• 1
  • 2
2011-04-19, 18:26
Medlem
kolvass avatar
Från lokaltidningen:

Citat:
En 40-årig man i Torsås kommun har åtalats för att ett flertal gånger under förra året misshandlat sin son grovt.
Vid några tillfällen har han även knuffat ned honom från trappor.
http://www.barometern.se/nyheter/tor...vt(2734149).gm

Från AB:

Citat:
Pojken har 80 ärr på kroppen.
Nu åtalas pappan för sina grova kränkningar – men skyller på familjens katt.
Den åttaåriga pojken ville inte vara med på gymnastiken eftersom det fanns risk att blåmärkena efter pappans misshandel skulle synas. Han har berättat för sin mamma, morföräldrar och skolpersonal, som nu vittnar, om att han var rädd för pappan som dagligen ska ha slagit honom.

Någon som vet mer och vem GM kan vara, det är en liten håla så det borde vara ganska lätt att ta reda på GM?

Edit: för att förtydliga så ligger Torsås mellan Kalmar och Karlskrona.
Senast redigerad av kolvas 2011-04-19 kl. 18:40.
Citera
2011-04-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aitch-three
Jag har ingen aning om vem aset är men jag hoppas och önskar så innerligt att någon ger honom rättvisa Morgan Dexter-style.

Kalmar Tingsrätt eller vad?
Citera
2011-04-20, 14:56
Medlem
marcus90_kungs avatar
Finns det ingen flashbackare från det området eller vad? Gubben lär ju hängas högt så alla kan se.
Citera
2011-04-20, 15:26
Medlem
piassavas avatar
En sådan satans best.

Hur kunde han få hålla på så länge? Någon som har mer info?
Citera
2011-04-20, 15:33
Bannlyst
skönt att det kommit fram. Hoppas att pojken slipper sitt svin till pappa. Jag kan förstå föräldrar som tappar besinning nån gång o råkar daska till sitt barn i rumpan eller tar i örat men sånt här är ju bara för jävligt.
Citera
2011-04-20, 16:23
Bannlyst
Jävla sadistas alltså. Förstår inte hur man kan skada sitt eget barn. Hoppas pappan blir "fixad" på ett eller annat sätt.
Citera
2011-04-21, 13:58
Medlem
kolvass avatar
Har FB-detektiverna inga närvarande i Torsås?

Det måste i så fall vara enda stället i Sverige
Citera
2011-04-22, 09:03
Medlem
got2Bmes avatar
vilket svin! Håller med det någon annan skrev att det är för jävligt att det kan pågå så länge. Stackars unge :/
Citera
2011-04-22, 09:28
Bannlyst
Sånt här tycker vi är kul.

Inte att barnet plågas - för det är ju rent åthelvete - men att vem/vilka som helst får skaffa barn helt utan krav.

För att få arbeta som läkare, pilot, lokförare, tandläkare, chaufför, få inne ha vapen ställ det rätt stora krav.

För att få producera och ha barn ställs inga krav alls - det får de på dårhusen och kåkarna göra.

De som bevisligen är och kommer att bli tjejplågare får producera barn.

Och denna barnproduktion är helt laglig.

OBS ATT ALLA URSPÅRADE HAR FÖRÄLDRAR SOM TILLÅTITS ATT SKAFFA BARN

T ex Washington-skjutaren - UNA-bombaren - Matia Sovdat - Elin Krantz-mördaren - VåldtäktsNiklas i umeå - örebro våldtäktaren - lasermannen och hans "släkting" i malmö
- äldre - hitler stalin - röda khererna osv.

VARFÖR SKALL MAN INTE TVINGS ATT GENOMGÅ UTBILDNING OCH KLARA AV ATT FÅ BARNLICENS FÖR ATT FÅ PRODUCERA BARN.

Det här visar ju hur jävla sjukt samhället är.

Glöm inte bort att samhället tillåtit den här pappan att bli barnplågare - ja TILLÅTET därför att han straffas först i efterhand och då är skadorna på barnet redan skedda och kanske är det skador för livet.
Citera
2011-04-22, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolvas
Har FB-detektiverna inga närvarande i Torsås?

Det måste i så fall vara enda stället i Sverige
Jodå...

Men jag är inte infödd här i WT County och har således ett ganska litet kontaktnät, i synnerhet bland de yngre, vilket gör det svårt att fråga runt om sådana här saker. Det jag vet är att det är ganska många (relativt sett med tanke på de påstådda brottens art) som säger att pojken ljuger men vad de har för belägg för detta är oklart. Jag ska försöka luska lite bättre!
Citera
2011-04-22, 19:31
Medlem
Öj! Skärpning! Bara för att det finns en och annan blek husvagnsägare i stugorna innebär det inte att ett visst mått av civilisation ej existerar! Såsrot
Citera
2011-05-02, 08:31
Medlem
Är det ingen som vet vem människan är?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem