• 3
  • 4
2011-09-03, 18:38
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivardonald
Jag har åtalet, men det ligger i laptoppen som har lagt av. Och jag kommer inte ihåg vad det stod. Sorry.

Det kanske spelar mindre roll, men detta är alltså en individ som sedan länge förverkat sitt existensberättigande.
Jag blir så jävla illa berörd när jag läser sådant här.
När man ger sig på barn och kvinnor... jävlar alltså.
Man ska iofs inte ge sig på någon men det finns graderingar rörande vad som kan anses vara acceptabelt och försvarligt, detta fall kan inte i något avseende anses vara varken försvarligt eller acceptabelt.
Citera
2011-09-03, 18:40
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Det kanske spelar mindre roll, men detta är alltså en individ som sedan länge förverkat sitt existensberättigande.
Jag blir så jävla illa berörd när jag läser sådant här.
När man ger sig på barn och kvinnor... jävlar alltså.
Man ska iofs inte ge sig på någon men det finns graderingar rörande vad som kan anses vara acceptabelt och försvarligt, detta fall kan inte i något avseende anses vara varken försvarligt eller acceptabelt.
Håller med. Mår fan illa av att läsa om allt den här "personen" har haft för sig. Publik hängning eller liknande passar bra. Gärna så att man kan gå fram och spotta på idioten också.
Citera
2011-09-03, 18:57
Medlem
epost72s avatar
Detta kan låta konstigt, men jag funderar lite på vilket förhållande GM har till BO vad gäller grov våldtäkt mot barn, kan man på något sätt få fram det utan att BO hängs ut mer än nödvändigt?
Citera
2011-09-03, 19:02
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Detta kan låta konstigt, men jag funderar lite på vilket förhållande GM har till BO vad gäller grov våldtäkt mot barn, kan man på något sätt få fram det utan att BO hängs ut mer än nödvändigt?
Tycker det skulle vara onödigt att gräva i om jag ska vara ärlig. Visst, intressant är det men inte så till den grad att BO ska få lida för det.
Citera
2011-09-03, 19:08
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Tycker det skulle vara onödigt att gräva i om jag ska vara ärlig. Visst, intressant är det men inte så till den grad att BO ska få lida för det.

Jag vet, men jag misstänker att det kan vara den stackars misshandlade sonen, någonstans så vore det inte fel att få bekräftat hur det ligger till. Men naturligtvis förstår jag att det kan innebära än mer problem för BO om allt för mycket detaljer offentliggörs.
Citera
2011-09-13, 14:58
Medlem
kolvass avatar
Har FB dåligt med spejare i dessa trakter? Jag har inte fått fram någon mer info men jag har inte gjort någon seriös efterforskning heller.
Citera
2011-09-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jodå...

Men jag är inte infödd här i WT County och har således ett ganska litet kontaktnät, i synnerhet bland de yngre, vilket gör det svårt att fråga runt om sådana här saker. Det jag vet är att det är ganska många (relativt sett med tanke på de påstådda brottens art) som säger att pojken ljuger men vad de har för belägg för detta är oklart. Jag ska försöka luska lite bättre!

Jag har det - nånstans - namnet alltså - nåt ganska vanligt svenne namn typ mikael karlsson runt de 40 - get back to U vet ej om han har fler barn än grabben i såna fall är det väl rimligt att tro att detta rör ett annat barn - såvida inte - vilket Gud förbjude han fått träffa pojken under tiden?
Citera
2011-09-13, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Jag har det - nånstans - namnet alltså - nåt ganska vanligt svenne namn typ mikael karlsson runt de 40 - get back to U vet ej om han har fler barn än grabben i såna fall är det väl rimligt att tro att detta rör ett annat barn - såvida inte - vilket Gud förbjude han fått träffa pojken under tiden?

hitta kräket

Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in