Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-18, 11:50
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Madonna är tveklöst en ikon...Adele är på gång att bli en!

Finns inget mer hjärndött än Adele! Hur kan du ens jämföra. Hon är genomvidrig och falsk. Anledningen till succén, som hon förtiger och tvingar alla att tiga om, är att det är 50-60-plussiga amerikaner som köper hennes musik. Det är liksom inte det hon vill bli känd för, silverrävspopp.
Citera
2016-08-18, 13:16
  #74
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junne13
Finns inget mer hjärndött än Adele! Hur kan du ens jämföra. Hon är genomvidrig och falsk. Anledningen till succén, som hon förtiger och tvingar alla att tiga om, är att det är 50-60-plussiga amerikaner som köper hennes musik. Det är liksom inte det hon vill bli känd för, silverrävspopp.

Tvingar alla att tiga om...? Hur gör man för att tvinga miljontals kvinnor att tiga om en artist?

Ta dina piller nu och vila dig lite.
Citera
2016-08-18, 17:16
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Tvingar alla att tiga om...? Hur gör man för att tvinga miljontals kvinnor att tiga om en artist?

Ta dina piller nu och vila dig lite.

Någon värre uppblåst, vidrig, tjock och ful än Adele finns inte! Fattar inte att du inte inser det. Fatar framför allt inte vad som får henne - WHAT ???- att tro att hon är något annat än en stor fet nolla! Om ett år kommer hon vara tillbaka till den nolla hon alltid har varit. Pinsammare människa finns inte.
Citera
2016-12-13, 18:49
  #76
Medlem
lossnuss avatar
Fet negerälskande aktivist
Citera
2017-02-20, 16:14
  #77
Avstängd
Gjorde hon inte en Patti Smith vid den där galan där hon vann ett pris som hon
tyckte Beyonce borde ha haft ? Alltså kom av sig och började sjunga om igen
när hela världen tittade på ?

F ö är kontrasten vad gäller påklätt/avklätt så stor som den kan bli när man
jämför A med B. Men någon måste väl vara världens bäst betalda kvinnliga
artist med ordentligt med kläder på sig.
Citera
2017-08-17, 17:13
  #78
Medlem
Softis...s avatar
Hennes konsert på Radio city music hall i New York finns på SVT Play fram till 27 augusti.

https://www.svtplay.se/video/1174033...tt-1?info=visa


Det som är märkligt med denna kvinna, är att när jag lyssnar på henne så börjar tårarna att rinna.
Citera
2017-08-18, 17:16
  #79
Medlem
avrogados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Det som är märkligt med denna kvinna, är att när jag lyssnar på henne så börjar tårarna att rinna.
Va? Ok, jag har nog aldrig sett henne lipa (på riktigt)

BTW, vilka små människor det finns, angående onödiga inlägg/utfall, tillochmed jag som är en oberäknelig skitstövel känner mig misslyckad.
Citera
2019-01-05, 20:29
  #80
Medlem
Den brittiska världsstjärnan Adele har avvecklat sitt turnébolag, rapporterar The Sun.
Därmed verkar det vara bekräftat att sångerskan inte kommer att turnera mer, något hon redan hintat om ett flertal gånger.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ler-spelningar
Citera
2021-10-30, 02:07
  #81
Medlem
Helt klart överskattad. Musiken låter för slätt för mig och rösten är inget märkvärdig. När jag lyssnade på radiokanaler som spelade henne för några år sedan var hennes låtar en riktig stämningsdödare, blev varken på glatt humör eller peppad utan bara irriterad.
Citera
2022-01-21, 18:20
  #82
Medlem
Adele tvingas ställa in sina shower i Las Vegas pga covid i teamet.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...fore-premiaren
Citera
2022-01-24, 01:44
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plombr
Helt klart överskattad. Musiken låter för slätt för mig och rösten är inget märkvärdig. När jag lyssnade på radiokanaler som spelade henne för några år sedan var hennes låtar en riktig stämningsdödare, blev varken på glatt humör eller peppad utan bara irriterad.

Det verkar vara något som går hem mer i USA än hennes hemland England.
Citera
2022-02-08, 22:31
  #84
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Plombr
Helt klart överskattad. Musiken låter för slätt för mig och rösten är inget märkvärdig. När jag lyssnade på radiokanaler som spelade henne för några år sedan var hennes låtar en riktig stämningsdödare, blev varken på glatt humör eller peppad utan bara irriterad.

Ja verkligen. Hennes låter låtar alla ens och hon är ful som fan även med 10 lager smink.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback