Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-07, 13:39
  #1
Medlem
Hej alla gymmare där ute!

Info om mig/träningen
ålder: 20
Vikt: 72-73kg
längd:170cm

Jag har tränat seriöst nu i snart 2år då snackar vi inte nå oseriöst byggare här inte! Jag tycker faktiskt jag har kommit sjukt långt på normal väg med bra kost och träning från morgon till kväll hehe
Som sagt man krigar på
lite resulat
Bänk-130kg
knäböj-210kg
Marklyft-230kg
ståendepress "smitt" över 100kg
maxpress på liggande hantelpress: 56-58kgs
Ni som inte tror på mina resultat på grund min låga vikt " kan skicka filmklipp via msn "

Nu äre så här att nu börjar jag bli 99% säker på börja min första kur och jag vet 110% vad som händer med kroppen osv nåväl.. Så här är det att jag har allt fixat och klart så att det är vell bara börja men just innom sånt där så ska man inte stressa (brukar vell bli pannkaka av allt då) fast nu börjar jag känna mig redo och jag vet riskerna och att jag hade vela få lite tips av er som oxå har kört osv om ni kan ge lite åskiter om min kur?

D-bol 20/45
Sen undrar jag hur mkt man ska fronta med nolva " 100mg det räcker vell ändå om man kör på 20mg"
sen kör man man vell på 25mg i 2-3veckor?

Det hade jag tänkt mig en lätt kur att starta på! som sagt man måste ju kunna gå före innan man kan springa inte kan man hoppa på värsta monster kuren inte... Man måste ju börja nånstans

tacksam för seriösa svar!
__________________
Senast redigerad av mrballe 2011-04-07 kl. 13:50.
Citera
2011-04-07, 13:41
  #2
Avstängd
Du var mig en tämligen stark jävel med tanke på din vikt, riktigt fint.

Tycker kuren ser bra ut. Frontningen av nolva ser också bra ut.
Citera
2011-04-07, 13:46
  #3
Medlem
Okidoki! japp jag vet hehe... tack för dit svar!
Citera
2011-04-07, 14:02
  #4
Medlem
HappyHarrys avatar
Inget att anmärka på. Se till att ha letro och extra nolva hemma ifall du får gyno.
Citera
2011-04-07, 17:23
  #5
Medlem
Felons avatar
Samma för mig efter sommarn, fast jag kommer köra Testo E från schiering eller sharklabs.. 500 2 första sticken, sedan 250 E5D resten av kuren, totalt 12w, arimidex och hcg under kuren och fareston eller nolva till pct.

Samma ålder, fast tränat 4 år och väger 84kg, ca 80 rippad. Men är fan klenare i bänk ;

(Håll utkik i kurrapporter runt september-november om intresse finns :P)
Citera
2011-04-07, 17:28
  #6
Medlem
mleytons avatar
Rätt intresserad hur dina knäböj ser ut när du lyfter.
Mått?

intresserad av bilder
Citera
2011-04-07, 19:10
  #7
Medlem
okidoki ( märket på mina bollar är The britsh disepensary (L.P) nån liten figur på ) mina nolva märket (sharkslabs ).. Det ska va bra stuffs kvalite... låter fint mannen! haru kört bollar tidigare eller? 80kg rippad är inte dåligt!!! bra jobbat

- Mina böjer är 90 grader... kan fota/filma sen om du vill ha =) ( dock har ju såna där skyddgrejer ifall om man inte skulle orka fast jag rör ju inte dom... 2-3cm ifrån =)
Citera
2011-04-07, 19:31
  #8
Medlem
Thomaspunkts avatar
varför använder du inte from hellstråd?

fö,,grym styrka efter bara två års träning.
Citera
2011-04-07, 19:46
  #9
Medlem
different_trips avatar
Vad är dina mål?

Hade jag varit i din sits hade jag kört testo 500mg e5d med de statsen.
Citera
2011-04-08, 00:25
  #10
Medlem
NSXs avatar
hade gärna velat se filmer faktiskt.. låter helt sjukt!

måste få fråga, varför kura när du redan uppnått sjuka resultat?

vill du verkligen gå upp eller vad är målet med kuren?
Citera
2011-04-08, 00:27
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NSX
hade gärna velat se filmer faktiskt.. låter helt sjukt!

måste få fråga, varför kura när du redan uppnått sjuka resultat?

vill du verkligen gå upp eller vad är målet med kuren?

Citera
2011-04-08, 00:53
  #12
Medlem
Glomgolds avatar
Som vanligt så kommer det in nybörjare, tonåringar med ett par år på gymmet under bältet, som klarar kvalgränserna till SM i bänkpress...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback