Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-21, 21:58
  #133
Medlem
greenplants avatar
Har blivit skickad två ggr där och tyckte att de kändes väldigt härligt. Får tillägga att jag själv älskar att slicka tjejer i röven om den är fräsch!
Citera
2015-05-24, 12:44
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 360
vad är det med sjuka snubbar såg någon film där självaste Rocco Siffredi blev slickad och sugen i röven.

så vad är det för sjuk grej hur vanligt är detta Fenomen i verkligheten att snubbar blir slickade i röven av en tjej.?? tänder han verkligen på det ??

I alla fall kan det ju inte vara särskilt skönt för någondera parten.
Citera
2016-05-04, 09:53
  #135
Medlem
Jag kan bara tillägga att det är väldigt skönt att bli rimmad. Inte så att jag får hårdare stånd av det men det är en känsla av välbehag som infinner sig när en kvinna som verkligen kan suga k-k, fortsätter ner, ägnar sig åt pungen en stund för att sedan ta sig an analöppningen. All heder åt er alla kvinnor som gör detta, och dessutom gillar det!
Citera
2016-07-01, 10:01
  #136
Avstängd
har aldrig bett om att bli slickad i röven men kanske 5-6 brudar har själva gjort det. jag gillar det så det upskattas.
Citera
2016-07-01, 12:53
  #137
Avstängd
Blev slickad i anus så sent som igår av en asiattjej......hur skönt som helst!
Citera
2016-12-31, 06:57
  #138
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashani
Män som vill bli slickade i röven har ta mig fan allvarliga problem..
Spännande tråd det är så olika, Jag tyckte en gång i tiden att fy fan varför i helvete skulle ja vilja ha en tunga där??
Men som sagt så på fyllan körde vi sanning elle konka så mitt straff var just att min tjej.
Skulle slika mig där!
Asså så generande jag tyckite detta var men men,
Faktist så va de inte helt fel fast äån då är de lite fel, Asså Bara för att vi killar tex börjar testa halv förbjudna saker;

Så brukar alla även tjejer bli nyfikna på annat, Jag har skit många polare! En av dom är sten sjuk ha ha.
Asså killen har en brud han är hetro (tror) jag Men asså dom dildos han och hon använder på en sån där strap on är helt sjukt stor,
Nu kommer det kommiska jag har knarkat mycke och man kan ju med pump inta rektalt istället för IV Många påstår att det ska likna varandra väldigt mycke, Men ja vet dock inte. Men i alla fall vi trog mycket Rc droger i hop och ja asså jag upp manar inte någon att köra IV.

Men han tog rektalt i alla fall.
Så jag vart lite nyfiken och frågade hur han bad sig åt,
CITAT Nä jag tog en 1,5 liters cola flaska blanda lösningen upp iu röven stående sen hade flickvännen fått trycka ut vakumet. Eller luften när han sedan lagt sig.
Asså jag fattar inte detta måste ju vara farligt för tarmarna som fan. Men är huvet dumt så får kroppen lida. ah nä men ja ska hålla mig till ämnet om du är en pojke man eller kille helt enkelt och börjar testa sånna där saker som är förbjudna!
Jag kan lova dej att tanken på det hela låter ej skönt men testa ett finger, MEd glid medel asså bara en gång max jävlar du blir chockad av fontänen med spärma så detta kan vara ett bra tips om man vill ha barn.


I alla fall när ja va 15 år så testa jag detta. Jag hade nyligen hjort slut med en tjej jag haft!
Så klart träffa jag en ny.
Jag fick inte upp den asså för jag var endast nervös. Men jag trodde i alla fall detta kunde ha en koppling med röv grejen så när jag tänkte bögiga tankar fick jag stånd direkt och de va som om tjejer, inte va sexiga hel sjukt och jag fick liksom för mig att jag var gay men jag kunde ej leva som bög eller ens kunna se mig tex på julafyton hånglandes med en kille.
MEn 2 månader sénare tänkte Jag så här jag är Bög fan vad jag vill slicka håriga bollar drog på bög porr, De var omöjligt att få den att stå jag fick mer eller mindre ångest av att se det hela!
Så det sitter mer i skallen än vad man tror för ja menar du är inte bög för att du fantiserar om att du har sex med killar tex. troligen så har du en inre rädsla och möjligen lite homo fåb som jag va. Asså shit vad rädd jag va så ja gick till en terapeft. Han skratta liksom och fick mig att känna mig lugn i mig själv.
Sen jorde jag som han sa se till att inte tänka på att din partner dömer dej för utseende eller va hon ska tycka tänka om din kuk.

Så jag lgade god midag som inte vart så god men sen så kollade vi på film och ja sa till mig sj för ja började bli nervös fatta liksom inte va felet va!
Så jag berätta att detta är ej ditt fel osv, Vi gick och la oss hon sa bara till mig att nu får du ge dej låt mig få känna och ta så jag låg på spän länge men hon jorde liksom på ovansidan av kallingarna sen sakta men säkert insidan!
Jag hade ett eko i skallen snälla stå men jag gav upp och tänkte att jag skulle låta henne köra upp en dildo i röven asså misförstå mig inte. Men jag gav upp tanken på att ja kanske va homo pang hade stånd så vi knullade som fan men bruden innan hade liksom, en snygare kropp för denna brud va ganska fett lite av en kort bbw. Anyway Vi va tsm ända från att ja var 15 tills för 2 sommrar sen.
Hon var en elak mäniska så fort jag hade polare så liksom tog hon över dom snacka ner dom så var jag helt plötsligt en skit. De blev så mycke av allt de där med alla droger också!
För vi knarka tsm! Asså jag har alltid varit duktig på att ta för mycke och sätta mig i dåligasitsar tro mig asså. 9 tillfällen totalt har ja blivit blå om läpparna men nån har slagit på mig så de har gått.
Bra men de sista hon jorde va att sno 100 st xanor stavar sen snodde hon 500 kr sen dagen där på ringer en gammal polare som blev omvandlad till en hor unge han skrattar och berättar att din flickvän är död! Han sa även att han hade knullat henne och de lätt som om dom hade jort det. Genom olika rykten,
Sen erkände hon att hon och en annan tjej hade knullat slickat varandra framför några pundare,
MIn ångest var på top vid detta laget, Oj från analer till detta det får ursäktas .
Citera
2016-12-31, 07:01
  #139
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenplant
Har blivit skickad två ggr där och tyckte att de kändes väldigt härligt. Får tillägga att jag själv älskar att slicka tjejer i röven om den är fräsch!
Där sa du nåt att slava för bruden slicka hela fittan våt som fan sen liksom sakta gå neråt min tjej älskar det och när vi kör misionären så ligger hon överst så kör jag henne hårt och då har jag lyckats fått in 3 fingrar totalt hon säger nej på samma gång så älskar hon det. SEX är skumt men det är jobbigt för en annan måste ha amfetamin eller liknande går på subutex programmet
Citera
2016-12-31, 11:56
  #140
Avstängd
therefores avatar
Riktigt härligt faktiskt! Kanske inte är för alla, men värt att testa i vilket fall
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback