Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-17, 15:46
  #37
Avstängd
sicksides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bendeltoro
Märkligt att porrkonsumenter som är emot barnporr, aldrig tycks fundera över hur stor del av kvinnorna i den legala porren som varit inblandade i porr sedan de var barn, via trafficking etc.

Förfärligt, det måste ju röra sig om 90%hahaha???

Även om det var sant, hur fan ska man få skit för det om man inte vet om det, om hon gör "vuxen-porr" nu alltså.
Citera
2011-04-17, 15:47
  #38
Avstängd
Yoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Förfärligt, det måste ju röra sig om 90%hahaha???

Även om det var sant, hur fan ska man få skit för det om man inte vet om det, om hon gör "vuxen-porr" nu alltså.

Få skit för? H*n skrev väl och undrade över hur många som funderade över frågan. En öm tå?
Citera
2011-04-17, 15:52
  #39
Avstängd
sicksides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Få skit för? H*n skrev väl och undrade över hur många som funderade över frågan. En öm tå?

Nej för jag kunde inte bry mig mindre, Jag ser på vuxna tjejer sen skiter jag i resten.
Citera
2011-04-17, 17:58
  #40
Medlem
Pallevantes avatar
Undrar varför hon använder samma bild som omslaget till Porr - enbästsäljande historia. Är hon arg på författaren av den boken också?
Citera
2011-04-17, 18:53
  #41
Avstängd
Yoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Nej för jag kunde inte bry mig mindre, Jag ser på vuxna tjejer sen skiter jag i resten.

Du har ett lite barnsligt anslag i dina inlägg, lite provocerande som får dig att framstå som lätt infantil. Det är lite synd då jag inte tror att du egentligen är så obehaglig som du lägger vikt vid att framstå som. Visst titta på porr du och skit i resten. Det kanske är allt du just nu känslomässigt klarar av. Det kan ingen klandra dig för som inte vet vad du gått igenom. Tror jag.
Citera
2011-04-17, 19:18
  #42
Avstängd
sicksides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Du har ett lite barnsligt anslag i dina inlägg, lite provocerande som får dig att framstå som lätt infantil. Det är lite synd då jag inte tror att du egentligen är så obehaglig som du lägger vikt vid att framstå som. Visst titta på porr du och skit i resten. Det kanske är allt du just nu känslomässigt klarar av. Det kan ingen klandra dig för som inte vet vad du gått igenom. Tror jag.

Men helt ärligt, varför skulle jag bry mig om en porrskådis/strippa/hora varit med i barnporr som barn? Är det konstigt att man skiter fullständigt i det?

Det är liksom inget som skulle få mig att backa man bli bara.............."och"
Citera
2011-04-17, 19:56
  #43
Medlem
Mohaves avatar
Gail Dines verkar vara väldigt fascinerad av ass-to-mouth (ATM). Hon återkommer till detta i alla intervjuer. Hon har hittat en tråd på Adult DVD Talk, där en variant av detta, dirty ATM and unexpected leaks, diskuteras: http://forum.adultdvdtalk.com/forum/...d=1/108360.htm Så här kommenterar Gail Dines fenomenet i sin bok:

http://books.google.com/books?id=2ZO...20anal&f=false

Någon mer än jag som får intrycket att hon är lite sugen på att testa?
Citera
2011-04-18, 21:55
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Men helt ärligt, varför skulle jag bry mig om en porrskådis/strippa/hora varit med i barnporr som barn? Är det konstigt att man skiter fullständigt i det?

Det är liksom inget som skulle få mig att backa man bli bara.............."och"

Fortsätt skita i det du men gör du det så innebär det att du tycker att det är ok med barnporr. Men det kanske är en för komplicerad tankegång för dig?
Citera
2011-04-19, 02:34
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsvajayjay
Jag tror inte ditt kvinnohat är ett resultat av din porrskada, även om jag förstår att det kan vara skönt att skylla din sjuka tankar på någon annan, utan jag tror helt enkelt att du är en sociopat.

Du har nog helt rätt i att mitt "kvinnohat" inte är ett resultat av min porrskada, det har andra orsaker. Däremot kunde jag inte alls bli attraherad av 10-åriga flickor förrens jag blev porrskadad som sagt.

Nej jag är ingen sociopat. Är hur social som helst. Jag har goda skäl till att inte respektera kvinnor. Jag hatar däremot inte dem så nåt "kvinnohat" är det inte. Hur ska jag respektera människor som går igång på att bli sexuellt förnedrade och inte är pryda? Jag uppskattar att de finns då jag älskar att förnedra dem men någon respekt för dem har jag inte.
Citera
2011-05-05, 02:03
  #46
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag såg bingon så nu är jag också upplyst, även om jag förhåller mig lite avvaktande till att allt är judarnas fel-teorierna som jag kan tycka andas lite foliehatt emellanåt.

Kolla detta klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=qNMFZZOOZLg

Från 8:50 så pratar Dr. David Duke om porrindustrin.
Citera
2011-05-05, 02:26
  #47
Medlem
Jag är också en av många män som är relativt porr skadade. Började titta på porr runt 13års åldern och det har definitivt påverkat om hur jag ser på mig själv och andra.

Den farligaste biverkningen som jag tror många får är att man inbillar sig att alla män som är "rediga" män måste ha 20cm+ kuk, annars är man värdelös. Så har jag känt länge och något man får kämpa med varje dag, det påverkar ju ens egen självkänsla. Kan tänka mig att det är samma sak för kvinnorna.

Det man lärt sig är att alla är olika och lika mycket värda oavsett hur man ser ut kroppsligt.

Porr är generellt ett problem tycker jag, även måste jag medge att jag skulle bli galen utan det. Skulle kunna tänka mig att man skulle bli väldigt frustrerad om man inte fick sitta och runka till lite porr. Behöver ju inte vara hårdporr.

I alla fall hoppas jag att samhället tar sitt ansvar och samtalar med ungarna och få dom att förstå att alla är olika och det man ser i porrfilmerna speglar inte verkligheten.
Citera
2011-05-05, 04:24
  #48
Avstängd
stonegardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groundtotem
Jag är också en av många män som är relativt porr skadade. Började titta på porr runt 13års åldern och det har definitivt påverkat om hur jag ser på mig själv och andra.

Den farligaste biverkningen som jag tror många får är att man inbillar sig att alla män som är "rediga" män måste ha 20cm+ kuk, annars är man värdelös. Så har jag känt länge och något man får kämpa med varje dag, det påverkar ju ens egen självkänsla. Kan tänka mig att det är samma sak för kvinnorna.

Det man lärt sig är att alla är olika och lika mycket värda oavsett hur man ser ut kroppsligt.

Porr är generellt ett problem tycker jag, även måste jag medge att jag skulle bli galen utan det. Skulle kunna tänka mig att man skulle bli väldigt frustrerad om man inte fick sitta och runka till lite porr. Behöver ju inte vara hårdporr.

I alla fall hoppas jag att samhället tar sitt ansvar och samtalar med ungarna och få dom att förstå att alla är olika och det man ser i porrfilmerna speglar inte verkligheten.

exakt, inget fel med lite porr då och då, men jävligt viktigt att man informerar unga om att porr är just underhållning med ganska lite verklighetsförankring.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback