Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-02, 12:49
  #1
Avstängd
Tony-Sopranos avatar
Ferguson kan värva - för 1,8 miljarder
UNITEDS ÖNSKELISTA
Gareth Bale, 21
Klubb: Tottenham
Pris: 300 miljoner
Alex Oxlade Chamberlain, 17
Klubb: Southampton
Pris: 110 miljoner
Douglas Costa, 20
Klubb: Shakhtar Donetsk
Pris:: 200 miljoner
Jordan Henderson, 20
Klubb: Sunderland
Pris: 160 miljoner
Manuel Neuer, 24
Klubb: Schalke 04
Pris: 200 miljoner
Jack Rodwell, 19
Klubb: Everton
Pris: 200 miljoner
Ashley Young, 25
Klubb: Aston Villa
Pris: 325 miljoner

Bacelona
vill välja mellan
Teves & Nymar & Rossi & Fabregas

Realmadrid
Lorente
Tawio

Juventus
Masken
Nymar

Inter
Sanshez


Milan
Allt som är gratis och över 33år

Spurs
Hulk
Augero
Rossi


Klubbarnas önskningar enligt media diskutera fritt
2011-04-02, 13:04
  #2
Medlem
Lite väl tidigt för silly season...
2011-04-02, 13:26
  #3
Avstängd
Vapendragares avatar
Manchester United ska alltid köpa 1 ny spelare per dag enligt aftonhoran. Har svårt att tro på alla rykten numera.
2011-04-02, 14:32
  #4
Medlem
4522s avatar
Brukar vi inte köra i den redan befintliga tråden? Blir lättast så, där har redan alla rykten skrivits hundra gånger om.
2011-04-02, 14:56
  #5
Avstängd
Tony-Sopranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Brukar vi inte köra i den redan befintliga tråden? Blir lättast så, där har redan alla rykten skrivits hundra gånger om.

Fast det var för säsongen 09/10
2011-04-02, 18:35
  #6
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Fast det var för säsongen 09/10

Det här är tråden för "2011/2011".

Svaret på den matematiska gåtan är = 1. Ett tal, även ett ganska högt, är alltid jämnt delbart med sig självt.

Korrekt tidpunkt för Silly Season 2011/12 torde vara tidigast juni.

Jag ska skicka en RP på det här, det ska jag göra minsann.
2011-04-02, 18:39
  #7
Medlem
Jole25s avatar
Så FM och youtube-fantasterna har hittat hit oxå.. 4 månader kvar till transferfönstret öppnar.. Finns väl annat och koncentrera sig på just nu..
2011-05-04, 20:06
  #8
Avstängd
Steel-Gardens avatar
United skulle behöva Bosquets från katalonien eller då mer konkret FCB som defensiv ankare på mittfältet plus hans nationalitet som är spansk och United behöver alltså en från spansk mark. Ledande nationen i fotboll med både EM och VM på raken 2008-2010. En är bättre än noll speciellt när hans defensiva egenskaper som balansspelare håller hög nivå vill jag den här Bosquets.

Han vill väl få speltid i United då konkurransen på Barcas mittfält är hård i Xavi, Iniesta, Mascherano, Keita idel världsklassspelare. I United finns Scholes, Carrick, Fletcher, Anderson, Hargreaves, Gibson och minst 2 kommer försvinna i sommar i Anderson o Carrick. Då är spanjoren hjärligt välkommen till vår klubb. Ena foten i finalen mot Schalke - returmatch ikväll. Mitt tips är 3-0.

Silly Season är ögongodis för mig om det värvas flittigt med spelare. Ny 1:a målvakt, behövs. Sen ny ytter då vi bara har Nani, Park och Giggs. Valencia drar tillbaka till Wigan för 10 mille £. Totalt sätt tre nya och dom räcker långt i mina ögon.
2011-05-04, 20:09
  #9
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steel-Garden
United skulle behöva Bosquets från katalonien eller då mer konkret FCB som defensiv ankare på mittfältet plus hans nationalitet som är spansk och United behöver alltså en från spansk mark. Ledande nationen i fotboll med både EM och VM på raken 2008-2010. En är bättre än noll speciellt när hans defensiva egenskaper som balansspelare håller hög nivå vill jag den här Bosquets.

Han vill väl få speltid i United då konkurransen på Barcas mittfält är hård i Xavi, Iniesta, Mascherano, Keita idel världsklassspelare. I United finns Scholes, Carrick, Fletcher, Anderson, Hargreaves, Gibson och minst 2 kommer försvinna i sommar i Anderson o Carrick. Då är spanjoren hjärligt välkommen till vår klubb. Ena foten i finalen mot Schalke - returmatch ikväll. Mitt tips är 3-0.

Silly Season är ögongodis för mig om det värvas flittigt med spelare. Ny 1:a målvakt, behövs. Sen ny ytter då vi bara har Nani, Park och Giggs. Valencia drar tillbaka till Wigan för 10 mille £. Totalt sätt tre nya och dom räcker långt i mina ögon.

Full eller?
2011-05-04, 20:10
  #10
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steel-Garden
United skulle behöva Bosquets från katalonien eller då mer konkret FCB som defensiv ankare på mittfältet plus hans nationalitet som är spansk och United behöver alltså en från spansk mark. Ledande nationen i fotboll med både EM och VM på raken 2008-2010. En är bättre än noll speciellt när hans defensiva egenskaper som balansspelare håller hög nivå vill jag den här Bosquets.

Han vill väl få speltid i United då konkurransen på Barcas mittfält är hård i Xavi, Iniesta, Mascherano, Keita idel världsklassspelare. I United finns Scholes, Carrick, Fletcher, Anderson, Hargreaves, Gibson och minst 2 kommer försvinna i sommar i Anderson o Carrick. Då är spanjoren hjärligt välkommen till vår klubb. Ena foten i finalen mot Schalke - returmatch ikväll. Mitt tips är 3-0.

Silly Season är ögongodis för mig om det värvas flittigt med spelare. Ny 1:a målvakt, behövs. Sen ny ytter då vi bara har Nani, Park och Giggs. Valencia drar tillbaka till Wigan för 10 mille £. Totalt sätt tre nya och dom räcker långt i mina ögon.

Busquets startar i nästan varje match redan för Barca, så varför skulle han vilja lämna då? Och hård konkurreras på hans position som DM är det ju inte direkt heller, bara Mascherano är DM av dem där. Så att lämna barca vore bara dumt imo..
2011-05-04, 20:11
  #11
Avstängd
Steel-Gardens avatar
Nej, hurså?
2011-05-04, 20:19
  #12
Avstängd
Steel-Gardens avatar
Fletcher - Gibson är kanske bästa centralt vi kan ställa upp med men spelas tyvärr för lite.

Snackas om 25 mille £ för Barcas defensiv starka mittfältare. En summa som borde gå hem.

Gibson kan vi ha som första reserv när vi har värvat Sergio Bosquets. 433 ska formationen vara. Kanske med ny manager. Föredrar Roy Keane i alla dagar i veckan. Offensiv taktisk tränare som föredrar 433 före 442.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback