Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-26, 18:08
  #505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Det är skillnad på religionsfrihet och en religion påtvingad Sverige från främlingar.

Vad folk pysslar med hemma skiter jag mångt och mycket i, men synagogor och moskéer har inget i Sverige att göra.

Sen ska jag väl erkänna att jag även är emot kristendomen som sådan, men den har varit del av Sverige under så lång tid, så att motarbeta den vore kontraproduktivt.

bara ett exempel: det har funnits judar i sverige i minst 300 år... när ska dom bli accepterade i din inskränkta bild av ett svenskt sverige? Om ytterligare 300 år?
Citera
2012-08-26, 18:35
  #506
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPRK
bara ett exempel: det har funnits judar i sverige i minst 300 år... när ska dom bli accepterade i din inskränkta bild av ett svenskt sverige? Om ytterligare 300 år?
Vad sägs om aldrig någonsin? Judar och zigenare har mycket riktigt bott här i snart ett halvt millenium, men för den sakens skull är de ju på intet sätt svenskar. De är helt enkelt främmande parasiter som har rotat sig och byggt sina bon här och bör därför behandlas som dylika.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback