Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-24, 10:27
  #1237
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Vilken dos kör du under cruise?

MVH

Hej Allt från 100-180mg ew.
Ibland tar jag uppehåll 3-4v från att sticka för att vila receptorerna innan blast.
Citera
2020-02-04, 17:42
  #1238
Medlem
LucNNs avatar
Jag har inte läst hela tråden, så får ursäkta om jag missat existerande diskussion.

Det är så att jag tänker kliva på en ganska "låg" (med vissas mått mätt) dos testo inom 2 års tid (tills då ska jag ha läst upp ordentligt, ändrat vissa saker i min livsstil, samt säkra att allt i mitt liv iövrigt är 100% på plats).

Förmålet är att motverka naturens gång, som leder till naturligt nedgående testosteronnivåer och försämrade träningsresultat. Saken är att jag alltid har varit ganska atletisk, har dyrkat extremsport på högt nivå och sedan hamnade jag i vuxen ålder i en real livskris. Detaljerna är inte relevanta. Men i allafall, jag har kämpat mig igenom djup sorg som invålverade en fas av djup depression. Ena ledde till andra, och mitt liv gick åt fel håll.

Nu är jag tillbaka och har varit det snart 2 år. Allt går bättre och bättre. Och jag mår äntligen bättre än innan allt gick snett.

Dock så har jag i den tuffa period misssköt mig själv, samlat dåliga vanor m.v.

Började träna lite sakta. Min atletik finns kvar. Naturligt bra kondition osv. Men jag känner hur åren har tagit något från mig. Längre återhämtning, långsammare reflexer, led som knakar osv. Ja, ni vet. Toppen är inte som den var.

Så jag har beslutat att som jag har. Nu till frågan:

Jag har ADHD (inte aggressionsproblemer och så).

Jag gissar att någon härinne har varit på testo och har en ADHD-diagnos. Hur påverkas era symptom? Förvärras de, är de oändrade, blir de bättre?

TL;DR: Hur påverkar testo er ADHD?
Citera
2020-02-04, 17:50
  #1239
Avstängd
Nån som kört orala samtidigt som ni haft Hepatit C, tänkte dra igång med oxar och jag har hepatit C med bra värden i övrigt.
Citera
2020-02-04, 18:08
  #1240
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Jag har inte läst hela tråden, så får ursäkta om jag missat existerande diskussion.

Det är så att jag tänker kliva på en ganska "låg" (med vissas mått mätt) dos testo inom 2 års tid (tills då ska jag ha läst upp ordentligt, ändrat vissa saker i min livsstil, samt säkra att allt i mitt liv iövrigt är 100% på plats).

Förmålet är att motverka naturens gång, som leder till naturligt nedgående testosteronnivåer och försämrade träningsresultat. Saken är att jag alltid har varit ganska atletisk, har dyrkat extremsport på högt nivå och sedan hamnade jag i vuxen ålder i en real livskris. Detaljerna är inte relevanta. Men i allafall, jag har kämpat mig igenom djup sorg som invålverade en fas av djup depression. Ena ledde till andra, och mitt liv gick åt fel håll.

Nu är jag tillbaka och har varit det snart 2 år. Allt går bättre och bättre. Och jag mår äntligen bättre än innan allt gick snett.

Dock så har jag i den tuffa period misssköt mig själv, samlat dåliga vanor m.v.

Började träna lite sakta. Min atletik finns kvar. Naturligt bra kondition osv. Men jag känner hur åren har tagit något från mig. Längre återhämtning, långsammare reflexer, led som knakar osv. Ja, ni vet. Toppen är inte som den var.

Så jag har beslutat att som jag har. Nu till frågan:

Jag har ADHD (inte aggressionsproblemer och så).

Jag gissar att någon härinne har varit på testo och har en ADHD-diagnos. Hur påverkas era symptom? Förvärras de, är de oändrade, blir de bättre?

TL;DR: Hur påverkar testo er ADHD?

Hur gammal är du? Har du kollat dina värden nån gång senaste tiden för att se var du ligger, testosteron osv.

Vad avses med "låg dos"?

MVH
Citera
2020-02-04, 21:11
  #1241
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Hur gammal är du? Har du kollat dina värden nån gång senaste tiden för att se var du ligger, testosteron osv.

Vad avses med "låg dos"?

MVH

29. Har planerat att kliva på runt 32-33 i ålder.

Jag har inte kollat värden specifikt för ändamålet. Blodtryck bra, all around bra hälsa.

Med låg dos tänker jag runt 200mg maximalt, kanske med lite mer än en vecka imellem. Kanske lite lägre dos än 200. Siktar inte mot maximal output av effekt så att säga. Men jag har inte läst in mig nog för att svara precist. Innan jag gör det vill jag ha koll på hur det kan tänkas påverka min kognition, då förvärring av ADHD (om det är sannolikt det vill säga) blir en dealbreaker som minst lär skjuta upp projektet 10 års tid.
Citera
2020-02-05, 11:43
  #1242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Nån som kört orala samtidigt som ni haft Hepatit C, tänkte dra igång med oxar och jag har hepatit C med bra värden i övrigt.

Rekommenderar ingen orala om inte är tävling eller dylikt på gång, speciellt inte med en leversjukdom.

Det som fungerar för andra kanske inte fungerar för dig, ditt beslut jag skulle kört testo om jag var du...

MVH
Citera
2020-02-05, 20:51
  #1243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Nån som kört orala samtidigt som ni haft Hepatit C, tänkte dra igång med oxar och jag har hepatit C med bra värden i övrigt.

Använde Dianabol och Winstrol oralt 8 veckor gånger 3 under ett år ungefär, med lika lång tid utan emellan. Hade haft min hepatit ett par år. Tog aldrig levervärden under den tiden, men alltid haft helt okej värden annars. Jag märkte inte av någonting men man vet ju aldrig säkert. Vet inte hur mkt mer levertoxiskt det är än alkohol...
Citera
2020-02-11, 19:35
  #1244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Jag har inte läst hela tråden, så får ursäkta om jag missat existerande diskussion.

Det är så att jag tänker kliva på en ganska "låg" (med vissas mått mätt) dos testo inom 2 års tid (tills då ska jag ha läst upp ordentligt, ändrat vissa saker i min livsstil, samt säkra att allt i mitt liv iövrigt är 100% på plats).

Förmålet är att motverka naturens gång, som leder till naturligt nedgående testosteronnivåer och försämrade träningsresultat. Saken är att jag alltid har varit ganska atletisk, har dyrkat extremsport på högt nivå och sedan hamnade jag i vuxen ålder i en real livskris. Detaljerna är inte relevanta. Men i allafall, jag har kämpat mig igenom djup sorg som invålverade en fas av djup depression. Ena ledde till andra, och mitt liv gick åt fel håll.

Nu är jag tillbaka och har varit det snart 2 år. Allt går bättre och bättre. Och jag mår äntligen bättre än innan allt gick snett.

Dock så har jag i den tuffa period misssköt mig själv, samlat dåliga vanor m.v.

Började träna lite sakta. Min atletik finns kvar. Naturligt bra kondition osv. Men jag känner hur åren har tagit något från mig. Längre återhämtning, långsammare reflexer, led som knakar osv. Ja, ni vet. Toppen är inte som den var.

Så jag har beslutat att som jag har. Nu till frågan:

Jag har ADHD (inte aggressionsproblemer och så).

Jag gissar att någon härinne har varit på testo och har en ADHD-diagnos. Hur påverkas era symptom? Förvärras de, är de oändrade, blir de bättre?

TL;DR: Hur påverkar testo er ADHD?

Tjo! Jag har ADHD-diagnos och kurat ca 2,5 år, det jag märkte första kuren på enbart testo var att småproblem inte irriterade mig riktigt på samma sätt som innan testo.
jag har lite lättare att släppa saker som stör mig, haft aggressionsproblem innan (inga omotiverade misshandlar eller så) utan typ slagit sönder saker, så är jag inte längre hoppas och tror det har med mognad att göra också, blir inte ens så på tren nu..
känns som jag blir mindre impulsiv och mitt drogsug minskade också i början( helt ren från narkotika nu)
upplever kanske en marginell skillnad på att jag har lite lättare att lyssna på andra utan att drömma mig iväg...

jag upplever att det mildrat mina symtom men svårt att sätta fingret på vilket sätt..
Har frågat en vän och min syster hur de upplever att jag påverkats som person av testo o de säger jag påverkats positivt på många sätt och de upplever inget negativt i mitt beteende pga AAS.

Testo får mig iaf att må mycket bättre, kommer aldrig sluta med de tror jag.

med det sagt så vet jag många falla med adhd där det blivit tvärtom och spårat ur ( så ingen som har adhd läser det här o tar för givet att det är så för alla)

Handlar också om hur man är som person,
Har du adhd och är en dålig människa / dåliga värderingar så är det stor risk att flippar ut
har du adhd och har bra värderingar är en bra person så behöver det inte alls bli något negativt.
__________________
Senast redigerad av Irontherapy 2020-02-11 kl. 19:44.
Citera
2020-06-22, 13:58
  #1245
Medlem
Körde testo, eq, tren och dbol. Cruisade på testo och blastade resten. Höll på två år och gjorde hälsokontroller årligen. Alla blodvärden var bra och är än idag. Men jag diagnostiserades med hjärtsvikt inte ens 30 år fyllda. Ingen historia av hjärtsjukdom i släkten.

Det är lätt att tro att man bara ska ta testo och med tiden blir man fartblind och blandar in annat.

Jag vill inte moralisera men var rädda om er själva. Det sägs att de enda som drabbas är de som är genetiskt predisponerade. Och du kan vara det utan att veta.

Det var en väldigt rolig period av mitt liv men det var inte värt priset. Då trodde jag att det var värt riskerna. Men när jag nu funderar på barn ångrar jag mina val tidigare i livet. Perspektiven skiftar när du blir äldre.
Citera
2020-06-23, 08:08
  #1246
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scheurich
Körde testo, eq, tren och dbol. Cruisade på testo och blastade resten. Höll på två år och gjorde hälsokontroller årligen. Alla blodvärden var bra och är än idag. Men jag diagnostiserades med hjärtsvikt inte ens 30 år fyllda. Ingen historia av hjärtsjukdom i släkten.

Det är lätt att tro att man bara ska ta testo och med tiden blir man fartblind och blandar in annat.

Jag vill inte moralisera men var rädda om er själva. Det sägs att de enda som drabbas är de som är genetiskt predisponerade. Och du kan vara det utan att veta.

Det var en väldigt rolig period av mitt liv men det var inte värt priset. Då trodde jag att det var värt riskerna. Men när jag nu funderar på barn ångrar jag mina val tidigare i livet. Perspektiven skiftar när du blir äldre.

Doser?
Hur såg kosten ut?
Cardio?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback