Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-01, 22:03
  #25
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Talar vi om något som känns som GBL eller GHB, TomiX??

Finns saker som ska vara mot det hållet som är lagliga. Finns ju GHB-analoger men har ingen i huvudet för tillfället, 4-methyl-ghb var något jag får upp i skallen.

Jag tror mer det gäller att ta in något och helt enkelt se om folk är intresserade, tar in mina egna läkemedel som läkarna har börjat förvägra mig, så får se, men det jag tror funkar och som behövs är substitut för benzo, det finns många att välja mellan men tänker mest på sådana som inte syns på blod/urinprover heller, en räddning för många inom substitutionsprogrammen, eller kanske det värsta som kan hända. Beror lite på.....
Citera
2011-12-31, 11:22
  #26
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Finns saker som ska vara mot det hållet som är lagliga. Finns ju GHB-analoger men har ingen i huvudet för tillfället, 4-methyl-ghb var något jag får upp i skallen.

Jag tror mer det gäller att ta in något och helt enkelt se om folk är intresserade, tar in mina egna läkemedel som läkarna har börjat förvägra mig, så får se, men det jag tror funkar och som behövs är substitut för benzo, det finns många att välja mellan men tänker mest på sådana som inte syns på blod/urinprover heller, en räddning för många inom substitutionsprogrammen, eller kanske det värsta som kan hända. Beror lite på.....

Tja TomiXII!

Mindes plötsligt denna tråd, några framsteg på denna front?

Mvh
Citera
2012-01-01, 23:45
  #27
Medlem
ogmattes avatar
Ja vore kul med en update nu. Är också intresserad av nån benso som inte syns på pisseprov ska börja pissa i ett halvår nu, men hade vatt gutt med nått liknande etizolam som jag hört snart är klassat så det vågar jag inte tugga nu när jag ska pissa. Så snälla hjälp mig i denna jungel av härligheter hehe.. det jag vill ha ut av denna benso är ångestdämpande effekt och sömnighet
Citera
2012-03-08, 00:40
  #28
Medlem
Mandic!s avatar
Lättare neuroleptik! Kung.

Buspiron? Fungerar det?
Citera
2012-05-26, 15:42
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Finns saker som ska vara mot det hållet som är lagliga. Finns ju GHB-analoger men har ingen i huvudet för tillfället, 4-methyl-ghb var något jag får upp i skallen.

Jag tror mer det gäller att ta in något och helt enkelt se om folk är intresserade, tar in mina egna läkemedel som läkarna har börjat förvägra mig, så får se, men det jag tror funkar och som behövs är substitut för benzo, det finns många att välja mellan men tänker mest på sådana som inte syns på blod/urinprover heller, en räddning för många inom substitutionsprogrammen, eller kanske det värsta som kan hända. Beror lite på.....


Tja

Töm din inkorg så jag kan skriva Pm till dig.

mvh
Citera
2012-05-26, 15:46
  #30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakedjunkie
Att sälja en barbiturat/prodrog (desoxifenobarbital, primidon) till missbruksbenägna kids låter som en skitbra idé; lite andningsdepression har ju ingen dött av .
Så du menar att det inte är farligare att sälja opiater/opioider till missbruksbenägna kids? som du säger... barbiturater är inte så farliga som dom framställts.. inte alls farligare än opiater.
Citera
2012-05-26, 23:58
  #31
Medlem
nakedjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Så du menar att det inte är farligare att sälja opiater/opioider till missbruksbenägna kids? som du säger... barbiturater är inte så farliga som dom framställts.. inte alls farligare än opiater.
Kolla mitt inlägg längst ner på sida 2 i tråden.

Snygg bump av zizoo btw.
Citera
2014-03-07, 11:37
  #32
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Yikes vad mycket lagliga barbiturater det finns! Benzylbutylbarbiturate finns nu hos en del shoppar på nätet och japanska polisen ska ha gjort beslag av den i deras underjord för några år sedan. Om Yakuzan befattar sig med det måste det vara bra.
Citera
2014-03-07, 11:50
  #33
Medlem
Ta in MR-2096 varför finns det bara andra länder såna substitut

Ultimata en benzo analog som var som etizolam.
Citera
2014-03-07, 16:58
  #34
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio5
Ta in MR-2096 varför finns det bara andra länder såna substitut

Ultimata en benzo analog som var som etizolam.

Har du läst några lovande rapporter på't? Rolig med morfin-analoger om man kan säga att det är en sån. Vad är en analog?
Citera
2014-03-07, 17:12
  #35
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Borde finnas ett stort intresse för allt som lindrar ångest och inte syns på piss.
Citera
2018-04-22, 20:45
  #36
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
"Tjackadhamster" skrev:

Har sett att Afloqualone finns på en japansk nätbutik, någon som fått in det i landet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback