Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-05, 19:11
  #73
Medlem
sediginteoms avatar
Ju mer jag tänker på hur kort straff aset fick ju mer ledsen och förbannad blir jag. Han nekade dessutom vilket betyder att hans lilla iq-befriade hjärna inte utvecklats till det bättre ett dugg sedan dagen för våldtäkten. Han kommer alltid vara en fara för kvinnor. Han borde fått maxstraff inte några månader. Tragiskt är hela skiten. Han skall nu göra det enda rätta; Ta livet av sig.
Citera
2011-05-05, 19:13
  #74
Medlem
Fula Gubbens avatar
Det här var för jävligt. Tragiska jävla Sverige, släpper in slödder från världens värsta avkrokar, rycker på axlarna när slöddret våldtar 15-åriga tjejer.

Och feministerna säger... vad?

Obegripligt att det varit så tyst om detta fall.

Hela den här historien är faktiskt totalt jävla sjuk.

- F.G
Citera
2011-05-05, 19:21
  #75
Medlem
KiaWs avatar
Rubrik kompletterad
/Mod
Citera
2011-05-05, 19:23
  #76
Medlem
h20h_s avatar
Ingen som har FB profil?
Citera
2011-05-05, 19:25
  #77
Medlem
Steve-Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h20h_
Ingen som har FB profil?

http://www.facebook.com/profile.php?id=598694420

Nyligen uppdaterad profilbild. Tydligen har han varit ute och haft kul på valborg när han blev släppt efter rättegången. Han verkar inte bry sig det minsta om det faktum att han våldtagit en tjej och hon tagit livet av sig efter det.
Citera
2011-05-05, 19:30
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steve-O
http://www.facebook.com/profile.php?id=598694420

Nyligen uppdaterad profilbild. Tydligen har han varit ute och haft kul på valborg när han blev släppt efter rättegången. Han verkar inte bry sig det minsta om det faktum att han våldtagit en tjej och hon tagit livet av sig efter det.

Galna våldtäktsmän som lever på oss andra brukar inte göra det. En guldstjärna till den som lägger upp domen på Megaupload eller dylikt!
Citera
2011-05-05, 19:52
  #79
Medlem
sediginteoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steve-O
http://www.facebook.com/profile.php?id=598694420

Nyligen uppdaterad profilbild. Tydligen har han varit ute och haft kul på valborg när han blev släppt efter rättegången. Han verkar inte bry sig det minsta om det faktum att han våldtagit en tjej och hon tagit livet av sig efter det.

så rubbat men det visar ju bara på hur pass sinnessjuk denna Granit Nito är
Citera
2011-05-05, 19:56
  #80
Avstängd
allemands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sediginteom
så rubbat men det visar ju bara på hur pass sinnessjuk denna Granit Nito är

Och det svenska rättsystemet.
Citera
2011-05-05, 20:05
  #81
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgase
En hel del gemensamma vänner med Granit Nito, går på samma skola som svinet också.

Har för mig att jag såg han i skolan bara ett par dagar sen men kanske misstar mig. 5 månader känns för övrigt löjligt.
Är det ingen på skolan som övervägt att tappa behärskningen och misshandla den här mannen; grovt, så att ligament ryker i var och varannan led, och ansiktsfrakturer uppstår och lämnar minnen för framtiden?

Går han omkring och verkar helt obekymrad?
Citera
2011-05-05, 20:11
  #82
Medlem
Morgases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Är det ingen på skolan som övervägt att tappa behärskningen och misshandla den här mannen; grovt, så att ligament ryker i var och varannan led, och ansiktsfrakturer uppstår och lämnar minnen för framtiden?

Går han omkring och verkar helt obekymrad?

Han går omkring med sina andra polare från omvårdnadsprogrammet och verkar vara obekymrad, skämtar och har det roligt

Tror inte så många på skolan vet om det, kanske borde fixa ett par fina lappar och sätta upp runt skolan som uppmärksammar det?
Citera
2011-05-05, 20:18
  #83
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgase
Han går omkring med sina andra polare från omvårdnadsprogrammet och verkar vara obekymrad, skämtar och har det roligt

Tror inte så många på skolan vet om det, kanske borde fixa ett par fina lappar och sätta upp runt skolan som uppmärksammar det?

Är detta sant bör du absolut uppmärksamma det. Det skulle förvåna mig om människan är oberörd av händelsen visserligen men straffet sticker lite väl mycket i ögonen för att kunna släppa det.

Är det någon som har en susning om varför flickan tog livet av sig mer konkret? Förutom våldtäkten som förstås startade igång de destruktiva delarna av hjärnan. Inget brev eller tecken alls?
Citera
2011-05-05, 20:24
  #84
Medlem
transatlantics avatar
Det är en sak jag inte riktigt greppar med det svenska rättsväsendet;
Han fick mildare straff för att han bara var 16 år gammal vid tillfället?! Så detta innebär att den stackars flickan som blev brutalt våldtagen och begick självmord inte var värd mer, pga GM's "låga" ålder?!

Äckligt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback