Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-08, 15:56
  #1
Medlem
coleporters avatar
Jag är gift med barn, villa, hela köret. Det funkar väl, ok, även om attraktionen inte riktigt längre är där och frugan har sina djupa svackor...
well, en av mina bästa kompisar dumpade sin tjej för nån månad sen och hon är lite enkel i skallen men jävligt snäll, kul och har en fantastisk kropp... festade loss förra veckan och hon limmade som fan, vi liksom fann varandra och när vi sa "hejdå" och kramades i slutet av kvällen kändes det som när man var 14 igen, och kände att det var jävligt starkt för henne också-
kompisen märkte kanske vad som var på gång och sa nästan rakt på sak åt mej att han kommer att slå mej på käften om jag försöker nåt...
så- ska jag smyga och testa något och riskera kompisrelationen och äktenskapet?
skulle vara fint att får vara lite kär och kåt igen...
Citera
2011-04-08, 16:01
  #2
Avstängd
JustOneDrags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coleporter
Jag är gift med barn, villa, hela köret. Det funkar väl, ok, även om attraktionen inte riktigt längre är där och frugan har sina djupa svackor...
well, en av mina bästa kompisar dumpade sin tjej för nån månad sen och hon är lite enkel i skallen men jävligt snäll, kul och har en fantastisk kropp... festade loss förra veckan och hon limmade som fan, vi liksom fann varandra och när vi sa "hejdå" och kramades i slutet av kvällen kändes det som när man var 14 igen, och kände att det var jävligt starkt för henne också-
kompisen märkte kanske vad som var på gång och sa nästan rakt på sak åt mej att han kommer att slå mej på käften om jag försöker nåt...
så- ska jag smyga och testa något och riskera kompisrelationen och äktenskapet?
skulle vara fint att får vara lite kär och kåt igen...

Fladder-fitta<"fantastisk kropp"
Citera
2011-04-08, 16:04
  #3
Medlem
Oj Oj Oj...
Den dagen du blir avslöjad och står där och har förlorat din fru och din kompis då?
Du kommer ångra dig om du går vidare med detta. Dessutom är det ingen höjdare att leva i en lögn.
Citera
2011-04-08, 18:00
  #4
Medlem
Bredsjo-Antes avatar
Jag tror på äktenskapet, dock enbart teoretiskt. Men jag vill tro på sann kärlek, därför säger jag att jag inte tycker att du ska göra något.
Den andra delen av mig, den som inser hur verkligheten faktiskt fungerar, skriker GO FOR IT!
Citera
2011-04-08, 23:46
  #5
Medlem
Satsa o Glömm!!
Citera
2011-04-09, 03:19
  #6
Medlem
Motherlands avatar
Skulle vilja säga att du skall satsa. Det kan fungera men också sabba allt. Tänk vad kvinnan kan fucka upp för dig om ni skulle bli osams eller något.
Citera
2011-04-11, 16:20
  #7
Medlem
coleporters avatar
tror den "nya kvinnan" aldrig skulle starta nån circus, hon är otroligt snäll och följsam,...
känner bara att jag måste hålla dörrarna lite öppna här...men synd att inte kunna bara leva til 100% med någon...kanske jag bara är sån att jag inte kan det.
Citera
2011-04-11, 16:47
  #8
Medlem
Ge fan i polares ex.

Alla gånger.
Citera
2011-04-11, 22:30
  #9
Medlem
Ett alternativ kan ju vara att ni, du och din hustru, slutar ta varandra för givet. Gör det där lilla extra lite då och då. Dunka in en fullträff genom att t.ex. komma hem och dundra på med passionerade kyssar och säga "vi ska åka iväg imorrn kväll, mer säger jag inte. Se till att du kan."

Då kanske attraktionen du en gång hade för din fru återkommer och du slipper de andra mer riskfyllda momenten.

Jag säger inte vad som är rätt eller fel, jag ser bara detta exempel som det bästa av alla tänkbara

Lycka till!
Citera
2011-04-13, 16:14
  #10
Medlem
coleporters avatar
willpower. får se hur det går.
Citera
2011-04-13, 17:32
  #11
Medlem
Bredsjo-Antes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coleporter
willpower. får se hur det går.
Lycka till Håll oss uppdaterade
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback