2012-01-26, 22:47
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlcatrazPrison
Jonas kommer att få sitta länge bakom galler, inblandad i mycket bla någon bildäcks historia i Lindas förråd ,staplade in hundratals däck , inte så smarta de där folket och jag tror inte att Jonas fd sambo vill ta "hand" om honom igen, hon kämpade länge med honom , hört att hon gått vidare med en annan tror till och med att de är förlovade . Jonas får nog byta stad på Gotland är han körd, vet ochså att gärningsmannen i "tortyren" inte fick igenom sin överklagan till högre instans
Jo, hon ville reda ut allting med Jonas.
Och nej, hon har inte träffat någon annan. Är på ön rätt så frekvent, och träffar dom rätt så mycket. Så far inte med rykten och osanningar här.

Ja ni, hur illa tror ni Jonas sitter i skiten? Osäker på om han sticker tillbaka till fastlandet igen, men man vet ju aldrig.
Citera
2012-01-28, 12:03
Medlem
Ja du ,Raxxorz tror han sticker från ön för vem ska han lura härnäst .... Han är en missbrukare som missbrukar allt , Kvinnor ,Män, Förtroende, Alkohol/Tabletter/Tobak , Narkotika, Rättsliga system, Manipulerar , Ljuger som en häst travar och den enda som tror på vad han säger är han själv Så vi kan bara hoppas han försvinner härifrån men de klart Han skall väl börja ett nytt liv när han släpps ut.... Känner hans polare Tim och de skall väl upp i rätten igen snart för sin "stöldturné" , smuggelgods med cigaretter som han höll på med kanske inte nått polisen ännu . Va tror du själv då , blir han kvar på ön ?
Citera
2012-02-05, 22:01
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlcatrazPrison
Ja du ,Raxxorz tror han sticker från ön för vem ska han lura härnäst .... Han är en missbrukare som missbrukar allt , Kvinnor ,Män, Förtroende, Alkohol/Tabletter/Tobak , Narkotika, Rättsliga system, Manipulerar , Ljuger som en häst travar och den enda som tror på vad han säger är han själv Så vi kan bara hoppas han försvinner härifrån men de klart Han skall väl börja ett nytt liv när han släpps ut.... Känner hans polare Tim och de skall väl upp i rätten igen snart för sin "stöldturné" , smuggelgods med cigaretter som han höll på med kanske inte nått polisen ännu . Va tror du själv då , blir han kvar på ön ?
Jag har ingen aning om hans planer... Får hoppas han åker in ett tag, så han förstår att han inte kan fortsätta som han gör nu...
Hur känner du Jonas förresten? Gemensamma "vänner" eller? Du kan gärna dra iväg ett PM om du vill

Förresten, kan tilläggas att i Veckans brott ( http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott ) runt 37:50 så handlar det om det hela.
Citera
2012-05-02, 07:35
Medlem
Wirre2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adi_Dassler
eehhh, va!? Gängkrig? Gotland?
Låter ganska överdrivet faktiskt.

Tyvärr så har vi ett antal gäng på denna Ön.
Citera
2013-09-04, 09:16
Medlem
Raxxorzs avatar
Bumpar ett gammalt ämne, Jonas är nu ren och har ingen kontakt med "dom" längre.
Citera
2014-01-24, 02:56
Medlem
känner denna kille jävligt väl som blev dömd för denna "misshandel" eller vad man nu vill kalla det.
någon nämner att han har skyddad identitet. ta fram dessa papper på hans dom där han gör sig skyldig till det du påstår han har gjort där och nämner ha:s namn?!!

Och har ni nu läst domen i detta målet så ser man gott och väl att folk ändrar sina vittnesuppgifter jävligt fort och konstigt. Allt var till hans fördel men efter ett andra förhör med vittnen som styrkte allt han sa, så ändrade dom sig och fick han dömd.

Grejen är att han GOLAR inte utan tar sitt straff. Finns så jävla mycket som inte stämmer med detta mål.

Och denna person vet jag inte ger sig på folk utan anledning. Han måste ha blivit jävligt provocerad,eller påhoppad. Finns även olika teorier om detta, hur det började med.

Men en sak vet jag. och det är att detta "brottsoffer" tog sig lite vatten över huvudet när han gav sig på denna kille.
Citera
2014-02-05, 01:24
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nifattarnada
känner denna kille jävligt väl som blev dömd för denna "misshandel" eller vad man nu vill kalla det.
någon nämner att han har skyddad identitet. ta fram dessa papper på hans dom där han gör sig skyldig till det du påstår han har gjort där och nämner ha:s namn?!!

Och har ni nu läst domen i detta målet så ser man gott och väl att folk ändrar sina vittnesuppgifter jävligt fort och konstigt. Allt var till hans fördel men efter ett andra förhör med vittnen som styrkte allt han sa, så ändrade dom sig och fick han dömd.

Grejen är att han GOLAR inte utan tar sitt straff. Finns så jävla mycket som inte stämmer med detta mål.

Och denna person vet jag inte ger sig på folk utan anledning. Han måste ha blivit jävligt provocerad,eller påhoppad. Finns även olika teorier om detta, hur det började med.

Men en sak vet jag. och det är att detta "brottsoffer" tog sig lite vatten över huvudet när han gav sig på denna kille.
Gav sig på? Skulle väl inte säga att BO gav sig på GM... Med tanke på vad BO hade för skador efter det hela så var det brutal tortyr GM sysslade med.

Ännu bättre är ju det att SOS Alarm har det hela inspelat med.

EDIT:

Ryktesvägen har jag hört om att J*n*s har ett gäng anmälningar på sig, stämmer det?
Senast redigerad av Raxxorz 2014-02-05 kl. 01:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in