Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-09, 00:17
  #133
Medlem
Köp inte hem nån jävla olja. Jag hade cringat sönder om en kille jag inte var tillsammans med drog fram en olja...

För det andra, bara pull är inte så intressant. Visst, har man grovhånglat ett tag kan det vara mysigt att få 1/2 fingrar i fittan men att pullas i flera minuter är skittråkigt. Kombinerat med slick blir det dock mycket mer intressant.
Tjejer är dock olika så alla gillar ju inte samma!

Det värsta du kan göra är att köra på turbon så fort hon verkar tycka att det är skönt. Herregud så många gånger man fått säga ifrån för att det känns som att dom håller på att dra ut hela livmodern och tarmarna med fingrarna och deras cp-ryck. Tycker man att nåt är skönt vill man inte ha en ny teknik! När jag suger kuk börjar jag inte runka satan av kuken så förhuden flyger av istället...
Citera
2017-05-09, 15:26
  #134
Avstängd
sickoldmans avatar
slicka och smaka på fingrarna när du är klar
Citera
2017-06-13, 23:40
  #135
Medlem
jagnickars avatar
Börja med att smeka utanpå, börja inte smeka på ex en blygdläpp som vissa gör och helt missar klitoris. Helt värdelös, har stubb på fiffin så tycker jag dessutom att man lite sticker sig på sig själv. Inte najs. Innan du går på det "riktiga" och om du har glidmedel kan du smeka med hela handen över könet som start. Sedan gå över till mer aktivt klitorissmekande.

Alla är ju olika men jag tycker inte om när man börjar veva runt med fingrarna som en galning och bara drar runt hela klitoris, det kittlar mest obehagligt. Så börjar ganska långsamt och gärna med glidmedel, vissa gillar mer upp och ner medans andra lite mer roterande. Något mittemellan kan vara bra. Testa tryck lite på din underläpp. Om du trycker väldigt svagt så kommer du känna att det känns ganska lite, och det kommer kännas mindre på klitoris så lite tryck ska man ha. Variaton kan göras med att använda båda topparna på fingrarna till att använda lite mer av fingrarnas "längd"

När du smekt ett tag så du vet att tjejen är upphetsad kan du gå in med fingrarna, två brukar vara lagomt, ett finger kan kännas rätt så svagt och konstigt enligt mig. Att variera mellan långsam och medelfart i - in och ut rörelsen - kan vara lagomt, och om det begärs göra det snabbare. För snabbt tycker jag kan förstöra känslan, men det kan säkert vara olika.

Sen så är det generellt lättare för kvinnor att komma via klitoris, så efter ett tags finger penetration kan du återgå och fokusera på klitoris.

Annars får du egentligen fråga för det är svårt att säga vad någon annan vill ha. Så ska du vara säker så måste du fråga. Sen måste man inte vara perfekt från början heller på någon man aldrig pullat. Skulle säga att det är svårare än att ge en handtralla på män, även om det också kan kräva lite övning.
Citera
2017-06-17, 15:00
  #136
Avstängd
Om du går in på vissa porrsajter så finns det massa guider, ett tips skulle vara att inte bara tänka ut och in. Utan det finns vissa ställen man kan fokusera på och där G-punkten sitter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback