Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-01, 15:03
  #121
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stvre
"känns detta ok", lmao kan man låta omanligare

lek med klitoris tills hon är dyngsur, sen kör du in så många fingrar du kan å pumpar i 200, ha så kul

Lägg ner va.

Börja lite försiktigt med klitoris och ta sen ett-två fingrar in lite mer.

hör sen hur tjejen vill ha det? Vill hon ha mer/mindre? Det är tjejen som ska njuta så hon måste få bestämma hur det ska vara. Vill hon att det ska vara en dominant handling så är det så och tycker hon det räcker med att pilla på klitoris så är det så.
Citera
2013-02-22, 19:21
  #122
Medlem
mentalmindfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1TB
Haha, jag vet inte om du var ironisk, kompis!
JAg tycker iaf att det fungerar bra när jag använder det

i egenskap av kvinna kan jag meddela att det ÄR idiotsäkert. kör på så, i snabbare takt i några minuter å himlen öppnar sig för oss kvinnor. det är nämligen där den mytomspunna G-punkten sitter
Citera
2013-02-22, 19:34
  #123
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker85
Jag är 26 år, men inte oskuld. Jag har bara inte pullat en tjej och kommer förmodligen göra det på lördag och behöver några tips från er!
Vad ska jag tänka på? Hur många fingrar ska jag ta in? Ska jag bara "massera" utanför på klitoris eller stoppa in? Ska jag gå långt in eller bara köra rundor lite?

Ge mig förslag!

okej jag är säker på att du har pullat flera gånger om vid det här laget men men..

kolla på hur dom pullar i porrfilm, eller gör som jag just go with the flow lixom

annars är tungan ett verktyg som är det bästa verktyget som finns typ
Citera
2013-03-10, 22:51
  #124
Medlem
K0d3Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitaco
Slå henne lite lätt i huvudet så hon inte märker hur dålig du är


Hahahahahaha, du är fan bäst din lilla jävel! Tack för skrattet!
Citera
2013-03-10, 22:53
  #125
Medlem
Triremers avatar
Riv ut en sida ur taxeringskalendern där det står hur mycket du tjänar. Håll upp den framför henne och pulla med andra handen. Hon kommer bli skitkåt givet att du är rik.
Citera
2013-03-10, 22:57
  #126
Medlem
Att stoppa in fingret i fitthålet, gärna i takt som en 2taktsmotor. prut prut , prut prut
Citera
2016-12-10, 12:45
  #127
Medlem
elbels avatar
Hur länge ska man hålla på om hon bara ligger där?

Får nästan kramp i armen men hon verkar aldrig sluta komma?
Citera
2017-02-17, 11:09
  #128
Avstängd
använd hela handen.
Citera
2017-02-17, 15:01
  #129
Medlem
Dashades avatar
Se till att hon är ordentligt våt, kör lite dirty talk med henne innan du kommit så pass långt ner att det är dags att stoppa in nåt. Viska i hennes öra vad du tänker göra, vill att du ska njuta och ha det riktigt skönt, stönar hon ja så vet du att det är grönt att köra på Massa massa glidmedel eller spott funkar med. Fila naglarna är bättre än klippa Samt att hon måste vara avslappnad annars spelar inget någon roll.
Citera
2017-03-09, 10:45
  #130
Medlem
Börja försiktigt, se vad hon gillar
Citera
2017-03-16, 19:30
  #131
Avstängd
slicka medans du pullar henne om hon vill det.
Citera
2017-04-26, 12:09
  #132
Avstängd
tänk på att ha korta naglar annars kan du riva henne, sen ta det lugnt i början. lycka till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback