Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-05, 01:05
  #14617
Avstängd
Skembons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Är de så orealistiska då? Borde inte Spurs kunna attrahera Damiao och Huntelaar? Även Llorente borde väl vara intresserad av en ny utmaning (även om jag älskar hans lojalitet mot Baskien) Jag är alldeles för inrutad i mitt Silly season-tänk för att komma på någon annan potentiell anfallare med attributen Spurs söker. Någon med förslag?

Saken är att Spurs måste släppa sin snålhet nu. Det går inte att få en bra anfallare för under 15€ milj längre. Fortsätter man att snåla så förvånar det mig inte om man får plocka hundskit från sämre klubbar.
2012-08-05, 02:05
  #14618
Medlem
OG-lovers avatar
Inga nya dags färska rykten kring Neymar?
2012-08-05, 04:05
  #14619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Inga nya dags färska rykten kring Neymar?

Förstår inte alla dessa rykten, han har ju sagt att han kommer lira kvar tills efter VM i Brasilien.
2012-08-05, 11:25
  #14620
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Chelsea har lagt ett bud på Andre Schürrle värt £25m, dessutom verkar det som man gör klart övergången av Moses kommande vecka, ska vara värt £7.5m.
2012-08-05, 11:26
  #14621
Avstängd
hasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Chelsea har lagt ett bud på Andre Schürrle värt £25m, dessutom verkar det som man gör klart övergången av Moses kommande vecka, ska vara värt £7.5m.

Chelsea vet väl att de kan värva på andra positioner än off mitt/yttrar?
2012-08-05, 11:44
  #14622
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Skulle bli överlycklig om man signade Lucas! Van Persie vette tusan däremot... Tvivlar inte på Van Persie men det känns verkligen inte som en United-värvning. En snart 29 årig skadebenägen striker som kräver skyhög lön. Han skulle dessutom sno värdefull speltid från Welbeck och Chicharito. Tror att Welbeck lika gärna skulle kunna blomma ut nästa säsong och göra 15-20 mål om allt stämmer och han får tillräckligt med speltid.

Kan det inte bara vara så som jag sett nämnas tidigare i den här tråden att SAF vill visa Wenger att han kan ta Van Persie ifrån honom om han vill. Ett mindgame helt enkelt för att sätta Wenger på plats och visa vem som är störst. Lite väl cyniskt kanske men man vet aldrig med Sir Alex...

Jag tror inte heller på Van Persie till United måste jag säga. Precis som du nämner är det en dyr, mycket skadedrabbad spelare som närmar sig 30. Det känns inte rimligt att Fergie skulle spendera enorma summor (i synnerhet i lön) på honom. Och därtill tror jag inte att Arsenal har någon större lust att sälja till (stärka) en konkurrent, annat än för ett mycket bra pris - ungefär som i fallet Nasri.
__________________
Senast redigerad av zizacon 2012-08-05 kl. 11:46.
2012-08-05, 11:53
  #14623
Medlem
zanteras avatar
Har också svårt att se RVP till Man U. Man har trots allt Rooney, Welbeck, Chicharito och även Berbatov, man har värvat in Kagawa och det pratas om Lucas, och då är det tänkbart att en del matcher kommer spelas med någon 4-2-3-1 liknande uppställning, vilket bara ger plats för en anfallare isf. Rooney är för bra för att peta, både Welbeck och Chicharito har enorm potential och det skulle vara riktigt tråkigt som jag ser det att värva in en 30 åring istället för att ge dessa spelarna speltid, då den såklart kommer krympa.

Med det sagt har jag inget emot RVP, det är en riktigt bra anfallare som var riktigt bra förra säsongen. Tror egentligen det blir bäst för alla (och för PL) om han stannar i Arsenal, dock tycker jag synd om Giroud om RVP stannar då Wenger allt som oftast bara spelar med en central anfallare, och väldigt ogärna sätter RVP vid sidan av.
2012-08-05, 13:24
  #14624
Avstängd
Banegas avatar
Levy är så jävla komisk! Vill ha astronomiska siffror för en överskattad mittfältare men vill inte lägga €25m på en målspruta av Damiãos kaliber.

Sälj Modric och värva Moutinho. Skit i kuksugaren från City och låt han ruttna där med sina £170k p/w. Köp Leandro istället och avvakta med Lloris.
__________________
Senast redigerad av Banega 2012-08-05 kl. 13:28.
2012-08-05, 13:40
  #14625
Medlem
RVP uttlande i början är på grund av att var att maximera lönen i sitt nästa kontrakt. Så jag tror att han kommer stanna i Arsenal och skriva nytt kontrakt
2012-08-05, 13:44
  #14626
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Chelsea vet väl att de kan värva på andra positioner än off mitt/yttrar?
Högeryttern och anfallet är inte speciellt starkt. Ramires gör sig bättre i mitten och Torres behöver backup utöver Sturridge.
Men både Moses och Schurrle är för mycket, en av dom vore däremot en utmärkt backup spelare.
2012-08-05, 14:04
  #14627
Medlem
Enligt https://twitter.com/SjogrenPatrik/st...82832724484096 så har Malagas mittfältare Enzo Maresca bekräftat att Santi Carzola är såld till Arsenal

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback