• 2
  • 3
2013-02-13, 22:46
Bannlyst
De godaste färdigköttbullarna är helt klart Felix Små Delikatessköttbullar
Citera
2013-02-22, 00:56
Medlem
neverborns avatar
Vet bara att Mamma scans luktar mystiskt.

Skulle aldrig få för mig att äta färdigköttbullar. Vidrigt. Så jävla komplicerat är det inte att göra egna heller.
Citera
2013-03-03, 19:47
Medlem
asfaltgosses avatar
I dag köpte jag färska köttbullar av märket Garant på Willys. De var färdigkryddade, bara att steka. Smaken var oväntat bra, dock var de lite fegt kryddade. Men det är ju lätt åtgärdat.
Citera
2013-03-04, 01:22
Medlem
Vem0ths avatar
Brukar köra Enebackens köttbullar, steka i en mix av olivolja, peppar och lökfond. För 29kr kilot kan jag inte gnälla, smakar medelbra.

Men Farfars köttbullar är något att föredra om jag var tvungen att välja emellan dem.
Citera
2013-03-11, 20:42
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Brukar köra Enebackens köttbullar, steka i en mix av olivolja, peppar och lökfond. För 29kr kilot kan jag inte gnälla, smakar medelbra.

Men Farfars köttbullar är något att föredra om jag var tvungen att välja emellan dem.
Enebackens är väl också från Dafgårds? Det är nog samma som IKEAS så det är väl lite häst i Lidls köttbullar.

Säkert i Farfars också.
Citera
2013-08-02, 00:18
Medlem
Snirks avatar
Mamma scans är otäcka. Farfars har jag inte provat.
Om man nödvändigtvis måste äta färdiglagade så är det Felix frysta som gäller.
Citera
2013-11-30, 21:44
Medlem
Scan har flera olika köttbullssorter, dom vanligaste, "mamma scans köttbullar" är väl ingen höjdare men dom har en sort som heter "köttbullar med kryddpeppar" som jag testade häromdan, dom var överraskande goda. 80 % kött.
Citera
2013-12-09, 20:40
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massey
Scan har flera olika köttbullssorter, dom vanligaste, "mamma scans köttbullar" är väl ingen höjdare men dom har en sort som heter "köttbullar med kryddpeppar" som jag testade häromdan, dom var överraskande goda. 80 % kött.
Det måste vara något nytt? Är de frysta eller "färska"? Ska slå ett öga på ICA.
Citera
2013-12-09, 23:05
Medlem
Iloveludas avatar
Farfars kötbullar är dom bästa jag har testat. Mamma scans däremot kan fungera som nödmat emellannåt. Hur någon kan tycka att dom är goda är för mig obegripligt.
Citera
2013-12-10, 20:59
Medlem
Croissants avatar
Vidrig broskfärs i allihopa. Farfars är lite mindre vidrig då de i.a.f. bara har nötbrosk och inte någon broskmix från olika djur.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in