2011-04-19, 18:21
Medlem
Mikk0s avatar
Fler nackdelar är att när jag började med p-piller så sved det otroligt mycket när killen kom i fittan.
Sperman och fittan gick tydligen inte ihop.. Så sprang på toaletten oerhört många gånger. Som tur är så har det endast blivit bättre.
Citera
2011-04-19, 19:34
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubblegirl
[b]
Det grymma med att ha en fitta, eller kanske snarare att vara en ung tjej, är att man kan känna sig så mäktig :P Man vet att alla killar är ute efter det man har och att få dissa eller please känns grymt när man äger något så fint och eftertraktat... Jag tycker min pussy är så fin och man ska behandla den bra, inte missbruka den

Haha, så sant
Citera
2011-05-08, 02:11
Medlem
Det känns rätt ok faktiskt. Möjligtvis med undantag för att det kan flyta ut blodklumpar, när man har mens, som lägger sig mellan blygdläpparna.
Citera
2011-05-08, 12:59
Medlem
SummerWines avatar
Jag förstår faktiskt inte vad ni menshatare snackar om. Jag älskar fan att ha mens, jag sitter tamefan dyngkåt jämt och så vet man att man inte kan knulla, finns det nåt mer triggande?

När jag har mens känner jag mig dels jävligt fräsch, av nån anledning, känner mig kvinnlig och attraktiv och som tidigare nämnt, kåt så in i helvete.

Jag tycker egentligen inte det är så mycket att snacka om. Mina orgasmer och min förmåga att få orgasm på 30 sekunder slår de flesta egenskaper en penis kan ha. Som tidigare nämnt, det där med ph-balans får man ju nog av lite nu och då men skulle aldrig byta bort henne.

Angående cyklar tycker jag inte det är alls obekvämt, hade en polare som jämt kom när hon cyklade och jag tycker inte det är särskilt obekvämt. Kan bli lite "blodstopp" om man cyklar längre.

För att skippa den förskönade bilden av fittan så tycker jag att doften några dagar innan mens kan va jävligt irriterande. Inte alls najs.
Citera
2011-05-10, 00:51
Medlem
Kariminells avatar
Brukar ni tjejer, med fittor, ha en känsla av att fittan luktar illa ibland?
Eller känns det helt normalt?
Citera
2011-08-12, 16:22
Hahah de flesta andvänder den ju inte varje dag så att säga

Jag tänker inte på vilket kön jag har utan vad jag kan ha för fördelar med att bli anorlunda behandlad, samt hur jag kan använda det för att haffa

Det värsta är om ens trosa skär in när man tex suttit för länge, that's it. Och min har aldrig låtit för den delen hahah.
Citera
2011-08-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell
Brukar ni tjejer, med fittor, ha en känsla av att fittan luktar illa ibland?
Eller känns det helt normalt?

Menar du att det skulle skilja sig mellan dem och de tjejer utan fitta?
Citera
2011-08-12, 18:16
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubblegirl

Det grymma med att ha en fitta, eller kanske snarare att vara en ung tjej, är att man kan känna sig så mäktig :P Man vet att alla killar är ute efter det man har och att få dissa eller please känns grymt när man äger något så fint och eftertraktat... Jag tycker min pussy är så fin och man ska behandla den bra, inte missbruka den

Antar att det måste kännas lite som att gå beväpnad med skarpladdat vapen dygnet runt, man vet att man kan få i stort sett vad man vill bara genom att ta fram den.
Citera
2011-08-12, 18:56
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OCB-Filtret
Menar du att det skulle skilja sig mellan dem och de tjejer utan fitta?

Den tjej som opererat dit en kuk minns kanske inte hur det känns att ha fitta?
Citera
2011-08-12, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
Den tjej som opererat dit en kuk minns kanske inte hur det känns att ha fitta?

Alla tjejer som opererar dit en kuk blir ju killar.
Citera
2011-08-12, 19:38
Medlem
YoVilles avatar
Är det lite fuktigt och så där nere kan det uppstå ett klickljud (ungefär) när man går. Men det kanske bara är jag. Såklart uppkommer det bara om jag har lösa byxor och så.
Citera
2011-08-12, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoVille
Är det lite fuktigt och så där nere kan det uppstå ett klickljud (ungefär) när man går. Men det kanske bara är jag. Såklart uppkommer det bara om jag har lösa byxor och så.
Tjejen du måste vara våtare än atlanten!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in