Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-18, 18:09
  #1
Medlem
Tjena,,,har precis gått på en kur av cutstack (50mg testo-,50mg tren-a,50 mg masteron)/ml och har lite arimidex liggande hemma omkring 50st 1mg, är inte så insatt i arimidex, men vet att det sänker östrogen, så min fråga är , borde ja köra ca 0,5mg arimidex varje/varran dag under min kur med cutstack för att få bättre resultat eftersom de sänker min östrogen?
Citera
2011-04-18, 18:13
  #2
Medlem
glömde bort att tilläga att ja även ska köra winstrol 50mg i 50 dagar.
Citera
2011-04-18, 18:57
  #3
Medlem
Thomaspunkts avatar
hur menar du att du kan få bättre resultat med mindre östrogen?
Citera
2011-04-18, 19:01
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
hur menar du att du kan få bättre resultat med mindre östrogen?


har pratat lite med folk som kurar och dom rekomnderade mig att köra arimidex sammtidigt, för att sänka min östrogen och då få bättre resutlat för att jag inte behöver köra lika hög dos av roidsen.
Citera
2011-04-18, 19:11
  #5
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triggaswe
har pratat lite med folk som kurar och dom rekomnderade mig att köra arimidex sammtidigt, för att sänka min östrogen och då få bättre resutlat för att jag inte behöver köra lika hög dos av roidsen.
jag hade skippat armidexen då lite östrogen skadar dig inte utan mer gynnar. känner du att du får gynno eller drar på dig för mycket vatten stoppa då in armidexen.
Citera
2011-04-18, 19:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
jag hade skippat armidexen då lite östrogen skadar dig inte utan mer gynnar. känner du att du får gynno eller drar på dig för mycket vatten stoppa då in armidexen.



okkej tack då ska jag ha det i åtanke.
Citera
2011-04-18, 23:18
  #7
Medlem
för övrigt, någon som kört diamond harma cutstack och kan ge ett ungefärt svar å när den börjar kicka igång och man kan känna effekt av den?
Citera
2011-04-18, 23:49
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triggaswe
för övrigt, någon som kört diamond harma cutstack och kan ge ett ungefärt svar å när den börjar kicka igång och man kan känna effekt av den?
styrkeökningar <7dar
Citera
2011-04-19, 10:13
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m81
styrkeökningar <7dar


tackar då vet jag, har du kört å den? vart du nöjd med resultatet isåfall? har kört testo och så förut flera gånger fast aldrig testat masteron och tren så det något nytt för mej
Citera
2011-04-19, 19:44
  #10
Medlem
RhinoPowers avatar
Uppdatera gärna om hur det funka för dig med cutstack, jag är nyfiken på den!

mvh
Citera
2011-04-19, 20:43
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triggaswe
tackar då vet jag, har du kört å den? vart du nöjd med resultatet isåfall? har kört testo och så förut flera gånger fast aldrig testat masteron och tren så det något nytt för mej
Skriver detta åt en kamrat... förstås

Men han kör cut-mix från dragon pharma, 2ml varannan dag.

styrkeökningar kom efter 4dar (tren,mast)
testo känningar likaså (kåthet)
nattsvettningar ~4dar(tren,mast)
ökad aptit

han är väldigt nöjd, har lång erfarenhet av olika tillverkare och prepp.
Citera
2011-04-19, 21:17
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoPower
Uppdatera gärna om hur det funka för dig med cutstack, jag är nyfiken på den!

mvh

Självklart ska jag göra det ifall du är intresserade
Citat:
Ursprungligen postat av m81
Skriver detta åt en kamrat... förstås

Men han kör cut-mix från dragon pharma, 2ml varannan dag.

styrkeökningar kom efter 4dar (tren,mast)
testo känningar likaså (kåthet)
nattsvettningar ~4dar(tren,mast)
ökad aptit

han är väldigt nöjd, har lång erfarenhet av olika tillverkare och prepp.

låtter bra det, har självkört nu i 5 dagar kände lite styrkeökning igår inte spec mycket, men kör ju bara 1ml/eod oxå så inte så stor dos, tänkte börja köra winnar om två veckor oxå, och köpa lite extra tren oh blanda in i pumen så jag iaf får 0,75-100mg tren på varje stick.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback