Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-15, 17:34
  #1
Medlem
För att göra en lång historia kort så köpte jag en MAXAD 15" macbook pro när den nya modellen kom ut för ca. en månad sedan. PGA att jag jobbar som fotograf, skulle iväg på 6 veckors jobb utomlands och inte hade ngn dator för stunden var jag tvungen att köpa den nya 15"aren maxad på alla punkter förutom skärmen.. där var jag tvungen att välja den med låg upplösning pga att den med high-rez inte skulle komma i tid.

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen och känner att det var ett dumt val.. jag behöver high-rez!
Vad är mina alternativ? Kan jag beställa en separat skärm och byta själv? Kan jag gå till en apple-leverantör och byta till en högupplöst skärm där? Eller är det bara att gilla läget?

Tror inte mina chanser att sälja datorn är särskilt stora med tanke på nypris 23.000:- och de som vill ha en sån dator vill ha den med hög upplösning!

Några tips?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback