Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-30, 23:25
  #481
Medlem
Pandemonium.
Citera
2013-11-30, 23:36
  #482
Medlem
I min barndom måste Tibia varit det spel med mest känsla i(2005-2006).
Adrenalinet som pumpade när någon attackerade en. Känslan när man dog är helt obeskrivlig. Började till och med gråta när någon hackade mig. Inget spel har någonsin påverkat mig på det sättet som Tibia gjorde. Så mycket glädje när man äntligen kom till main och så mycket sorg när Orc Berserkern eller Huntern dödade mig på några sekunder...
Citera
2014-04-13, 12:17
  #483
Medlem
Neinzures avatar
Freedom Force. Rätt okänt spel som jag lirade när jag var runt åtta som gick ut på att leda en liga superhjältar (ungefär som Justice League) i olika uppdrag där man t.ex. räddar staden från dinosaurier som dykt upp i en tidsmaskin. Haha, det låter rätt löjligt när man beskriver det, men det är ett spel med en fantastisk story och ett oerhört gripande slut.

Spelvärt än idag, trots att det är drygt tolv år gammalt!
Citera
2014-04-13, 12:32
  #484
Medlem
REALINs avatar
Dom första åren av World of Warcraft.
Citera
2014-04-13, 12:34
  #485
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REALIN
Dom första åren av World of Warcraft.

Det här måste ju trots allt vara sant, fast "första året" för min del. Första året var fan magiskt, så jävla roligt som jag hade med guildet under det året har jag inte haft varken före eller efter.

I övrigt så är det Ocarina of Time! :-)
Citera
2017-05-07, 02:26
  #486
Medlem
Vanilla-WoW, satan vad lång tid det tog att levla upp till lvl 60 men herregud vad kul man hade!
Citera
2017-05-07, 02:33
  #487
Medlem
dovAkins avatar
WoW i Vanilla+TBC.

Annars The Witcher 3, kände mig emotionellt våldtagen efter det spelet.
Citera
2017-05-08, 08:19
  #488
Medlem
GekkoBleus avatar
På senare tid är det rätt tight mellan The Last of Us, Uncharted 4 och Horizon Zero Dawn.

Horizon Zero Dawn kan vara årets bästa spel allaredan. Jag har väldigt svårt att tro att någon titel kommer överträffa sett som ett epos. Vilket fantastiskt bra spel det är, jag blev helt tagen på sängen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback