9 803 besökare online
856 913 medlemmar • 45 817 573 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sport & träning > Fotboll
Svara på ämne
Ämnesverktyg
HVonSmaschforka
Avstängd
HVonSmaschforkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Allbäck har gjort fler mål än både Henke och Zlatan tillsammans...

Citat:
Ursprungligen postat av amesti89
Kan du lägga av? haha
I.o.m. att FB är något av ett rasist forum så säger jag att Allbäck är den bästa hundra procent etniskt svenska spelaren.

amesti89
Medlem
Citat:
I.o.m. att FB är något av ett rasist forum så säger jag att Allbäck är den bästa hundra procent etniskt svenska spelaren.
Tycker fan synd om dig om du ska blanda in rasism i fotboll

-Orko-
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:

I trion Gre-No-Li hittar du tre stycken kandidater till utmanaren om den titeln. Sen fanns det ju en lite köttbulle som hette Brolin i efternamn också en gång i tiden.

HVonSmaschforka
Avstängd
HVonSmaschforkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
I trion Gre-No-Li hittar du tre stycken kandidater till utmanaren om den titeln. Sen fanns det ju en lite köttbulle som hette Brolin i efternamn också en gång i tiden.
Brolin var mäktig. Glenn Hysen och Torbjörn Nilsson är ju också legender, men lyckades väl inte så bra i landslaget, iallafall inte Nilsson?

HVonSmaschforka
Avstängd
HVonSmaschforkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amesti89
Tycker fan synd om dig om du ska blanda in rasism i fotboll
Jag skämtade lite. Jag gillar definitivt Henke, och Zlatan också när han är på sitt bästa humör. En annan s.k. "blatte" som varit viktig är Martin Dahlin. Och MFF har flera unga invandrare som kan bli betydelsefulla svenska landslagsspelare.

Merlinus
Medlem
Henke without a doubt.

MikeDonovan
Medlem
Henke har väl egentligen bättre meriter än vad Zlatan har med CL-titel och VM-brons, även fast han inte spela mycket vid något av tillfällena. Talang och kvalitetsmässigt är det ju dock en kross för Zlatan. Att världens största klubbar slantar upp för honom gång på gång är ju ganska talande. Henke spela i mellanklubbar som Feyenoord och Celtic innan han fick två säsonger i Barca som Bosman.

Vinnare: Ibrahimovic på knock!

borjeboy
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeDonovan
Henke har väl egentligen bättre meriter än vad Zlatan har med CL-titel och VM-brons, även fast han inte spela mycket vid något av tillfällena. Talang och kvalitetsmässigt är det ju dock en kross för Zlatan. Att världens största klubbar slantar upp för honom gång på gång är ju ganska talande. Henke spela i mellanklubbar som Feyenoord och Celtic innan han fick två säsonger i Barca som Bosman.

Vinnare: Ibrahimovic på knock!

Henke var även i Man United som lån... Vidare har Henke även vunnit guldskon som Europas bästa målgörare..

Sedan tycker jag nog ändå att zlatan har en högre högsta nivå än vad henke hade men tyvärr har zlatan en tendens att hamna i obalans och komma ur form och vara snudd på dålig då...

Fast å andra sidan kunde henke gå in och vara bra mot det riktigt bra lagen i CL zlatan har en tendens att vara urusel i dom matcherna...

MikeDonovan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
Henke var även i Man United som lån... Vidare har Henke även vunnit guldskon som Europas bästa målgörare..

Sedan tycker jag nog ändå att zlatan har en högre högsta nivå än vad henke hade men tyvärr har zlatan en tendens att hamna i obalans och komma ur form och vara snudd på dålig då...

Fast å andra sidan kunde henke gå in och vara bra mot det riktigt bra lagen i CL zlatan har en tendens att vara urusel i dom matcherna...

Man U-lånet i en månad eller två, var ju en riktig parentes. Kanske du har rätt om att Henke håller en jämnare nivå. Dock ska man absolut inte glömma att medialjuset Zlatan har på sig vecka efter vecka, har Henke aldrig varit i närheten av. Från hans tid i Celtic tex. Vem fan såg Henke Larsson annat än på Sportnytt-klipp då? Folk köpte ju bilden som rappoterades rakt av. Nu kan ju folk skapa sig en egen uppfattning på helt annat vis när varenda en av Zlatans matcher visas på TV. En annan aspekt som spelar in till Henkes fördel är ju självklart oxå att folk kan identifiera sig med hans mer "svenska" mentalitet än Zlatans skånska/balkan kaxiga och lite dryga stuk.

Hade frågan ställts till jounalister världen över eller annat folk som fattar fotboll, hade jag blivit förvånad om mer än 10-15% sagt Larsson

mrkool
Medlem
mrkools avatar
zlatan kommer aldrig ALDRIG att uppnå det som henke har gjort, henke är kung

spottekungen2
Medlem
Zlatan är det bästa Sverige skickat utomlands då det rör fotboll PUNKT!

mrkool
Medlem
mrkools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spottekungen2
Zlatan är det bästa Sverige skickat utomlands då det rör fotboll PUNKT!

du måste ju skämta eller så är du 14 år

Svara på ämne
Topp Dela »