Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-01, 23:03
  #85
Medlem
Maggoos avatar
För det första är påssnus för kärringar. Vem vill gå runt med en jäkla dambinda under läppen?

Jag har snusat i 35 år och de senaste 7 åren kör jag enbart Ekens Originalsnus från pgw.se Varvar enbär med bergamott (Göteborgs rapé & Grov).

6.50:- dosan (50 gram) tackar man för
Citera
2014-10-02, 10:02
  #86
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maggoo
För det första är påssnus för kärringar. Vem vill gå runt med en jäkla dambinda under läppen?

Jag har snusat i 35 år och de senaste 7 åren kör jag enbart Ekens Originalsnus från pgw.se Varvar enbär med bergamott (Göteborgs rapé & Grov).

6.50:- dosan (50 gram) tackar man för
Ja, du är så manlig som snusar lös..............

Ska nog köpa några provdosor och hur det är, för priserna är ju bra på deras burkar
Citera
2015-02-12, 20:16
  #87
Medlem
Maggoos avatar
Jag försöker få tag på någon på Swedsnus för att snacka lite affärer. Men det är himla svårt att få tag på dem verkar det som. Om någon kan hjälpa mig, eller om Swedsnus själva ser detta så skicka gärna ett pm.
Citera
2015-02-12, 21:54
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maggoo
För det första är påssnus för kärringar. Vem vill gå runt med en jäkla dambinda under läppen?

Jag har snusat i 35 år och de senaste 7 åren kör jag enbart Ekens Originalsnus från pgw.se Varvar enbär med bergamott (Göteborgs rapé & Grov).

6.50:- dosan (50 gram) tackar man för

Shit, svårslaget. Får ta och testa det!
Citera
2016-03-03, 22:01
  #89
Medlem
japanskbruds avatar
swedsnus har hög kvalité på sitt lössnus.. blir bäst efter ca 1/½ veckor i kylskåpet, om man orkar vänta ..slår swedish match skit med hästlängder.. både prismässigt, samt att det inte är frätande så man kan ha det inne dygnet runt utan det känns som man har haft glödande kol i käften nästa dag
Kan bero på att dom flesta sorter i affären har ammoniak tillsatt,

http://www.livsmedelsverket.se/globa...012-6-kons.pdf <- intressant läsning för den som gillar e-nummer
__________________
Senast redigerad av japanskbrud 2016-03-03 kl. 22:14.
Citera
2016-03-14, 17:25
  #90
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
swedsnus har hög kvalité på sitt lössnus.. blir bäst efter ca 1/½ veckor i kylskåpet, om man orkar vänta ..slår swedish match skit med hästlängder.. både prismässigt, samt att det inte är frätande så man kan ha det inne dygnet runt utan det känns som man har haft glödande kol i käften nästa dag
Kan bero på att dom flesta sorter i affären har ammoniak tillsatt,

http://www.livsmedelsverket.se/globa...012-6-kons.pdf <- intressant läsning för den som gillar e-nummer

Snusar också swedsnus snus på heltid sedan 4-5 månader sedan. Lös förstås.
Jag håller med dig förutom att det verkar vara mindre nikotin i swedsnus lössnus.
Var ute och flängde runt i fredags när mitt snus tog helt slut. Sprang in på ica och köpte en dosa kronan lös och stoppade in en prilla.

Det tog fan inte många minuter innan jag fick en nikotinkick. Något som jag inte har upplevt sedan jag började med swedsnus. Innan körde jag på ett annat hemmagjort snus som man bakar i ugnen och där var det nästan tvärt om. Kände att det var påtok för mycket med nikotin i snuset. I vart fall i början när man inte var van eller efter att man hade varit lat och kört på köpesnus mellan satserna.
Citera
2016-03-29, 23:43
  #91
Medlem
Swedsnus snus är mumma. Både jag och pappa beställer därifrån. Så jävla enkelt och lätt. Tillsätt flaskan du får med tillsammans med vattnet, in i kylen och några dagar senare så är lyckan nåd
Citera
2016-08-25, 20:31
  #92
Medlem
Swedsnus är toppen, kan varmt rekommendera det. Priset ska enligt hemsidan bli 18.90 kr/dosa
om dosan är på 38 gram.
Har handlat i snart 2 år och är supernöjd, har nån deciliter mer vatten än vad som står för det blir lite för torrt annars, tror de flesta köpare gör det, blanda ordentligt med elvisp och packa noga och ställ i kylen.
Så alla snusare, handla på Swedsnus, ett tips är att köpa provdosor som ni får hemskickat på posten, så kan ni i lugn och ro känna vilken som är bäst.
Har ni blandat och snusat ett tag och tycker att det är lite torrt, går det utmärkt att hälla i ca 1 dl mer vatten och blanda igen.
Citera
2016-08-25, 20:48
  #93
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredvilles
Swedsnus är toppen, kan varmt rekommendera det. Priset ska enligt hemsidan bli 18.90 kr/dosa
om dosan är på 38 gram.
Har handlat i snart 2 år och är supernöjd, har nån deciliter mer vatten än vad som står för det blir lite för torrt annars, tror de flesta köpare gör det, blanda ordentligt med elvisp och packa noga och ställ i kylen.
Så alla snusare, handla på Swedsnus, ett tips är att köpa provdosor som ni får hemskickat på posten, så kan ni i lugn och ro känna vilken som är bäst.
Har ni blandat och snusat ett tag och tycker att det är lite torrt, går det utmärkt att hälla i ca 1 dl mer vatten och blanda igen.

Kör även jag på en deciliter vatten extra.
Dom har även ett utmärkt bonussystem vilket ledde till att jag sist fick två burkar för priset av en.

Dom tog bort den fria frakten nyligen men man får fortfarande fri frakt om man handlar för över 1000 kr, vilket jag alltid gör då jag beställer två burkar åt gången.

I gengäld för att dom tog bort den fria frakten så sänkte dom även priset på snuset, vilket är ett stort plus för oss som köper flera burkar åt gången då det blir billigare i slutändan.
Citera
2016-12-29, 03:45
  #94
Medlem
dobbelinas avatar
Swedsnus är super!

Kar rekommendera Premium Special Portion varmt.
En riktigt nice extra smaksättning är att blanda i 1 tesked salt + 6 ml flytande stevia
per 100 gram portioner utrört i en halv deciliter vatten, och lägga i en burk i kylen ett dygn.
Ger en liten touch av sötma, supergott! (Utan att pajja tänderna)

För er som inte testat Swedsnus, följ länken nedan får ni 20% rabatt på den dyraste varan
första gången ni köper och reggar ett konto.

Rabattkod Länk:http://www.swedsnus.nu/kod=frank12
__________________
Senast redigerad av dobbelina 2016-12-29 kl. 04:10.
Citera
2017-03-27, 04:34
  #95
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Swedsnus är super!

Kar rekommendera Premium Special Portion varmt.
En riktigt nice extra smaksättning är att blanda i 1 tesked salt + 6 ml flytande stevia
per 100 gram portioner utrört i en halv deciliter vatten, och lägga i en burk i kylen ett dygn.
Ger en liten touch av sötma, supergott! (Utan att pajja tänderna)

För er som inte testat Swedsnus, följ länken nedan får ni 20% rabatt på den dyraste varan
första gången ni köper och reggar ett konto.

Rabattkod Länk:http://www.swedsnus.nu/kod=frank12
Dom har ändrat systemet på swedsnus för rabattkod, så PM'a mig din mail adress
så får du koden för 20% rabatt mailad tillbaka.
Citera
2018-02-19, 11:18
  #96
Medlem
Tjena! Funkar det fortfarande att få rabatt på swedsus? Blev medlem för typ ett år sen via.an annan refkod, men använde den aldrig. Nu säger de att de inte kan påverka systemet med så gamla koder. Jag har inte heller sett någon knapp som gör att jag kan rekommendera någon annan att köpa därifrån (tänkte skicka refkod till farsan eller syrran och utnyttja rabatten själv)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback