Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2011-04-19, 12:15
  #1
Medlem
gulligumsans avatar
Hejsan!

Äntligen ska jag skriva min underbara 4Homet tripp!

Förutsättning:
Kvinna
24år
Tidigare erfarenhet: Amfetamine, kokain, 4homet(1ggr), citodon
Dos: Vet ej, hade ingen våg.

Personer: Jag, Anton, Lisa och Robert.

17/4 Söndags:
På lördagen hade jag kört en ensam tripp hemma i mitt sovrum, den tripprapporten har jag redan skirivt här som "my little ponny 4homet"
Jag sov sedan 8timmar och vaknade utvilad utan några jobbiga biverkningar.

Kl 13.00:
Jag och Anton tog en varsin dos 4homet och sedan gick jag till affären för att köpa päronsplitt. Benen började sega påväg till affären, jag vinglade aningen men tyckte att det var fruktansvärt kul!
Jag ringde till en kompis för att ha sällskap inne i affären för det kändes lite underligt att gå där inne själv. Jag köpte päronsplitten och gick hem igen. Hemma så hade Anton fått effekt och spelade lite tvspel. Vi finissade tillsammans åt obegripliga saker och jag fick lite ljuseffekter här och där i rummet.
Sedan gick jag till affären igen med en lapp skriven av Anton för att köpa: Redbull (med vingar) Pannkakor (färdigstekta med en dalmas till) bröd. haha
Jag gick till affären och köpte allt utom redbullen, för jag fick för mig at den hade fått vingar och flög iväg, så jag köpte en billys panpizza istället.

Kl:15:30
Kom jag hem, då ville jag ut eftersom de var så fint väder, så jag åkte till några kompisar som inte var trippade men dom visste om att jag var det. Vi promenerade i skogen för att ta oss till ett par klippor och grilla! Det var väldigt spännande, jag ville inte gå på stigen i skogen, jag ville klättra bland träden och buskarna, så det gjorde jag, åkte rushelkana ner för en sten och fick massa barr i röven. Men det var ascoolt. Jag hade dock inte så mycket visuella saker att se. Jag var med fnittrif och såg lite ljuseffekter här och där. Hade uppenbarligen tagit en för liten dos. Vi grillade, jag åkte bussen hem, då satt jag ihopkurad längstfram bakom chauffören och lyssnade på techno medans allt bara flög förbi där utanför, jätte mysigt!

Kl: 21:00
Jag fyllde på en mycket större dos än innan, la mig i sängen med massa täcken, byggde en kojja så att det var kolsvart under täckerna, jag hade min dator på och satte på psykadelisk mysik och kollade på trancevideor på youtube (sånna där filmer då de är massa färger som man bara flyger in i) De var så himla skönt! Sen skulle jag börja kolla på Alice i underlandet. Men då ropade Anton (vars tripp hade tagit slut) att det kommer över två kompisar. Men dom behövde bli hämtade med bil.
Jag var jätte oansvarig, för jag tog en till stor dos innan jag satt mig i bilen och åkte och hämtade dom. Det var JÄVLIGT coolt att köra bil trippad, allt bara flög förbi och marken skönk ihop och smälte ihop ibland. Men jag koncentrerade mig verkligen och jag klarade av att hämta dom och komma hem igen utan att köra i diket eller bli stoppad av snuten. TACK OCH LOV.

När vi kom hem så gav jag dom en varsin ganska stor dos. Och dom blev lyckligt förvånade över effekten, dom hade aldrig provat innan. Vi låg i soffan allihopa och pratade om helt orelevanta saker som inte hörde ihop. Jag fick världens skrattanfall som smittade av sig på dom.
Sedan så tog vi alla en varsin E. Det var min första E nånsin. Men jag hade svårt att urskilja vad som var e-effekten och vad som var homet effekten. MEn efter dryga timmen så kännde jag att effekten av homet lugnade ner sig och jag kännde något annat, så de måste vara E-effekten.
Jag bara låg och njöt i soffan medans de andra pratade skrammel.
TIllslut så somnade jag in. Jag var "överE:ad" sa dom Dom lät mig sova.
Och där slutade min tripp.

Jag vet att det inte hände så märkliga och spännande saker, som jag hade hoppats. Nästa gång ska jag ta en större dos och hoppas på att de ska färga starkare!

Citera
2011-04-19, 13:31
  #2
Medlem
creteks avatar
1/5 du beskrev inte själva trippen så detaljerat utan vad du gjorde under trippen vilket är ointressant. sedan var det riktigt onödigt av dig o fylla på, samt trippa dagen efter en tripp.
Citera
2011-04-19, 17:22
  #3
Medlem
bongsmurfens avatar
vilken dos tog du ungefär?
Citera
2011-04-19, 17:40
  #4
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsmurfen
vilken dos tog du ungefär?

Ungefär som ett knappnålshuvud.. senare på kvällen så dubblade jag den dosen.
Måste införskaffa en våg! vet nån vart man köper det?
Citera
2011-04-19, 18:12
  #5
Medlem
bongsmurfens avatar
vet att rc-e har vågar
Citera
2011-04-19, 18:42
  #6
Medlem
Sjograss avatar
Skriv längre rapporter och korrekturläs.

Om du ska köpa en våg för att dosera t ex 4-ho-met måste du tänka på att den ska hantera 0.001g, och betala minst 500kr, annars kan du lika gärna strunta i det. För övrigt doserar jag genom att dela upp i högar redan från början, 500mg delas till 5x100mg och förvaras separat, det är praktiskt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback