Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-15, 21:24
  #1
Medlem
ligermans avatar
Kört testo e i 4 veckor. Ökat ca 6 kg och blivit starkare men inte så jävla mycket som jag hoppats. Som exempel så tog jag med tur en 1a eller 2a på 80 kg i militärpress och nu kör jag 7 reps och i bänk har jag ökat vikten med 20 kg. Men jag har panik nu. Mina vänner har börjat träna hårt och jag måste få snabbare resultat. Körde kuren tillsammans med dboll första 50 dagarna men de va ifrån SE-apoteket och dom gav inte ett skit.

Till min fråga. Muskelmannens oxar ifrån MIR, är dom grejerna bra?


Tacksam för svar, desperat!
Citera
2011-04-15, 21:26
  #2
Avstängd
Längesen det lukta såhär mycket P16 om en tråd.. Jesus.
Citera
2011-04-15, 21:27
  #3
Medlem
varför tävlar du emot dina vänner? kör ditt race, dina förutsättningar.
Citera
2011-04-15, 21:31
  #4
Medlem
ligermans avatar
haha P16. ärligt nu, MIR's oxar med mina 500 mg testo, är det en bra kombo?
Citera
2011-04-15, 21:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ligerman
haha P16. ärligt nu, MIR's oxar med mina 500 mg testo, är det en bra kombo?

sköter du kosten? så är det bättre än enbart 500mg testo. gå inte av testot när du går av oxar dock vad du än gör(antar du inte gör det ändå) då oxar har en tendes att bara rinna av dig om du inte ligger på testo 4-6v mer.
Citera
2011-04-15, 21:35
  #6
Medlem
ligermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
sköter du kosten? så är det bättre än enbart 500mg testo. gå inte av testot när du går av oxar dock vad du än gör(antar du inte gör det ändå) då oxar har en tendes att bara rinna av dig om du inte ligger på testo 4-6v mer.

okey, jag ska köra 20 veckor testo e, så när jag är på vecka 10 så kan jag slänga in oxarna så att jag kör testo e + oxar vecka 10-15 och så vecka 15 till 20 testo e bara?
Citera
2011-04-15, 21:37
  #7
Medlem
Vad klagar du på? Du har ökat 6kg på 4 veckor, du har ökat 20kg i bänkpress och kan nu reppa 7 gånger på det du bara kunde reppa 1-2 på innan. Allt detta på 4 veckor..
Herregud, du har ju åtminstonde 10 veckor kvar (Om du kör 14v) och om du upplever dessa ökningar på 4 veckor, vad tror du att du kommer ligga på om 10 veckor?

Ha inte så bråttom, du har fått riktigt bra resultat på riktigt kort tid. Och som det verkar är det din första kur, eller hur?
Att blanda in Oxar i sin första kur är inte något jag förespråkar (dock aldrig testat men av vad jag läst).

Du har ju redan kört på 2 olika prep så. Kör vidare på endast testo E är mitt tips

Ser nu att du ska köra 20 veckor, vilket är ännu bättre.
Citera
2011-04-15, 21:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Vad klagar du på? Du har ökat 6kg på 4 veckor, du har ökat 20kg i bänkpress och kan nu reppa 7 gånger på det du bara kunde reppa 1-2 på innan. Allt detta på 4 veckor..
Herregud, du har ju åtminstonde 10 veckor kvar (Om du kör 14v) och om du upplever dessa ökningar på 4 veckor, vad tror du att du kommer ligga på om 10 veckor?

Ha inte så bråttom, du har fått riktigt bra resultat på riktigt kort tid. Och som det verkar är det din första kur, eller hur?
Att blanda in Oxar i sin första kur är inte något jag förespråkar (dock aldrig testat men av vad jag läst).

Du har ju redan kört på 2 olika prep så. Kör vidare på endast testo E är mitt tips

Ser nu att du ska köra 20 veckor, vilket är ännu bättre.

inte hans första kur.
Citera
2011-04-15, 21:40
  #9
Medlem
ligermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Vad klagar du på? Du har ökat 6kg på 4 veckor, du har ökat 20kg i bänkpress och kan nu reppa 7 gånger på det du bara kunde reppa 1-2 på innan. Allt detta på 4 veckor..
Herregud, du har ju åtminstonde 10 veckor kvar (Om du kör 14v) och om du upplever dessa ökningar på 4 veckor, vad tror du att du kommer ligga på om 10 veckor?

Ha inte så bråttom, du har fått riktigt bra resultat på riktigt kort tid. Och som det verkar är det din första kur, eller hur?
Att blanda in Oxar i sin första kur är inte något jag förespråkar (dock aldrig testat men av vad jag läst).

Du har ju redan kört på 2 olika prep så. Kör vidare på endast testo E är mitt tips

min andra kur. körde sharklabbs dbollar förra året, ökade sjukt bra då, men det här är ju långsamma grejer iofs så jag får väl ha tålamod. tänkte köra 20 veckor, från början 14 men ska utöka till 20
Citera
2011-04-15, 21:42
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ligerman
okey, jag ska köra 20 veckor testo e, så när jag är på vecka 10 så kan jag slänga in oxarna så att jag kör testo e + oxar vecka 10-15 och så vecka 15 till 20 testo e bara?

När du har nått vecka 10 med testo only så kommer du känna att du har fått grymma resultat om du sköter kosten och träningen. Du har enbart kört 4 veckor så vänta tills dess och se om du verkligen vill köra oxar, oxar kan ha rätt nasty sides :P Tror dina resultat kommer vara tillfredsställande vid vecka 10 som sagt.

Själv tyckte jag oxar och testo fungerade utmärkt byggde sjukt bra massa.

Edit: Var det Jinan (dboll) du körde? Om du svara ja så kan jag säga att det var några av de bästa bollar jag har kört. Tror inte du fick fejk precis.
__________________
Senast redigerad av Drmartins 2011-04-15 kl. 21:45.
Citera
2011-04-15, 21:47
  #11
Medlem
Jag anser att det är klokare att följa schemat som du la upp för kuren, inga ändringar. Om du efter 10v inte är nöjd (du kommer vara nöjd) så kan du dubbla dosen Testo-E.
Ta inte lätt på oxarna!

Mvh
Citera
2011-04-15, 21:48
  #12
Medlem
Coolermasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ligerman
Kört testo e i 4 veckor. Ökat ca 6 kg och blivit starkare men inte så jävla mycket som jag hoppats. Som exempel så tog jag med tur en 1a eller 2a på 80 kg i militärpress och nu kör jag 7 reps och i bänk har jag ökat vikten med 20 kg. Men jag har panik nu. Mina vänner har börjat träna hårt och jag måste få snabbare resultat. Körde kuren tillsammans med dboll första 50 dagarna men de va ifrån SE-apoteket och dom gav inte ett skit.

Till min fråga. Muskelmannens oxar ifrån MIR, är dom grejerna bra?


Tacksam för svar, desperat!
ägd

Förresten!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback