2011-04-03, 09:47
Medlem
Det här kanske inte är något riktigt psykiskt problem men jag har sådana hjärnspöken. Jag får ångest hela tiden.
Jag har träffat en tjej som blev min flickvän men hon gjorde slut och vi fortsatte att ses. Hon kunde erbjuda mig ett öppet förhållande men jag vill inte ha det. Vi har setts mycket ändå och sovit tillsammans och haft lite sex ibland. Vi skulle ha setts i helgen men hon sade att bara jag kunde träffa henne en natt. Hon kom med någon urvattnad historia om lördag till söndag och jag insåg att något inte var rätt. Det kom fram att hon skulle träffa en annan kille. Jag blev ledsen och drog och skulle sen lämna hennes saker på kvällen som fanns hos mig. Då var hon sminkad och uppklädd och skulle gå ut men jag är säker på att hon gick till den här killen. Hon sa att vi inte borde ses mer eftersom att hon vill var fri.
Nu var inte vi tillsammans men att säga att vi kan ses i helgen sen avbryta för att träffa någon annan, det är det som känns.
Alla har väl gått igenom det här och alla säger att jag ska skita i henne men det är inte så lätt.
Jag är inte arg för att hon träffar någon annan eftersom vi inte var tillsammans utan att vetskapen om någon annan....
Citera
2011-04-03, 12:22
Medlem
Låter som om du vill bli behandlad som skit, om det är menat så kommer ni att träffas igen senare i livet. Vi har alla faser i livet då vi behöver/vill gå igenom olika saker.
Citera
2011-04-04, 01:34
Bannlyst
Dejtar hon nån annan under tiden ni har sex och döljer det så kommer det att sluta så om inte värre i framtiden också.

Förklara läget för henne och så märker du om hon blir ärligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in