Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-12-06, 21:19
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Jag diggar Paolo. Förstår inte ö.h.t. varför någon skulle ogilla honom. Bortsett från alla PK-feminazis, förstås.

Kan bara hålla med.
Han verkar vara en skön lirare.
Citera
2021-12-06, 22:12
Medlem
Två saker, blev han påsatt av Hildebrant
och var horan en Transa som han åkte fast för...?!?!?

Kom igen Paulo
Citera
2021-12-08, 09:51
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Vem hade ens en bärbar mobiltelefon i mitten av 80-talet? Var väl NMT och bilburen telefoni som var inne på den tiden.
Den föreläsningen jag var på var på mitten i av 2000 talet
Citera
2021-12-08, 10:14
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Mitten av 2000talet?
Citera
2021-12-08, 22:58
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree

30 år in i framtiden eller vad menar du? Vad föreläste han om? Stoppa sabbet var väl bara sponsor under en kortare tid i slutet av 1900-talet.
Citera
2021-12-08, 23:02
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Det har jag inte hört om.

Däremot så vill jag minnas att en kille vid namn Alex var den "riktiga" Kungen i Kungsan på den tiden.

---
Jag fick Omar i huvet men det kan vara fel. Det var ialf inte Paolo. Det där var fiktion.
Citera
2021-12-08, 23:08
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Självironi i titeln på senaste videon

https://m.youtube.com/watch?v=gc9ks79_fME

---
Hahaha. Fan va bra han e. PK folket bajsar väl ner sig.
Torska på att torska var lite klantigt. Alla jag känner som har knullat horor har gjort det utomlands.
Citera
2021-12-20, 23:24
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
30 år in i framtiden eller vad menar du? Vad föreläste han om? Stoppa sabbet var väl bara sponsor under en kortare tid i slutet av 1900-talet.
Nån föreläsning om hans liv för skolor Han hade precis varit med i lets dance minns jag han prata om.
Citera
2021-12-21, 23:22
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Självironi i titeln på senaste videon

https://m.youtube.com/watch?v=gc9ks79_fME

Klockren dialog med kusinen om ”torsk” också där i början, riktigt roligt. Det är helt sjukt att han känner att han behöver röra ämnet men kul att han gör det på ett så klockrent sätt.
Citera
2022-02-15, 19:48
Medlem
BoxInBags avatar
Står inte ut med äcklet. Varför sitter han inte i fängelse för?

Kolla så aggressiv han blir bara av att det finns normala och empatiska män som Svante som är emot mäns våld mot kvinnor: https://youtu.be/jATl76oZmM0

Frisk människa.

Stackars hans barn, vad mobbade de måste bli som har en sådan tragisk och kvinnohatande pappa.

Oj vad jag hade njutit om jag fick höra på nyheterna att Paulo blivit kidnappad och fastkedjad i någon rutten möglig källare någonstans där han fått besök av minst 10-15 torskar dagligen som brutalt våldtagit honom i arslet och i hans söta lilla mun.

Jag hade betalat stora summor för att göra allt möjligt äckelpäckel med honom.
Citera
2022-02-16, 14:03
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Har han gjort något/några brott som ger fängelse som påföljd?

Svante och hans vänner må vara empatiska eller åtminstone spelar empatiska i TV.

Men fakta är att varje kultur/samhälle där män feminiseras kommer att gå under förr eller senare.

Vill ett samhälle ha lång beständighet så ska männen uppfostras till något av krigare, eller åtminstone inte feminiseras, och kvinnorna till barnaföderskor.

Detta är ren vetenskap och fakta. Män är skapta för att leda, kvinnor för att lyda. Guds valda ordning. Försök hitta argument mot detta.

Ingen vågar nog mobba Paolos barn. Han är f.d. värsting, championboxare och kampsportexpert. Klasskompisarnas föräldrar säger nog åt sina barn att ligga lågt med sådant.
Ja, äckelfan har våldtagit minst en kvinna mot betalning. Troligtvis så rör det sig om bra många fler kvinnor än så.

Han ska fänglas eller kastreras, helst båda delarna.
Citera
2022-02-16, 14:22
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Ja, äckelfan har våldtagit minst en kvinna mot betalning. Troligtvis så rör det sig om bra många fler kvinnor än så.

Han ska fänglas eller kastreras, helst båda delarna.

Oj det var hårda tag du vill ta till. Om vi tänker oss tjyvar, ska de få ena handen avhuggen och de som begår äktenskapsbrott blir gisslade?

Om vi förhåller oss till svensk lagstiftning så fick väl Paolo det straff som normalt utdelas för denna typ av brott.
Senast redigerad av DeValera 2022-02-16 kl. 14:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in