Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-18, 23:29
  #13
Medlem
Delokrats avatar
Mer förspel, smek dig själv, be honom slicka av dig
Citera
2011-04-18, 23:32
  #14
Medlem
F-U-2s avatar
Kör mer i dom ställningarna när du har kontrollen och klitoris blir stimulerad samtidigt, typ att rida... gnugg-rid liksom, fram å tillbaka, rid inte på upp å ner sättet för då får du inte klitorisstimulans.
Upp å ner sättet kan kanske dom flesta snubbar tycka är skönare, men det kan du göra efter du kommit själv först.
Ligger ni i missionären så funkar det utmärkt att du sköter gnugget också, ta tag i hans skinkor, pressa han mot dig och gnid på!
Många brudar kommer enklast i dessa ställningar, är min erfarenhet.
Låter iofs trevligt att du är ständigt kåt men men
(Hoppas du fattade mina beskrivningar och att dom kommer att hjälpa dig hehe).

Lycka till nu fröken amandalouise
Citera
2011-04-18, 23:52
  #15
Medlem
oppositas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-U-2
Kör mer i dom ställningarna när du har kontrollen och klitoris blir stimulerad samtidigt, typ att rida... gnugg-rid liksom, fram å tillbaka, rid inte på upp å ner sättet för då får du inte klitorisstimulans.
Upp å ner sättet kan kanske dom flesta snubbar tycka är skönare, men det kan du göra efter du kommit själv först.
Ligger ni i missionären så funkar det utmärkt att du sköter gnugget också, ta tag i hans skinkor, pressa han mot dig och gnid på!
Många brudar kommer enklast i dessa ställningar, är min erfarenhet.
Låter iofs trevligt att du är ständigt kåt men men
(Hoppas du fattade mina beskrivningar och att dom kommer att hjälpa dig hehe).

Lycka till nu fröken amandalouise

+1

Precis vad jag tänkte tipsa om! Funkade finfint för mig! Annars gick det inte alls.
Gnuggrida eller missionären där man är placerad så att man kan böja, vrida och trixa lite som man vill.
Blev ännu lättare när jag slutade försöka ha sex med killen för hans njutning utan jobbade på att endast tillfredsställa mig själv. Hörde inga klagomål av det

Var mer egoistisk! Hitta det DU gillar!
Citera
2011-04-19, 00:14
  #16
Medlem
Baileys86s avatar
Du är ju väldigt ung och har tid på dig. Själv är jag 25 och har varken fått orgasm av samlag eller förspel, men men det kommer kanske en vacker dag.
Citera
2011-04-19, 03:39
  #17
Medlem
Grainger-13s avatar
Fy fan, vad löjligt. Alltid dyker den klassiska "långt ifrån alla tjejer kan få orgasm vid samlag" eller Alexontop med sitt mantra "det är väldigt få tjejer som får orgasm av penetrerande sex", vad hon i princip säger är att du kan sluta upp och önska dig det, det är lixom redan kört.

Jag anser att hon har fel. Bara som en sån sak att du får orgasm på egen hand talar för det.
Sen är det svårare att förklara exakt varför du inte får orgasm vid sex. Det kan vara att grabbarna inte vet vad dom gör, inte bryr sig eller att du inte känner dig avslappnad nog eller att du inte heller vet hur du ska göra eller en kombination av dessa.

Till och börja med är du 18. Grabbar lär sig att komma snabbt, oftast allt för snabbt i tonåren, för oss grabbar handlar det väldigt mycket om att bli lite uthålligare med tiden. För kvinnor tvärtom. Dom tjejer jag känner i den bibliska versionen har väldigt sällan fått sin första orgasm vid 18. Det kommer med ålder och erfarenhet.

Mitt förslag är att fortsätta knulla och njuta av sex. Jag tror att trissreklamen har nåt och lära oss här "plötsligt händer det" sen hjälper det nog om du vet ungefär hur du ska göra som F-U-2 och opposita beskriver. Sen tror jag att detta är en sån sak som man inte helt kan lära ut i teorin utan tror stenhårt på praktiska övningar helt enkelt.
Tror dessutom att du inte ensam som 18-årig tjej att inte ha fått orgasm även om det kan verka så.
Citera
2011-04-19, 04:07
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Det e VÄLDIGT FÅ tjejer som får orgasm bara av ett samlag....Så det e ingen panik ! Men ska man nu ha orasgm under själva knullet så gör det ju ingenting om man hjälper till lite på traven så att säga med att smeka sig själv.Det tycker då jag bara e upphetsande att se. Det ekul att experimentera lite !

Jo precis. Klart de är kul.. men inte när det känns som att man testat aaaaaaaaaaallt!
Men antar att det bara är att kämpa vidare och hoppapå det bästa!
Citera
2011-04-19, 04:09
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Skaffa långvarigt förhållande. Tjejer är inte helt avslappnade under one night stands eller 2 veckors förhållanden.
Man får ju för fan inte slicka eller så vill dom inte ta av sig bh:n och annat fjanteri.
Dom ligger och tänker på om frisyren ligger rätt osv.
Sen får du väl börja träffa rätt killar som inte kommer på 50sekunder, rullar runt och tänder en cigg.
Där har dom bästa tipsen du kan få.


Hade ett förhållande i 2 år, han kom inte snabbt utan kämpade för livet att få mig att komma när jag berättade för honom att jag aldrig lyckats..
Citera
2011-04-19, 04:10
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grainger-13

Mitt förslag är att fortsätta knulla och njuta av sex. Jag tror att trissreklamen har nåt och lära oss här "plötsligt händer det" sen hjälper det nog om du vet ungefär hur du ska göra som F-U-2 och opposita beskriver. Sen tror jag att detta är en sån sak som man inte helt kan lära ut i teorin utan tror stenhårt på praktiska övningar helt enkelt.
Tror dessutom att du inte ensam som 18-årig tjej att inte ha fått orgasm även om det kan verka så.


Fortsätta knulla är precis vad jag tänker göra! Kämpa och hoppas på att jag en dag får en orgasm och om jag får de.. så lovar jag att jag ska åka och köpa en triss lott med garanterad miljon vinst!
Citera
2011-04-19, 04:54
  #21
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandalouise
Hade ett förhållande i 2 år, han kom inte snabbt utan kämpade för livet att få mig att komma när jag berättade för honom att jag aldrig lyckats..

Ditt problem verkar nog snarare vara att du ligger och försöker få orgasm.
Låt det komma av sig självt.
Har killen hittat din g-punkt?
Har du visat honom någon gång hur du brukar pulla när du ligger själv?
Vad för orgasmer får du när du är själv?
Klitoris, vaginal, g-punkt (fontän)?

Det fysiska har egentligen en liten del i orgasmer, kille som tjej.
Jag och många med mig kan knappast komma om man bara sitter på en stol och drar i snorren fram och tillbaka.
Måste ha porr, tjej, eller tänka på en tidigare stark sexuell upplevelse.
Vad vill jag ha sagt med det då? Jo, att orgasmen sitter mer i ditt huvud än mellan benen.
Varför kommer du på 2 sek när du är själv?
För att du vet EXAKT hur och var du ska jucksa och tricksa + att du är 100% avslappnad och kan ägna dina tankar åt vad du vill utan att behöva tänka på en partner osv.
Börja där.
Citera
2011-04-19, 07:12
  #22
Medlem
Joe Cools avatar
Kan du inte komma även om du smeker dig själv under sex?
Kan du komma av att bli smekt/slickad?
Citera
2011-04-19, 17:44
  #23
Medlem
Min specialare: kör bakifrån så kan du halvligga mot en kudde eller nåt för å få handen fri att stimulera klittan med (går då å smeka precis som när jag är ensam). då slipper man känna sig så uttittad också vilket kan underlätta i början.

Ett annat tips är att testa att smek dig själv i killens närvaro, gör exakt,precis, som du brukar. tona ner belysningen eller ta det i mörker första gången å sen i lite halvljus, gärna lite musik på också. allt detta för att du ska kunna slappna av å inte ska behöva känna dig för uttittad å att han hör varenda andetag osv. du känner själv efter om du vill att han bara ska ligga brevid eller kanske smeka brösten lite under tiden. Efter varv låter du kankse han pulla under tiden du smeker klittan. Han kommer bli bättre å bättre genom att sedan ta över lite själv också. promise! Endera kan ni göra detta innan eller efter samlag eller så blir det en grej för att öva upp möjligheterna till orgasm under samlag. Good Luck!
Citera
2011-04-19, 18:10
  #24
Medlem
bamboochas avatar
Hejsan!
'
Jag är själv tjej, och har hunnit leva i lite drygt 20 år.
Jag har aldrig fått orgasm av penetration. Dock har jag haft mycket sex, olika typer av partners och långvariga förhållanden.
Jag har haft apdåligt sex och jag har haft grymt sex.

Det är helt enkelt så att det är lättare för vissa. Det beror säkert på hur man är byggd där nere. Om det finns folk som är fysiologiskt förhindrade från att uppnå vaginalorgasm vet jag inte, men kanske det.
I alla fall så hoppas jag att jag inte är en av dem, utan bara har lite svårt för det.

Men det finns andra typer av orgasmer. Dels, icke att förglömma, den mentala orgasmen. Dels så klart klitorisorgasmen. Jag fick inte orgasm när jag hade sex över huvud taget förrän jag var cirka 17 och hade varit (väldigt) sexuellt aktiv i två år (fast förhållande nästan hela tiden). Men nu går det som en dans om killen gör ett seriöst försök (vilket inte ONS brukar göra, så slopa dem om du vill njuta!).
För mig funkar det inte så bra att pilla på mig själv samtidigt som jag knullar. Jag blir liksom totalt okänslig i klitoris då. Det är nästan som att trycka på en "off"-knapp. Så se till att killen dyker ner under ett annat tillfälle!

Det här med vaginalorgasm ser jag som ett kul experiment. Jag har inte ens varit i närheten under samlag, men däremot så har jag upptäckt kombinationen g-punktsdildo+vibrator, vilken tar mig till nya höjder, så potentialen kanske finns?
Prova det du!
En annan intressant sak är att när jag drömmer att jag har sex (versionen då det känns lika verkligt som i vaket tillstånd) så får jag ibland helt andra orgasmer, som tycks vara rotade i slidan snarare än klitoris. Hela samlaget i drömmarna känns aningen annorlunda. Jag kommer bara ihåg en annan gång när jag har anat något liknande i vaket tillstånd, men då var jag jäkligt full, så jag minns mest vaga delar av tankegången.
Kan detta också tyda på att jag har potential till vaginalorgasmer?
Hur känns det för er när ni har sex i drömmar? Annorlunda?

Jaja, detta är ett intressant ämne, som jag definitivt tänker fortsätta forska i och leka med de närmaste åren. Och man vet ju aldrig. Plötsligt händer det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback