Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-15, 13:35
  #1
Medlem
.Anonym.s avatar
Fick gynokänningar efter att ha avbrutit en testo E kur, hann endast ta första injektionen innan jag avbröt. Ingen pct eftersom jag endast tagit en dos. Några veckor senare såg jag att min ena titty hade blivit puffy, dagarna efter kom känningarna.

Har iaf nu behandlat med letrozole 1,25mg ed och novladex 40mg ed i ett par veckor, ingen förändring har skett. Känningarna kommer krypandes varje dag innan jag tar letrot c:a 20 timmar efter sneaste dos...


Ska jag dela upp intaget av letro på 2 tillfällen per dag? Bör jag öka dosen letro?

Helt clueless..
Citera
2011-04-15, 13:36
  #2
Medlem
smells like your mind is fucking with you.
Citera
2011-04-15, 15:21
  #3
Medlem
Kan vara som testocyp säger. Känner du att du verkligen har en knöl? Jag själv brukar få lite puffy nips och jag behandlar detta med nolva 40 mg ed i ca. 2 veckor så är det borta. Men vi alla är ju olika, men det låter osannolikt att en sådan hög dos letro och nolva inte skulle hjälpa mot puffy nips, speciellt efter att du bara tryckte en enda gång.
Citera
2011-04-15, 15:41
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamannen
Kan vara som testocyp säger. Känner du att du verkligen har en knöl? Jag själv brukar få lite puffy nips och jag behandlar detta med nolva 40 mg ed i ca. 2 veckor så är det borta. Men vi alla är ju olika, men det låter osannolikt att en sådan hög dos letro och nolva inte skulle hjälpa mot puffy nips, speciellt efter att du bara tryckte en enda gång.

Puffy nips går väl över efter kuravslut om det inte är bt?.

Ligger själv på en testo kur inne på v7 och mina har blivit lite halv puffy men jag har ej brytt mig pga att jag ej känner värk dock så har jag två små knölar om jag känner efter men dessa fanns innnan kur.
Bör man då använda sig utav nolva för att direkt försöka få formen att återgå eller hur ska man göra?

MVH
Citera
2011-04-15, 17:33
  #5
Medlem
Nolva hjälper väll inte om det redan har hänt? Har hört att det kan bli värre om man käkar det.

Har du otur får du operera dig, det är det enda sättet att få bort BT om du fått det
Citera
2011-04-17, 00:45
  #6
Medlem
.Anonym.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znudel
Nolva hjälper väll inte om det redan har hänt? Har hört att det kan bli värre om man käkar det.

Har du otur får du operera dig, det är det enda sättet att få bort BT om du fått det

Du menar att det inte skulle gå att avbryta utvecklingen med letro?
Citera
2011-04-17, 00:46
  #7
Medlem
.Anonym.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
smells like your mind is fucking with you.

Väldigt tveksam till det, då känningarna är tydliga, stickande kittlande smärta typ. Och Puffigheten är lite mer än puffighet, svullet under bröstvårtan, känns som där är vatten eller något i svullnaden...
Citera
2011-04-17, 01:21
  #8
Medlem
MinSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Anonym.
Fick gynokänningar efter att ha avbrutit en testo E kur, hann endast ta första injektionen innan jag avbröt. Ingen pct eftersom jag endast tagit en dos. Några veckor senare såg jag att min ena titty hade blivit puffy, dagarna efter kom känningarna.

Har iaf nu behandlat med letrozole 1,25mg ed och novladex 40mg ed i ett par veckor, ingen förändring har skett. Känningarna kommer krypandes varje dag innan jag tar letrot c:a 20 timmar efter sneaste dos...


Ska jag dela upp intaget av letro på 2 tillfällen per dag? Bör jag öka dosen letro?

Helt clueless..

Legat på ganska höga testonivåer i över 1 år nu, fick gynokänningar för några månader sedan dessa försvann av letro ganska snabbt. Vet inte hur många mg tabbletterna var på men käkade en hel första 2 dagarna och sedan en halv i 14 dagar sedan var problemet borta.

Det verkar väldigt konstigt att du fått bröstkörtelförstoring efter ett stick, mer troligt att du fått en lite förstoring under puberteten(är vanligt) och att du inte tänkt på detta förens träningsvärken fick dig att klämma och känna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback