Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-21, 14:23
  #121
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
senast igår

https://www.flashback.org/t1175478


jo men den tråden handlar väl snarare om att dom inte betalt ut i i tid, vilket ju inte är samma sak som en utebliven utbetalning..

(dessutom handlar det om enormt stora summor, jag snackar om summor långt undet 20k)
Citera
2010-04-21, 18:42
  #122
Avstängd
alltså kort och gott: bör jag fortsätta att kontrollera att jag får mina pengar vid varje utbetalning?
Citera
2010-04-22, 00:39
  #123
Avstängd
ZigaZagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ölhävaren
Så, ringde skällde ut dom vägrade avsluta förrän jag fick prata med deras chef. Annars skulle jag polisanmäla! Då kom..

Följande utbetalning har nu blivit behandlad:
Datum: 2010-04-20 16:05
Summa: 19000.00 SEK
Betalning via: Bank.

Men som sagt detta var sista gången jag spelade där ändå.

Edit: Fick till och med en ursäkt via mail..


Spela på NordicBet och använd Expressuttag
Citera
2010-04-22, 01:42
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ölhävaren
Va fan sa till dom det, då ska det väl för fan inte gå att sätta in pengar om man inte är verifierad!! Nej nu är jag trött på detta skitbolag aldrig mer!!!

Så jävla sant. Vidriga spelbolag är idag.
Citera
2010-04-22, 12:56
  #125
Medlem
Inte för att jag försvarar unibets tröghet men jag förvånas ändå hur många som ser spelbolag som något form av lönekonto där man ska kunna ta ut pengar blixtsnabbt varje gång man ska shoppa lite.

Det viktigaste med ett spelbolag är ju ett bra utbud och bra odds, annars blir det inga uttag i vilket fall.
Citera
2010-04-22, 18:03
  #126
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av memeri
alltså kort och gott: bör jag fortsätta att kontrollera att jag får mina pengar vid varje utbetalning?


?
Citera
2010-04-22, 18:05
  #127
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memeri
jo men den tråden handlar väl snarare om att dom inte betalt ut i i tid, vilket ju inte är samma sak som en utebliven utbetalning..

(dessutom handlar det om enormt stora summor, jag snackar om summor långt undet 20k)
what?

Det är såklart en bra idé att kolla att pengarna går fram oavsett summa imo. Känns skönt att veta liksom.
Citera
2010-04-22, 18:07
  #128
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
what?

Det är såklart en bra idé att kolla att pengarna går fram oavsett summa imo. Känns skönt att veta liksom.


Jo men jag vet inte, det står ju på deras hemsida att säkerheten är densamma som på min lokala bank. Och säkerheten där är väl i princip 100% har aldrig hört något om nåt problem där..
Citera
2010-04-22, 18:12
  #129
Medlem
Stormorfars avatar
Jo, men om det nu rör sig om stora summor så vill man väl veta om pengarna sitter på ens egna konto. Givetvis KAN det bli fel nån gång, och då är det ju bra om man kan rätta till skiten så fort som möjligt. Det är ju inte direkt jobbigt att logga in på internetbanken..
Citera
2010-04-22, 20:01
  #130
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memeri
Jo men jag vet inte, det står ju på deras hemsida att säkerheten är densamma som på min lokala bank. Och säkerheten där är väl i princip 100% har aldrig hört något om nåt problem där..

Alltså, Unibet eller någon annan stor och välkänd site kommer ju inte försöka blåsa dig på dina uttag, men givetvis är det ju en bra ide att kolla att pengarna verkligen kommit in. Tekniska fel kan säkerligen uppstå, men du kommer alltid få dina pengar. Att gå och vara orolig tills pengarna verkligen finns på ditt konto måste ju vara ohälsosamt.
Citera
2010-04-22, 20:04
  #131
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Inte för att jag försvarar unibets tröghet men jag förvånas ändå hur många som ser spelbolag som något form av lönekonto där man ska kunna ta ut pengar blixtsnabbt varje gång man ska shoppa lite.

Det viktigaste med ett spelbolag är ju ett bra utbud och bra odds, annars blir det inga uttag i vilket fall.

Håller helt med. Att det tar ett par dagar för att få ut pengarna, samt att de har en del säkerhetsrutiner borde ju inte ha undgått någon som sysslar med det. Jag är jävligt glad över att dessa rutiner finns, kan vara bra den dagen någon kapat ens konto.

Är man i så desperat behov av pengarna man vunnit gäller det att planera sina uttag, för det tar tid. Hur mycket man än gnäller.
Citera
2010-04-22, 22:21
  #132
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roobbe
Att gå och vara orolig tills pengarna verkligen finns på ditt konto måste ju vara ohälsosamt.
Påminner om när jag väntade på uttaget från spotlightpoker, fick fan supa mig full för att inte få panikångest över skiten.

Men som sagt, unibet och större siter kommer inte blåsa någon på pengar medvetet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback