Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-18, 17:40
  #1
Medlem
Sitter och lurar på en kur med Anavar/winsterol eller något liknande, skulle gärna vilja ha tips på vilka märken(tillverkare) av prepen som funkar bra samt efterkur som passa bra, så man inte köper nån skit som inte funkar! Jag ska ha det till min deff så tanken är inte inte att öka i vikt.

tack på förhanden!
Citera
2011-04-18, 18:04
  #2
Medlem
Du kommer förmodligen få ett svar i stil med: "Sök och du skall finna", och/eller "Du är inte redo för att preppa" ~~~~
Citera
2011-04-18, 18:05
  #3
Medlem
Seek and you shall find men du verkar inte redo för att preppa.
Citera
2011-04-18, 18:26
  #4
Medlem
Japp och som det står i inlägget att jag "lurar" som i meningen menas med funderar, och meningen med "funderar" är att man tänker, vilket i sin tur leder till att man försöker hitta information om ämnet!

tänker ju inte direkt köpa på nätet utan att veta att man inte blir scammad. but thx anyway
Citera
2011-04-18, 18:41
  #5
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pewee
Japp och som det står i inlägget att jag "lurar" som i meningen menas med funderar, och meningen med "funderar" är att man tänker, vilket i sin tur leder till att man försöker hitta information om ämnet!

tänker ju inte direkt köpa på nätet utan att veta att man inte blir scammad. but thx anyway

Finns tråd om tillverkare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback