Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-11, 18:12
  #1
Medlem
Hej.
Jag undrar om Yahoo! Real Estate är pålitligt. Vad är det för något? har ni någon tidigare erfarenhet av det?

Tack!
Citera
2011-04-20, 16:11
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjear
Hej.
Jag undrar om Yahoo! Real Estate är pålitligt. Vad är det för något? har ni någon tidigare erfarenhet av det?

Tack!

Nej akta dig för dem, dom kör samma mail och försöker blåsa folk på depositioner. Dom lägger ut annonser i flera städer sen när dom fått x-antal svar så tar dom bort annonsen. Sedan skriver dom att dom läst igenom noga alla som då är intresserade av bostaden/lägenheten och sen säger dom att det är jsut dig dom vill hyra ut till.
Passa dig och ge inga pengar
Citera
2011-05-11, 08:10
  #3
Medlem
Manifestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xemkrakan
Nej akta dig för dem, dom kör samma mail och försöker blåsa folk på depositioner. Dom lägger ut annonser i flera städer sen när dom fått x-antal svar så tar dom bort annonsen. Sedan skriver dom att dom läst igenom noga alla som då är intresserade av bostaden/lägenheten och sen säger dom att det är jsut dig dom vill hyra ut till.
Passa dig och ge inga pengar
Det är väl inte Yahoo! Real Estate som hyr ut lägenheter? De är mellanhand och tar hand om deponeringen, om jag fattat rätt. Men det kanske jag inte har?
Jag tror det är den som vill hyra ut och som använder Yahoo! Real Estate som kan blåsa folk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback