Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2009-12-04, 17:26
  #37
Medlem
"Maddog"s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingispojke
Tjena




https://www.flashback.org/showthread.php?t=151458

https://www.flashback.org/showthread.php?t=864888
Citera
2009-12-04, 19:16
  #38
Medlem
Förövrigt en fascinerande film när den kom!
Citera
2009-12-04, 21:12
  #39
Medlem
Heinzes avatar
Tre trådar sammanfogade.
/MOD
__________________
Senast redigerad av Heinze 2009-12-04 kl. 21:14.
Citera
2012-07-30, 14:36
  #40
Medlem
sliriglankarms avatar
Bump kan någon snälla förklara denna underbara filmen för mig


"slutet " kvinnan på flygplanet som är en proffesor i framtiden säger att hon jobbar med
försäkringar och blabblar på med snubben som har viruset i väskan?


vad gör hon där? Jag fattar inte hur ska man tolka slutet
Citera
2012-07-30, 14:39
  #41
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sliriglankarm
Bump kan någon snälla förklara denna underbara filmen för mig


"slutet " kvinnan på flygplanet som är en proffesor i framtiden säger att hon jobbar med
försäkringar och blabblar på med snubben som har viruset i väskan?


vad gör hon där? Jag fattar inte hur ska man tolka slutet
De söker efter orginalviruset (?) och i slutet ser du ledaren för detta sökande sitta brevid mannen som sprider det, lägg ihop 1 och 1 och du får ???
Citera
2012-07-30, 20:24
  #42
Medlem
sliriglankarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
De söker efter orginalviruset (?) och i slutet ser du ledaren för detta sökande sitta brevid mannen som sprider det, lägg ihop 1 och 1 och du får ???





Om du bara kunde svara och sluta dryga ?
Citera
2012-07-30, 21:19
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sliriglankarm
Om du bara kunde svara och sluta dryga ?

Shit, vad du är korkad. Se inte filmer om du inte förstår triviala saker
Citera
2012-07-30, 22:40
  #44
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sliriglankarm
Bump kan någon snälla förklara denna underbara filmen för mig


"slutet " kvinnan på flygplanet som är en proffesor i framtiden säger att hon jobbar med
försäkringar och blabblar på med snubben som har viruset i väskan?


vad gör hon där? Jag fattar inte hur ska man tolka slutet
Att hon säger "I'm in insurance" kan man ta för att hon är en reservplan, då/när/"om" Cole misslyckas med uppdraget - vilket han bevisligen gjorde. Alltså skickar de försäkringskärringen för att få ordningen på det hela.

Snuskigt bra film f.ö.!
__________________
Senast redigerad av Zaxxon 2012-07-30 kl. 22:48.
Citera
2012-07-31, 02:51
  #45
Medlem
sliriglankarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon
Att hon säger "I'm in insurance" kan man ta för att hon är en reservplan, då/när/"om" Cole misslyckas med uppdraget - vilket han bevisligen gjorde. Alltså skickar de försäkringskärringen för att få ordningen på det hela.

Snuskigt bra film f.ö.!




Jaha så är det nog, men varför jobba ner sig så mkt på Cole etc när dom bara kan
använda sig utav insurance direkt? fast insurance käringen kanske inte är lika safe som
hon känns , hon kan kanske oxå faila! Snuskig Film indeed, såg den nyligen o jag e Inlove !
__________________
Senast redigerad av sliriglankarm 2012-07-31 kl. 02:54.
Citera
2012-07-31, 10:05
  #46
Medlem
SiSeniors avatar
Någon som vill förklara utförligt för mig varför den här filmen är så bra? Själv uppskattar jag den inte alls så mycket som jag önskade att jag skulle göra
Citera
2015-01-20, 17:46
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sliriglankarm
Jaha så är det nog, men varför jobba ner sig så mkt på Cole etc när dom bara kan
använda sig utav insurance direkt? fast insurance käringen kanske inte är lika safe som
hon känns , hon kan kanske oxå faila! Snuskig Film indeed, såg den nyligen o jag e Inlove !

Cole och de övriga tidsresenärernas insatser gör så klart att de till slut ringar in den skyldige och kan skicka nån som gör slut på honom. Även om det kanske inte är just forskarkvinnan på planet. Inbillar mig att hon gör sin tidsresa av ren nyfikenhet. Hon vill sitta och snacka en stund med mannen som snart ska ha ihjäl nästan hela jordens befolkning...
Citera
2023-01-31, 07:06
  #48
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Någon som vill förklara utförligt för mig varför den här filmen är så bra? Själv uppskattar jag den inte alls så mycket som jag önskade att jag skulle göra
Den var bara märklig. Sedan så var filmen handlingsfrihet.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback