Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 18:42
  #169
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Jag är nyregistrerad på Bondcontact. Kan du tipsa om vad du har skrivit på din profil om din självbeskrivning, utseende och vad du söker? Använder du en bild på din kuk? Är extra nyfiken då du säger att tjejerna ibland tar kontakt med dig först. En profil med även lite text måste ju locka mer än en tom en.

Inga kukbilder öht. Vanlig bild på mig i badbyxor.

Inte skrivit hur stor den är heller. Skrivit lite allmänt om mig själv och vad jag söker. Har inte skrivit en massa snusk på profilen, men det finns säkert en del som gillar det också.

Har formulerat det på ett trevligt sätt
Citera
2017-01-17, 23:26
  #170
Medlem
Bronnes avatar
har också som tjej funnits på BC ett tag. Att som ensam kille lyckas där är precis som att vinna på lotto, lika liten chans helt klart!

Är man ett par och raggar på en singel tjej= 1000 ggr större chans, eller om man är i någon som helst annan konstellation, men återigen som ensam kille fat chance!

Det kan gå men då måste du ha sjuuuuka egenskaper, vara galet snygg eller ha sjukt stor kuk och de finns alltid de som tänder på detta fastän det inte i sig ger bra sex.
Citera
2017-02-11, 19:40
  #171
Medlem
Baabamans avatar
Även jag är medlem på BC. Inte träffat någon än men har pratat med en del. Gillar sidan ändå. Kul med annonserna
Är även medlem på hittasexpartner.com där jag har träffat en tjej än så länge. Håller tummarna för fler.
Citera
2017-03-16, 22:01
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baabaman
Även jag är medlem på BC. Inte träffat någon än men har pratat med en del. Gillar sidan ändå. Kul med annonserna
Är även medlem på hittasexpartner.com där jag har träffat en tjej än så länge. Håller tummarna för fler.


Har träffat ett par där en gång. Lustigt nog bodde vi 1 kilometer från varandra. Perfekt
Nåja...helt okej sex...

Tråkigaste är dock alla homo killar som skriver hela tiden. Men de går ju att filtrera bort.
Citera
2017-03-20, 11:34
  #173
Medlem
Har haft några kontakter på bc och aldrig blivit besviken. Mina tips:
1. Vi tjejer vill ha trygghet och säkerhet- visa vem du är. Visa ansiktet och gå vidare med telefonkontakt, använd reggat nummer så vi får fram vem du är. Ju mer anonym du är desto osäkrare blir det och rensas bort.

2. Dom flesta av oss vill ha killar med stora kukar. Lägg på ett par cm. Vill hon ha naken kort så skicka bild när kuken är slak men se till att den är rejält svullen.

3. Skriv något personligt och ta med något från tjejens beskrivning. Många skriver samma sak till alla tjejer, det är bara tråkigt.

Lycka till!!!
Citera
2017-03-21, 15:56
  #174
Avstängd
Ekonomistas avatar
Om du varken har en stor monster kuk eller en flickvän som du kan potentiellt använda som lockbete för att fiska lite ny fitta, så kan jag tipsa om att vara inloggad vid 22:00 till 00:00 tiden då jag har upptäckt att det är den bästa tiden för att fiska.

Under det tidsintervallet finns det desperata kvinnor i 35-40 år åldern som är helt enkelt desperat och du kan lätt få de omkull. Dock måste du vara snygg, är du ful så funkar det inte. Jag lyckades för några år sedan få omkull 2 kvinnor var 19 år på den tiden, och kunde knulla allt och länge.

Och sedan finns det bögar som kommer skicka dig meddelande se till att blockera dem, det finns inget värre än att se sin inkorg blinka rött för att bara upptäcka att det är en bög som frågar om han får suga av dig.
Citera
2017-05-05, 23:58
  #175
Medlem
Hittade en riktigt läcker slyna där förra veckan!
Jävlar va kåt hon var. Festade henne...helt underbart vilken omgång jag fick av henne sedan
Citera
2017-05-08, 01:54
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronne
har också som tjej funnits på BC ett tag. Att som ensam kille lyckas där är precis som att vinna på lotto, lika liten chans helt klart!

dedär har jag märkt också. att "grupper" lyckas bättre. även jag som kille har fått mail från såna ibland. par t.ex, som letar någon.

jag har dock inte vågat prova något sånt. e rädd att om jag börjar knulla runt i såna omgivningar så kommer jag förr eller senare hamna i en "eyes wide shut" sekt där man blir offrad till satan för att man glömde "the password" osv.
Citera
2017-05-22, 11:44
  #177
Medlem
Haelsingestintas avatar
Jag tror inte det är så svårt att lyckas ...men efter att ha varit medlem på en del sidor är jag förvånad att många män där (säkert kvinnor också, ingen erfarenhet där) är så pass socialt inkompetenta. Några saker som jag ofta tänkt på som kanske kan hjälpa någon:

Bild. Använd en bild som tydligt visar din kropp. Ingen kukbild i profilen skulle jag säga, är hon intresserad vill hon säkert se den sen och då kan du visa den då istället. Visa ansiktsbild om du törs, tyder på seriositet. Jag har dock ingen själv så för min del är det inget krav utan mer ett + i kanten.

Profiltext. Nästan alltid ignorerad tycker jag det verkar som. Förstår inte varför, här har du chansen att skriva något om dig själv och vad du är ute efter som kan få henne intresserad när hon väl gått in och kollar din profil. Har du ordets gåva använd den, har du den inte sno nåt

Meddelanden. Som tjej är det inte vanligt att man har 50-100 olästa meddelanden när man loggar in. Skriver du "Hej" eller "Hej hur är läget" eller nåt sånt är risken stor att meddelandet inte blir öppnat över huvud taget. Kräver ansträngning att få reda på om du är intressant eller inte jämfört med killen två rader ner som skrivit något intressant i första meddelandet. Måhända en smula orättvist att tjejer kan göra så men det handlar ju om tillgång och efterfrågan. Skicka heller inte någon lång halvcheesy porrnovell om vad du vill göra med henne. Sköter du dina kort rätt är ni där snart ända men i ett första meddelande framstår du mest som creepy.

Vad ska man skriva då? Det behöver varken vara långt eller komplicerat. Något om dig fråga något om henne och anknyt till något på hennes profil som visar att du läst den och du inte skickar samma meddelande till alla tjejer på sidan. Följ de här råden så lovar jag nästan att du kommer ha en dejt innan midsommar! mvh/nätdejtaren.
Citera
2017-06-30, 04:28
  #178
Medlem
revodnebs avatar
Haha vilken kul tråd . Såg att någon rackare nallat mitt nick , well well. Min erfarenhet av dylika sidor är att det är i princip omöjligt. Visst, du kan få ragg, men är det vad du förväntat dig? I 99% av fallen är det helt omöjligt, jag har försökt men det går inget vidare. Kanske är jag för gammal eller så söker jag inom fel klientel. Sen är det ju det faktum att jag inte gillar att köpa grisen i säcken, det där om flodhästar känner jag väl igen. Varför ljuger folk, det är ju i princip helt orimligt? Om jag säljer en vara till dig bör den väl vara up to specs, inte grisen i säcken? Mitt tips: gå ut på krogen, det du ser är vad du får.
Citera
2017-07-31, 15:38
  #179
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Alltså gillar Hunks tjocka tjejer eller? Ser massa tjocka tjejer som väger typ 110-120 pannor som har värsta kraven på killen slimmad vältränad mm.
Citera
2017-09-09, 22:05
  #180
Medlem
Hur fan kan man komma undan spärren och klistra in text?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback