Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-15, 18:57
  #1
Medlem
Tjena..

suttit på detta forum ett bra tag nu och måste säga att det är grymt att det finns ett ställe att
bolla tankar med andra om det här med AAS.

jag hoppas på att folk kan ge mig lite mer kött på benen.

Stats
bänk 120x6
mark har jag inte kört så mycket men kastar nog upp en 160-170
knäböj 145x4

Ålder 20
längd 180cm
Vikt 78kg hård men kommer droppa några kilo innan sommaren och bli ännu hårdare^^
tränat 4år seriöst
innan jag började träna var jag en wow-spelande knubbis på 91 pannor.
sköter kosten, träning och sömnen dricker sällan alkohol sedan 1 år tillbaka.


jag har en dbol kur 50/50 bakom mig som jag körde förra året.
fick bra ökningar och har fått behålla större mängden av det jag lade på mig.

Jag har dock ett litet dilemma jag vet inte hur jag ska göra med nästa kur som
kommer att bli en Testo-e 250mg e5d i 14 veckor kommer även fronta 2 första sticken 500mg.

denna kur kommer jag att köra efter sommaren och nu till min fundering.

jag jobbar som snickare och åker på traktamentsjobb och jobbar 07.00-20.00 måndag-onsdag
vilket betyder att jag inte kommer kunna eller orka träna dom 3 dagarna varje vecka.
Så jag kommer köra en 4dagars-split torsdag-söndag.
min fråga är då kommer detta försämra mina resultat av kuren? eller räcker det med 4 stenhårda
pass i veckan?

Har valt att börja lungt med testot och bara köra 250mg fast några kompisar som också tränar
tycker att jag ska köra 500mg e5d. men jag följer majoriteten på detta forum och skyndar långsamt.

kommer köra en pct på nolva efter kuren. kommer dock inte använda Hcg då jag inte riktig förstår mig på hur jag ska blanda det och allt där till.

jo en fråga till. vad är det absolut effektivaste att ta mot gyno känningar?

är grymt tacksam för att det finns folk som orkar med rookies som mig och tar sig tid och svarar på dessa saker.

Ha det gött.

Sleveen
Citera
2011-04-15, 19:00
  #2
Avstängd
500 mg testo e/cyp e5d låter som en perfekt idé.


Det absolut effektivaste mot gyno är letro + nolva.
Citera
2011-04-15, 19:07
  #3
Medlem
oj jävlar va fort det gick:P

jasså inte 250mg då?

och vad tror du om att träna 4dagar i veckan? tror du det är tillräckligt för att uppnå bra resultat? med en bra kost självklart?
Citera
2011-04-15, 19:10
  #4
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleveen
oj jävlar va fort det gick:P

jasså inte 250mg då?

och vad tror du om att träna 4dagar i veckan? tror du det är tillräckligt för att uppnå bra resultat? med en bra kost självklart?
det är inte mängden träning som ger resulatat. det är kvaliten. 4pass är absolut ok
Citera
2011-04-15, 19:11
  #5
Avstängd
Antal träningsdagar säger inte mycket. Själv tränar jag "endast" tre dagar med utmärkta resultat. Du vet ju vad som funkar för dig.. Behöver inte ändra ett vinnande koncept, liksom.
__________________
Senast redigerad av IseeYouu 2011-04-15 kl. 19:14.
Citera
2011-04-15, 19:13
  #6
Medlem
okay tack så mycket för svaren grabbar! uppskattas massor!
Citera
2011-04-15, 23:13
  #7
Medlem
Du har ju ett fysiskt jobb så jag hade inte oroat mig om jag var du..
Mina bästa ökningar allround hade jag nästan när jag var i Norge och jobbade, tömde containers och sånt i hamnen och jobbade på ett lager som sysslar med kedjor, wire och tampar till sjöfarten.
Jobbade 07:00 till typ 22:00, bara jobba, sova äta 4-5 dar i veckan.
Citera
2011-07-29, 02:16
  #8
Medlem
Bumpar väl min egen tråd ist för att starta en ny eller grisa ner någon annan tråd med mina frågor.

hoppar snart på kuren som jag har skrivit om tidigare i denna tråd.
det jag är lite osäker på är var jag kan få tag i bra letro, nolva, dbollar och winnar har kollat runt på forumet länge nu och det är lite kluvna tankar om vilka märken som man ska satsa på när det kommer till orala prepp. testot har jag redan inhandlat det blev galenika. Hade turen att 2 killar på gymmet redan kör på detta så kunde köpa 30 amps av dem.

sen är jag sugen på att slänga upp en kurrapport om det finns intresse.

Tackar än en gång på förhand

//Sleven
Citera
2011-07-29, 02:23
  #9
Medlem
cashbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleveen
Bumpar väl min egen tråd ist för att starta en ny eller grisa ner någon annan tråd med mina frågor.

hoppar snart på kuren som jag har skrivit om tidigare i denna tråd.
det jag är lite osäker på är var jag kan få tag i bra letro, nolva, dbollar och winnar har kollat runt på forumet länge nu och det är lite kluvna tankar om vilka märken som man ska satsa på när det kommer till orala prepp. testot har jag redan inhandlat det blev galenika. Hade turen att 2 killar på gymmet redan kör på detta så kunde köpa 30 amps av dem.

sen är jag sugen på att slänga upp en kurrapport om det finns intresse.

Tackar än en gång på förhand

//Sleven

PP har alla orala du söker och bra märken dessutom.
Citera
2011-07-29, 02:24
  #10
Medlem
okay tackar, bugar och bockar=)
Citera
2011-07-29, 12:04
  #11
Medlem
så här blir upplägget!

vecka 1-18 250mg e5d front 500mg
vecka 1-4 50mg dbol blast
vecka 14-20 50mg winnar ed
vecka 20-till ja känner mig ok! Pct
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback