDIEN av alla ställen för att utöva MMA mot små taniga människor plus att MMA knappt existerar i detta land. Hade han dragit till USA, England eller Australien hade det varit en annan sak, men wtf! Snubben är en nolla och det har han redan bevisat!

Puss och kram. Drick mig!

Stick åt helvete! bara för att du är avundsjuk att någon tar tag i sitt liv och göt något kul och annorlunda med det behöver du inte ta ut det över alla andra. Du suger!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1523507

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback