Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-25, 14:49
  #1201
Medlem
Smegmas avatar
Hela TV4 är ju inavel.

Klart att boxningskungsan ska vara kvar i rutan och laga mat och raljera sin spagettiska...

Pinsamt.
Citera
2015-08-25, 18:57
  #1202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystic_handyman
Han är den arketypiske vilden med rötter från Sydeuropa som måste kompensera för sin ringa längd genom att att vara stor i käften + fysiskt våldsam. Extra påtagligt blir det i en sådan här miljö som Sverige då han finner dom flesta män längre, större, starkare, mer attraktiva än honom själv. Bevis? Hans "criminal record" + allt han kommit undan med. Att han sitter där han sitter i etern får mig att mål illa...
Hans "criminal record" - Låter intressant, vill gärna höra mera om detta... En kändis ska ju vara ett föredöme....
Citera
2015-08-25, 19:01
  #1203
Avstängd
Fonzarellis avatar
Paulo Roberto är ökänd översittare som väljer sina offer. Inte fan vågade han mucka gräl med såna som Liam Norberg och Patrik Pelosio när han var kungen av kungsan.
Citera
2015-08-25, 19:12
  #1204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Paulo Roberto är ökänd översittare som väljer sina offer. Inte fan vågade han mucka gräl med såna som Liam Norberg och Patrik Pelosio när han var kungen av kungsan.
För det första, varför skulle han mucka med sina kamrater?
För det andra var han inte kungen av kungsan.
Citera
2015-08-25, 19:21
  #1205
Avstängd
Fonzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hippie
För det första, varför skulle han mucka med sina kamrater?
För det andra var han inte kungen av kungsan.

Vem var kungen då?

Vad jag vet så kände inte Paulo och Patrik varandra alltför väl, möjligtvis senare när dom klev in i den kriminella banan på riktigt. Så kamratsnacket håller inte.

Liam däremot har han mött i Tae-Kwondo så där är det annat.
__________________
Senast redigerad av Fonzarelli 2015-08-25 kl. 19:25.
Citera
2015-08-25, 19:21
  #1206
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Paulo Roberto är ökänd översittare som väljer sina offer. Inte fan vågade han mucka gräl med såna som Liam Norberg och Patrik Pelosio när han var kungen av kungsan.
I sådana fall skulle han t ex inte golvat Sasha Ratkos son Alex på nittiotalet, eller hur?
Citera
2015-08-25, 19:22
  #1207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Nu vet jag inte hur gammal han var när han kom till Italien, men t.e.x om han kom dit som barn elr yngre tonåring äre ju inte konstigt om han lär sina barn italienska. En del vill göra sig av med sin gamla identitet och byter också namn. Kan tänka mig att det var ännu vanligare förr då synen på menafolk i Italien inte var särskilt bra.

Men tycker allt Paulo kan kommentera detta själv elr nån som står honom nära. Det skulle ju va rätt kul om det blev officiellt att han faktiskt är halvturk istället för den machoitalienare han vill framstå som.
Det är ett vanligt sätt. I Alanya i Turkiet finns det en turk som bytt namn till Jensen och han innehar Jensens optik. En annan turk har bytt namn till Bellmann
Citera
2015-08-25, 19:36
  #1208
Medlem
ersattningsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Vem var kungen då?

Vad jag vet så kände inte Paulo och Patrik varandra alltför väl, möjligtvis senare när dom klev in i den kriminella banan på riktigt. Så kamratsnacket håller inte.

Liam däremot har han mött i Tae-Kwondo så där är det annat.

neger-rolle var kungen av kungsan
Citera
2015-08-25, 19:37
  #1209
Avstängd
Fonzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ersattningsid
neger-rolle var kungen av kungsan

No fuckin way.
Citera
2015-08-25, 19:49
  #1210
Medlem
CapsLock99s avatar
Paolo, likt många andra har mognat med tid. Tycker mycket av det han säger idag är föredömligt. Man kan även ana att diverse dörrvakter och dyligt vill tjafsa med "kungen av kungsan" på krogen. Oftast obefogat ibland kanske befogat. Generellt skulle jag lita på nån som Paolo, och den känslan är mer än vad man kan säga om många idag.
Citera
2015-08-25, 20:06
  #1211
Avstängd
Fonzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
. Det skulle ju va rätt kul om det blev officiellt att han faktiskt är halvturk istället för den machoitalienare han vill framstå som.

Inte för att jag gillar PR och är medveten om att det här är en skvallertråd men det där vill jag ha källa och bevis på.
Citera
2015-08-25, 21:44
  #1212
Medlem
ersattningsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
No fuckin way.

Jo
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback