Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-13, 05:03
  #469
Medlem
Bapelsins avatar
Har hon gjort en ansiktslyftning? Herregud så hon ser ut här: https://www.expressen.se/noje/agneta...-nya-karleken/
Citera
2018-02-13, 09:55
  #470
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TumTum
Och nu Kristin Kasperson

Tja, Kristin har medgett att hon har ADHD, vilket har försvårat hennes relationer. Kristins syster Malin byter karlar i samma takt som Agneta.

Agge är alltså bukis med:

-Kristin Kaspersen
-Carola Häggkvist
-TV4 Jenny S
-Efva Attling
-Lydia Cappoliccio
-Jannicke Björling
-Pernilla Wahlgren
-Jessica Almenäs
-Malin Berghagen
-Carina Berg (?)


Tycker för övrigt att Martin har en slående likhet med David Hasselhoff

Förresten vad hände med Agges relation med den gifta VD'n ?
Citera
2018-02-13, 12:55
  #471
Medlem
Smyg-lebba
Citera
2018-02-13, 14:49
  #472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
Smyg-lebba

Av allt att döma en mindre bra gissning.
Citera
2018-02-13, 23:19
  #473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
STOPPA PRESSARNA !

Agnetas nya pojkvän=Kristin Kaspersens ex. Martin Lamprecht, 54 som tidigare var gift med längdhoppsstjärnan Erica Johansson. Lamprecht har också varit tillsammans med den norska supermodellen Vendela Kirsebom, men nu är det alltså Agnetas tur.

Vad sägs om att Agneta blir buksvägerska med Kristin Kaspersen ? Vad har Agneta för relation med Kristin, de har väl jobbat ihop på TV4 ?

Kärlekens vägar äro outgrundliga, men de verkar alltid leda till en kändis eller en ex till en. För både Lamprecht och Sjödin. En ganska ambitiös lista hos dem båda. De känns inte superkompatibla, men hag hoppas jag har fel. Han bryter ju blondinraden för en brunett.

Erica och Lamprecht lämnade in ansökan om skilsmässa i januari och sedan tar det väl några månaders betänketid om man har barn ihop. Men mindre än ett år från det datumet är båda lyckliga i nya relationer "sedan ett tag tillbaka" = ganska länge, om man översätter det. Fascinerande. Att hitta sig själv, låta barnen hömta sig, och landa verkar inte finnas på kartan.
Citera
2018-02-14, 09:50
  #474
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Kärlekens vägar äro outgrundliga, men de verkar alltid leda till en kändis eller en ex till en. För både Lamprecht och Sjödin. En ganska ambitiös lista hos dem båda.

För kändisar handlar det mycket om att synas. Det har varit tyst om Agneta ett tag, men jag kan föreställa mig Hänt Extras kommande rubrik "Agnetas nya man- Kaspersens ex" Så får Agneta uppmärksamhet igen tills nästa nummer där det står "Slut mellan Agneta och Kaspersens ex"

Att hon bara orkar, måste vara jobbigt för dottern att se mamma med ny man för varje gång de ses.
Agge är en känslomänniska som "lyssnar till sitt hjärta" det låter vackert, men det är kanske dags att koppla in förnuftet när det gäller relationer. Hon verkar ju ganska klipsk i övrigt.
Citera
2018-06-30, 03:32
  #475
Medlem
Något säger mig att Agneta Sjödin har legat med Claes Malmberg
Citera
2018-06-30, 08:04
  #476
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Något säger mig att Agneta Sjödin har legat med Claes Malmberg
Jaha och vad gör att du tror det?
Citera
2018-06-30, 11:21
  #477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jaha och vad gör att du tror det?

Får det intrycket här

https://m.youtube.com/watch?v=Chdxb9qgv8k
Citera
2018-06-30, 11:40
  #478
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Får det intrycket här

https://m.youtube.com/watch?v=Chdxb9qgv8k
Okej, Jag delar inte din uppfattning om den saken, men vi det är ju inte något vi lär få veta i vilket fall. Dock så skulle väl kanske Claes Malmberg kunna varit ett bättre val för Agneta än vad de män hon haft i sitt liv varit.
Citera
2018-07-01, 23:12
  #479
Medlem
Vilka har hon legat med bortsett Niklas?
Citera
2018-07-06, 15:32
  #480
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vilka har hon legat med bortsett Niklas?
Men herregud, det utrymmet kan omöjligt finnas på flashbacks servrar. Börja INTE rada upp dessa!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback