Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-08, 22:59
  #1
Avstängd
Det här är något jag undrat över en del på sista tiden.

Syftar på naturligt stora rumpor, som i att stjärtmusklerna (glutealmusklerna) är naturligt stora. De behöver dock inte nödvändigtvis vara så stora; kan bero på svankrygg också.

På mig är muskeln stor och jag kan röra på den rätt rejält så hela byxan rör sig.

Vad tycker ni?
Citera
2011-04-08, 23:05
  #2
Medlem
Mackrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konn
Det här är något jag undrat över en del på sista tiden.

Syftar på naturligt stora rumpor, som i att stjärtmusklerna (glutealmusklerna) är naturligt stora. De behöver dock inte nödvändigtvis vara så stora; kan bero på svankrygg också.

På mig är muskeln stor och jag kan röra på den rätt rejält så hela byxan rör sig.

Vad tycker ni?

Nice!
Citera
2011-04-08, 23:08
  #3
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Du får nog ta och lägga upp en bild, förstår inte riktigt vad du menar.
Ta en bild på din röv och ladda upp här, annars kommer det nog bli svårt att diskutera din fråga.
Citera
2011-04-08, 23:12
  #4
Medlem
Nej usch! Killar ska inte ha stora rumpor, då ser dom så feminina ut, men inte ska dom vara för små (hockeyröv) hmm.. lagom e väl bäst.
Citera
2011-04-08, 23:15
  #5
Medlem
beror på om de passar i det. om resten av kroppen är muskulös så är det ju snyggt. men om killen är jättespinkig och har en skitstor rumpa kanske det ser lite awkward ut.
Citera
2011-04-08, 23:16
  #6
Medlem
hellre en stor latinorumpa än helt platt dock!
Citera
2011-04-08, 23:59
  #7
Medlem
Chainlesss avatar
Jag ogillar verkligen stora rumpor på killar, det är avtändande!
Citera
2011-04-09, 01:02
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chainless
Jag ogillar verkligen stora rumpor på killar, det är avtändande!

Citera
2011-04-09, 01:12
  #9
Medlem
kolits avatar
Någon som skulle vara snäll och länka en definition på en stor rumpa samt en normal och en liten? Så man vet vilken kategori man själv hamnar i
Citera
2011-04-11, 17:10
  #10
Medlem
swentons avatar
Big no no.. killar ska inte ha rumpa.. det är tjejens uppgift!
Haha nej men inte på killar..
Citera
2011-04-11, 19:26
  #11
Medlem
Meeis avatar
Min flickvän säger att jag har större rumpa än alla hennes tidigare killar och att hon älskar det men jag har svårt att se det. Tycker min rumpa inte ser större ut än någon annans

Men jag klagar inte, inte fel när hon gillar att gå omkring och tafsa lite på den

Men om jag ska svara på ämnet så tror jag det är väldigt individuellt. Alla har ju olika smak och chansen att hitta någon som gillar det ena är nog lika stor som att du hittar någon som gillar det andra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback